quote:
Volgens mij hebben ze bij Woei nog een paar liggen. Vraag naar Dustin, hij weet het wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef rubje het volgende:
[..]
dat zijn toffe dingen! waar gehaald en de prijs graag (in rotterdam en omstreken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer te verkrijgen in de winkel. Je kunt zoeken of sneakerfora of Ebay. Misschien heeft flightclub nog wat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef Knoflook het volgende:
Als iemand weet of ik deze ergens in NL kan krijgen ben je een schat !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef ThePianoMan het volgende:
slippers![]()
sandalen![]()
Vans met hoge sokken + korte broek![]()
is tvp.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef seto het volgende:
als je geen visvims hebt weet je geen FUCK van sneakers
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef seto het volgende:
als je geen visvims hebt weet je geen FUCK van sneakers
*fapfap*quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
Waarom posten ze gewoon geen normale foto's van deze schoen...![]()
http://hypebeast.com/2010(...)ii-navyaqua-preview/
Ik wordt telkens afgeleid
wtf? zo kun je toch niet eens zelf normaal lopenquote:
Us7?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn chukka's zijn binnen, maar ik stuur ze terug, want ze zijn te breed
We suck dick for shoes bro... vooral blix.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Bafrokapper het volgende:
Dat zal in dit topic wel niets zijn natuurlijk![]()
Helaas kan ik van mn stufi niet zoveel schoenen kopen.
ah, op die fiets.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
We suck dick for shoes bro... vooral blix.
How's that workin' out for yaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
We suck dick for shoes bro... vooral blix.
Quanta costa? Bij Patta neem ik aan?quote:
Al bij de footlocker gekeken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef AcCuSeD het volgende:
Iemand die weet waar ik deze schoenen kan kopen/bestellen? zelfde kleuren graag..
[ afbeelding ]
Woei.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga morgen Rotterdam ff in. In Nijmegen en omstreken is er niet veel keus.
Iemand die tips heeft ?
Woei en voor skateboard stuff sevenply.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga morgen Rotterdam ff in. In Nijmegen en omstreken is er niet veel keus.
Iemand die tips heeft ?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk merk schoenen dit is?
Heb de foto van Men at work site , maar daar staan ze niet op
K-Swiss Skimmerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk merk schoenen dit is?
Heb de foto van Men at work site , maar daar staan ze niet op
Als je echt desperate bent, kun je voor de decreaser gaan:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef francis998 het volgende:
een vraagje, is er een manier om die kreukels bij de tenen in de sneakers te voorkomen?
Want echt ieder paar sneakers dat ik heb vertoont die kreukels wel.
Jezelf aan leren niet meer je tenen te buigen... Dus altijd je voet recht houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef francis998 het volgende:
een vraagje, is er een manier om die kreukels bij de tenen in de sneakers te voorkomen?
Want echt ieder paar sneakers dat ik heb vertoont die kreukels wel.
Best krapjes, ik zou een halve maat groter nemen. Maar TTS is geen probleem, want dat woven leer kun je zo uitlopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef HAL9000S het volgende:
Shinji hoe vallen die woven lunar chukka's?
Bazen trade.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef Sinji het volgende:
Heb deze maand een trade gedaan met cash. Met pijn in mijn hard de toothpaste mint weggedaan voor 250 + Ronnie Fieg's superreds. Wel een mooie trade als je bedenkt dat ik 160 heb betaalt voor de mints
![]()
Epic fail.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Broodje_Baksteen het volgende:
Ik heb toenet gevoetbald met mijn gloednieuwe witte Vans Era (beetje dom), maar nu zijn ze dus bijna helemaal bruin. Hoe kan ik ze weer wit krijgen ? Met een nat doekje ging het niet, moet ik ze gewoon in de wasmachine doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |