Wat voor soort vlekken zijn het?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dat witte deel fatsoenlijk schoon kan maken? Ik heb nog niks geprobeerd, want ik wilde het niet verneuken. Misschien dat een van jullie het weet.
Jason markquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef Modus het volgende:
En hoe maak je het blauwe suede (?) van de AM1 Shima's dan schoon. Suede en water vinden elkaar meestal niet zo aardig.
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Meneer_Agent het volgende:
Subliminal in Amsterdam heeft ze net weer binnen. Bij Nederlandse webshops zul je ze niet tegen komen, op skatestore.nl na, maar die heeft ze nu niet op voorraad.
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oid
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.
En ze zijn besteld bij Flatspot. Ik had dus echt geen zin meer om verder te zoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Modus het volgende:
Ik zou niet eens verder zoeken. De extra verzendkosten binnen Europa vallen ook heus wel mee en er zijn zat betrouwbare webshops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |