quote:
Volgens mij hebben ze bij Woei nog een paar liggen. Vraag naar Dustin, hij weet het wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef rubje het volgende:
[..]
dat zijn toffe dingen! waar gehaald en de prijs graag (in rotterdam en omstreken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer te verkrijgen in de winkel. Je kunt zoeken of sneakerfora of Ebay. Misschien heeft flightclub nog wat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef Knoflook het volgende:
Als iemand weet of ik deze ergens in NL kan krijgen ben je een schat !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef ThePianoMan het volgende:
slippers![]()
sandalen![]()
Vans met hoge sokken + korte broek![]()
is tvp.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef seto het volgende:
als je geen visvims hebt weet je geen FUCK van sneakers
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef seto het volgende:
als je geen visvims hebt weet je geen FUCK van sneakers
*fapfap*quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
Waarom posten ze gewoon geen normale foto's van deze schoen...![]()
http://hypebeast.com/2010(...)ii-navyaqua-preview/
Ik wordt telkens afgeleid
wtf? zo kun je toch niet eens zelf normaal lopenquote:
Us7?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn chukka's zijn binnen, maar ik stuur ze terug, want ze zijn te breed
We suck dick for shoes bro... vooral blix.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Bafrokapper het volgende:
Dat zal in dit topic wel niets zijn natuurlijk![]()
Helaas kan ik van mn stufi niet zoveel schoenen kopen.
ah, op die fiets.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
We suck dick for shoes bro... vooral blix.
How's that workin' out for yaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
We suck dick for shoes bro... vooral blix.
Quanta costa? Bij Patta neem ik aan?quote:
Al bij de footlocker gekeken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef AcCuSeD het volgende:
Iemand die weet waar ik deze schoenen kan kopen/bestellen? zelfde kleuren graag..
[ afbeelding ]
Woei.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga morgen Rotterdam ff in. In Nijmegen en omstreken is er niet veel keus.
Iemand die tips heeft ?
Woei en voor skateboard stuff sevenply.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga morgen Rotterdam ff in. In Nijmegen en omstreken is er niet veel keus.
Iemand die tips heeft ?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk merk schoenen dit is?
Heb de foto van Men at work site , maar daar staan ze niet op
K-Swiss Skimmerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk merk schoenen dit is?
Heb de foto van Men at work site , maar daar staan ze niet op
Als je echt desperate bent, kun je voor de decreaser gaan:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef francis998 het volgende:
een vraagje, is er een manier om die kreukels bij de tenen in de sneakers te voorkomen?
Want echt ieder paar sneakers dat ik heb vertoont die kreukels wel.
Jezelf aan leren niet meer je tenen te buigen... Dus altijd je voet recht houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef francis998 het volgende:
een vraagje, is er een manier om die kreukels bij de tenen in de sneakers te voorkomen?
Want echt ieder paar sneakers dat ik heb vertoont die kreukels wel.
Best krapjes, ik zou een halve maat groter nemen. Maar TTS is geen probleem, want dat woven leer kun je zo uitlopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef HAL9000S het volgende:
Shinji hoe vallen die woven lunar chukka's?
Bazen trade.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef Sinji het volgende:
Heb deze maand een trade gedaan met cash. Met pijn in mijn hard de toothpaste mint weggedaan voor 250 + Ronnie Fieg's superreds. Wel een mooie trade als je bedenkt dat ik 160 heb betaalt voor de mints
![]()
Epic fail.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Broodje_Baksteen het volgende:
Ik heb toenet gevoetbald met mijn gloednieuwe witte Vans Era (beetje dom), maar nu zijn ze dus bijna helemaal bruin. Hoe kan ik ze weer wit krijgen ? Met een nat doekje ging het niet, moet ik ze gewoon in de wasmachine doen ?
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Sinji het volgende:
Ik wou ze niet verkopen, maar hij stuurde een maand lang pm's hoe graag hij ze wou hebben. Achja.. ik ben de slechtste niet
Ik zie niks ?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef HAL9000S het volgende:
DS '99 BRED IV voor een mooie prijs in US 8,5
http://forum.sneakers.fr/(...)-cdp-9us-t18800.html
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
Ik heb zo'n twee maanden geleden de gewone basic zwarte Vans Era's gekocht.
Voor de duidelijkheid, deze:
[ afbeelding ]
Nu zijn deze een beetje versleten geraakt van het vele voetballen (het witte randje gaat aan de zijkant een beetje los zitten). Mijn vraag is of dat bij alle Vans zo is. Ik vind het namelijk hele vette schoenen, maar als ze niet tegen een stootje kunnen ga ik geen tweede paar kopen.
Vans zien er kapot beter uit in de meeste gevallen. Je kan ook nike air max etc halen maar die zijn er beated veel lelijker uit imo.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn deze een beetje versleten geraakt van het vele voetballen (het witte randje gaat aan de zijkant een beetje los zitten). Mijn vraag is of dat bij alle Vans zo is. Ik vind het namelijk hele vette schoenen, maar als ze niet tegen een stootje kunnen ga ik geen tweede paar kopen.
heb deze gekocht, beetje zelfde idee als vans door de witte zool,quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Slijtage van de zool is inderdaad echt erg. Ik heb Skytops gehad, die half zool lag los op gegeven moment.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef ooge het volgende:
[..]
heb deze gekocht, beetje zelfde idee als vans door de witte zool,
[ afbeelding ]
zijn echt wel duurzaam, met een soort rubber gecoat (makkelijk schoon maken).![]()
alleen de onderkant van de zool is nogal zacht dus achterkant slijt wel vrij vlug.
Heb cruizers als naar school loop en hond uitlaat schoen. Loop er al een jaar 1.5 uur per dag~ op. Heel drag is heel erg aanwezig maar ze creasen nietquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Slijtage van de zool is inderdaad echt erg. Ik heb Skytops gehad, die half zool lag los op gegeven moment.
Toch jammer...
Sense, you make none.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
Lelijke schoenen slijten bijna niet.. true story
Die zag ik ook al ja. Dan kwam het model Cyril nog het meest in de buurt. Alleen vind ik die iets lomper ogen.quote:
Help deze jongen uit de brand, in Utrecht waren ze uitverkochtquote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef Mindstate het volgende:
Wil er toch nog een paar Vans Zapato Del Barco in Navy bijhalen, maat 44; FreshCotton heeft ze niet meer. Iemand ideeen voor een webshop? Kom de komende dagen niet in de buurt van een echte stad
Clae's zien er wel erg goed uit moet ik zeggen. Daar maar eens naar op zoek gaan. Tnx.quote:
Ik heb ze bij de online shop van Clae besteld, maar dat is wel met CC. Square in Utrecht heeft trouwens een redelijke voorraad Clae's. Let wel even goed op hoe ze lopen, ik vind ze zelf eigenlijk niet zo comfortabel helaas..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Clae's zien er wel erg goed uit moet ik zeggen. Daar maar eens naar op zoek gaan. Tnx.
Weet je misschien ook wat webshops die clae's verkopen. Zag dat ze bij oipollio al wel lagen maar die kleur vind ik niet de mooiste kleur die er is.
Tnx voor de tip. Square zit toch vlakbij vredenburg in Utrecht? vrijdagmiddag eens even langsgaan voor de maat en hoe ze zitten. Ze zien er wel comfortabel uit maar ik zal wel even kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de online shop van Clae besteld, maar dat is wel met CC. Square in Utrecht heeft trouwens een redelijke voorraad Clae's. Let wel even goed op hoe ze lopen, ik vind ze zelf eigenlijk niet zo comfortabel helaas..
Helaas na Juniquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
Sinji Sneakerbaas #1![]()
Wanneer droppen die Infrareds man, AM90 en de Air 180, ik moet ze voor de 28ste hebben ga op vakantie die dag
Tnx. Is crooked tongues in US of in UK maat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Sinji het volgende:
Clae is nu bij veel shops in de aanbieding.
http://www.endclothing.co.uk/catalogsearch/result/?q=clae&x=0&y=0
http://www.crookedtongues.com/store/sneakers?sort-sort=new&page=1&filter-offer=on&filter-price_range_lo=0&filter-price_range_hi=650&filter-brands=38
En gebruik voor deze site de code worldcup25 voor 25% korting:
http://www.hanon-shop.com/search.php?mode=search&page=1
Had niet anders verwacht, maar nog steeds ziekquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef HAL9000S het volgende:
Over 1500's gesproken... deze B&B 150 is gewoon voor $620 weg gegaan...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190404554191&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_12776wt_1137
Nee een random stoner. Hij zit meer op LB voor de bullshit en muziek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef HAL9000S het volgende:
Is die dude mickert trouwens echt 't broertje van morgane?
Nopequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef HAL9000S het volgende:
Is die dude mickert trouwens echt 't broertje van morgane?
Gevaarlijke boyquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef seto het volgende:
ik ben de broer van morgane
wie wat over haar zegt krijgt kk klappen w8 maar
Kijk in het begin daar zie je sneakers aka sandalen.. vandaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef HAL9000S het volgende:
Stomme vraag misschien maar wat hebben slippers met sneakers te maken?
Rightquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Kijk in het begin daar zie je sneakers aka sandalen.. vandaar
[img]quote:Op zondag 27 juni 2010 16:19 schreef Sinji het volgende:
Heb je bij Jumpstyle niet deze nodig ipv AM1's?
[ afbeelding ]
Vans zijn ook voor die jumpstyle swag, raar dat wij er meer van weten dan jij...quote:
grappig manquote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
WTF Sinji heeft die AM90 Voor iedereen, HOOK A BROTHER UP XD.
BETER REGELT HIJ OOK VOoR MIJJJJ!11!!!!!!111!!!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
It wasn't mequote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
nasj manquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan pijnlijke poten imoquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:50 schreef vault_tec het volgende:
als schoenen te groot zijn slijten ze sneller
zool eruit / double sock it and rock it. Heb liever dat ze iets strakker zitten want je hebt het toch zo uitgelopen.quote:
tof manquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef a.thousand.splendid.puns het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MINE!!!!:D
floris van bommelquote:Op maandag 21 juni 2010 14:15 schreef Stansfield het volgende:
Na al wat jaren sneakers te dragen zoek ik nu eigenlijk wat meer nettere schoenen, zonder gelijk een te grote overstap te maken.
Ik zat dus aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Alleen zijn deze dan weer net een beetje te duur. Weet
iemand hier wat vergelijkende merken/schoenen waar ik naar kan zoeken?
You serious?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
floris van bommel
www.vanliershop.nl/pimages/10113023.jpg
Janoski's werken niet in 12+quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wanneer komen die kut-janoski's nou, wil ze copcopcop in new york copcopcopcopcop
copcopcopcopcopcopcopcopcopcocpocpocppcocpocpp
Jawel johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Janoski's werken niet in 12+Blijf nou maar bij je visvims
Zou de middelste nemen, bovenste heeft teveel kleuren en de onderste lijkt nep/oogt goedkoop.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil binnenkort een paartje AM1's aanschaffen alleen twijfel ik zwaar tussen 3 modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (komen in augustus uit)
of
[ afbeelding ]
sowieso 1equote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil binnenkort een paartje AM1's aanschaffen alleen twijfel ik zwaar tussen 3 modellen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Materiaal op de toebox oogt mad cheap
wtf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Materiaal op de toebox oogt mad cheap
En de vraag is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wanneer komen die kut-janoski's nou, wil ze copcopcop in new york copcopcopcopcop
copcopcopcopcopcopcopcopcopcocpocpocppcocpocpp
onderste for surequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ja die is wel fakequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de flits maar ze lijken wel fake
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder een PM gestuurd met het verzoek om te letten op je postgedrag. Met dit soort posters wordt het er niet beter op. Dus een vriendelijk doch dringend verzoek om hiermee te kappen.
Geldt ook voor een ander.
Die 3e is toch restock van de HOA?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.
Oja, 1ste @ die am1-discussie
3de is gewoon wacke hoa-ripoff met wacke shape
die shape schijnt bij deze iets beter te zijn, zag ik op lbquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.
Oja, 1ste @ die am1-discussie
3de is gewoon wacke hoa-ripoff met wacke shape
Vind het nogal vaag.. op Sneakernews.com zie je bij de comments een user zeggen dat hij ze van Sneakerhead.com had gekocht. Maar ze zien er daar heel anders uit. De kleur is een stuk donkerder blauw. Terwijl die op sneakernews.com een stuk faler is op de fotoos...quote:
ik vind ze allemaal fucking geil!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ebay is your friendquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal fucking geil!
maar even serieus, waar kan je die kopen?? heb ze nergens in een winkel gezien behalve de onderste bij sole paxx voor 160e
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ebay is your friendEn die Oranje kan je pre-orderen bij End Clothing
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,
hoe weet ik of het betrouwbaar is?
thanks alvast!
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van deze?:
http://www.endclothing.co.uk/brands/nike/nike-air-max-4.html
lekker, die witte all courts komen mijn kant opquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:11 schreef Jeltosfive het volgende:
Pickups
clae whitman & All court fragment
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.Kzou wel aangeven bij de verkopers dat ze de schoenen als gift moeten laten versturen, anders krijg je achteraf extra belasting kosten drbij..
[..]
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.
Ze zijn wel heel lelijk, ze ogen heel druk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
aaaight,
dus deze twee zijn vrij betrouwbaar om te kopen?
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
ik denk dat ik de blauwe die jij ook wou kopen toch wel het vetste vind van bovenstaande twee,wat denk jij?
dank alvastalweer
als ik wist dat zoiets verkocht voor zo'n achterlijke prijs, dan had ik ook wel twee paar ingeslagen en campen voor zo'n store.. Ben ik dan lame, of doet het meerendeel 't daaromquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
550 is een mooie deal voor zo'n lelijke schoen.
Die zijn wel tof en zijn echt chille schoenen. Waar gekocht?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay (of had je een hook up sinji?)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof en zijn echt chille schoenen. Waar gekocht?
Pff dacht ik alweer is weer een speciale onbetaalbare versie:pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ebay (of had je een hook up sinji?)
Ja he dan hoor je er echt niet bij...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Mensen die non-limited editie sneakers dragen, wat een armoe
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Mensen die non-limited editie sneakers dragen, wat een armoe
Wat voor soort vlekken zijn het?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dat witte deel fatsoenlijk schoon kan maken? Ik heb nog niks geprobeerd, want ik wilde het niet verneuken. Misschien dat een van jullie het weet.
Jason markquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef Modus het volgende:
En hoe maak je het blauwe suede (?) van de AM1 Shima's dan schoon. Suede en water vinden elkaar meestal niet zo aardig.
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Meneer_Agent het volgende:
Subliminal in Amsterdam heeft ze net weer binnen. Bij Nederlandse webshops zul je ze niet tegen komen, op skatestore.nl na, maar die heeft ze nu niet op voorraad.
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oid
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.
En ze zijn besteld bij Flatspot. Ik had dus echt geen zin meer om verder te zoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Modus het volgende:
Ik zou niet eens verder zoeken. De extra verzendkosten binnen Europa vallen ook heus wel mee en er zijn zat betrouwbare webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |