Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Sinji het volgende:
Ik wou ze niet verkopen, maar hij stuurde een maand lang pm's hoe graag hij ze wou hebben. Achja.. ik ben de slechtste niet
Ik zie niks ?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef HAL9000S het volgende:
DS '99 BRED IV voor een mooie prijs in US 8,5
http://forum.sneakers.fr/(...)-cdp-9us-t18800.html
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
Ik heb zo'n twee maanden geleden de gewone basic zwarte Vans Era's gekocht.
Voor de duidelijkheid, deze:
[ afbeelding ]
Nu zijn deze een beetje versleten geraakt van het vele voetballen (het witte randje gaat aan de zijkant een beetje los zitten). Mijn vraag is of dat bij alle Vans zo is. Ik vind het namelijk hele vette schoenen, maar als ze niet tegen een stootje kunnen ga ik geen tweede paar kopen.
Vans zien er kapot beter uit in de meeste gevallen. Je kan ook nike air max etc halen maar die zijn er beated veel lelijker uit imo.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn deze een beetje versleten geraakt van het vele voetballen (het witte randje gaat aan de zijkant een beetje los zitten). Mijn vraag is of dat bij alle Vans zo is. Ik vind het namelijk hele vette schoenen, maar als ze niet tegen een stootje kunnen ga ik geen tweede paar kopen.
heb deze gekocht, beetje zelfde idee als vans door de witte zool,quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Slijtage van de zool is inderdaad echt erg. Ik heb Skytops gehad, die half zool lag los op gegeven moment.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef ooge het volgende:
[..]
heb deze gekocht, beetje zelfde idee als vans door de witte zool,
[ afbeelding ]
zijn echt wel duurzaam, met een soort rubber gecoat (makkelijk schoon maken).![]()
alleen de onderkant van de zool is nogal zacht dus achterkant slijt wel vrij vlug.
Heb cruizers als naar school loop en hond uitlaat schoen. Loop er al een jaar 1.5 uur per dag~ op. Heel drag is heel erg aanwezig maar ze creasen nietquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Slijtage van de zool is inderdaad echt erg. Ik heb Skytops gehad, die half zool lag los op gegeven moment.
Toch jammer...
Sense, you make none.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
Lelijke schoenen slijten bijna niet.. true story
Die zag ik ook al ja. Dan kwam het model Cyril nog het meest in de buurt. Alleen vind ik die iets lomper ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |