Had niet anders verwacht, maar nog steeds ziekquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef HAL9000S het volgende:
Over 1500's gesproken... deze B&B 150 is gewoon voor $620 weg gegaan...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190404554191&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_12776wt_1137
Nee een random stoner. Hij zit meer op LB voor de bullshit en muziek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef HAL9000S het volgende:
Is die dude mickert trouwens echt 't broertje van morgane?
Nopequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef HAL9000S het volgende:
Is die dude mickert trouwens echt 't broertje van morgane?
Gevaarlijke boyquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef seto het volgende:
ik ben de broer van morgane
wie wat over haar zegt krijgt kk klappen w8 maar
Kijk in het begin daar zie je sneakers aka sandalen.. vandaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef HAL9000S het volgende:
Stomme vraag misschien maar wat hebben slippers met sneakers te maken?
Rightquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Kijk in het begin daar zie je sneakers aka sandalen.. vandaar
[img]quote:Op zondag 27 juni 2010 16:19 schreef Sinji het volgende:
Heb je bij Jumpstyle niet deze nodig ipv AM1's?
[ afbeelding ]
Vans zijn ook voor die jumpstyle swag, raar dat wij er meer van weten dan jij...quote:
grappig manquote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
WTF Sinji heeft die AM90 Voor iedereen, HOOK A BROTHER UP XD.
BETER REGELT HIJ OOK VOoR MIJJJJ!11!!!!!!111!!!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
It wasn't mequote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef MiguelSavantos het volgende:
nasj manquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan pijnlijke poten imoquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:50 schreef vault_tec het volgende:
als schoenen te groot zijn slijten ze sneller
zool eruit / double sock it and rock it. Heb liever dat ze iets strakker zitten want je hebt het toch zo uitgelopen.quote:
tof manquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef a.thousand.splendid.puns het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MINE!!!!:D
floris van bommelquote:Op maandag 21 juni 2010 14:15 schreef Stansfield het volgende:
Na al wat jaren sneakers te dragen zoek ik nu eigenlijk wat meer nettere schoenen, zonder gelijk een te grote overstap te maken.
Ik zat dus aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Alleen zijn deze dan weer net een beetje te duur. Weet
iemand hier wat vergelijkende merken/schoenen waar ik naar kan zoeken?
You serious?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
floris van bommel
www.vanliershop.nl/pimages/10113023.jpg
Janoski's werken niet in 12+quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wanneer komen die kut-janoski's nou, wil ze copcopcop in new york copcopcopcopcop
copcopcopcopcopcopcopcopcopcocpocpocppcocpocpp
Jawel johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Janoski's werken niet in 12+Blijf nou maar bij je visvims
Zou de middelste nemen, bovenste heeft teveel kleuren en de onderste lijkt nep/oogt goedkoop.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil binnenkort een paartje AM1's aanschaffen alleen twijfel ik zwaar tussen 3 modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (komen in augustus uit)
of
[ afbeelding ]
sowieso 1equote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil binnenkort een paartje AM1's aanschaffen alleen twijfel ik zwaar tussen 3 modellen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Materiaal op de toebox oogt mad cheap
wtf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Materiaal op de toebox oogt mad cheap
En de vraag is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wanneer komen die kut-janoski's nou, wil ze copcopcop in new york copcopcopcopcop
copcopcopcopcopcopcopcopcopcocpocpocppcocpocpp
onderste for surequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ja die is wel fakequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de flits maar ze lijken wel fake
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder een PM gestuurd met het verzoek om te letten op je postgedrag. Met dit soort posters wordt het er niet beter op. Dus een vriendelijk doch dringend verzoek om hiermee te kappen.
Geldt ook voor een ander.
Die 3e is toch restock van de HOA?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.
Oja, 1ste @ die am1-discussie
3de is gewoon wacke hoa-ripoff met wacke shape
die shape schijnt bij deze iets beter te zijn, zag ik op lbquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.
Oja, 1ste @ die am1-discussie
3de is gewoon wacke hoa-ripoff met wacke shape
Vind het nogal vaag.. op Sneakernews.com zie je bij de comments een user zeggen dat hij ze van Sneakerhead.com had gekocht. Maar ze zien er daar heel anders uit. De kleur is een stuk donkerder blauw. Terwijl die op sneakernews.com een stuk faler is op de fotoos...quote:
ik vind ze allemaal fucking geil!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ebay is your friendquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal fucking geil!
maar even serieus, waar kan je die kopen?? heb ze nergens in een winkel gezien behalve de onderste bij sole paxx voor 160e
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ebay is your friendEn die Oranje kan je pre-orderen bij End Clothing
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,
hoe weet ik of het betrouwbaar is?
thanks alvast!
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van deze?:
http://www.endclothing.co.uk/brands/nike/nike-air-max-4.html
lekker, die witte all courts komen mijn kant opquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:11 schreef Jeltosfive het volgende:
Pickups
clae whitman & All court fragment
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.Kzou wel aangeven bij de verkopers dat ze de schoenen als gift moeten laten versturen, anders krijg je achteraf extra belasting kosten drbij..
[..]
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.
Ze zijn wel heel lelijk, ze ogen heel druk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
aaaight,
dus deze twee zijn vrij betrouwbaar om te kopen?
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
ik denk dat ik de blauwe die jij ook wou kopen toch wel het vetste vind van bovenstaande twee,wat denk jij?
dank alvastalweer
als ik wist dat zoiets verkocht voor zo'n achterlijke prijs, dan had ik ook wel twee paar ingeslagen en campen voor zo'n store.. Ben ik dan lame, of doet het meerendeel 't daaromquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
550 is een mooie deal voor zo'n lelijke schoen.
Die zijn wel tof en zijn echt chille schoenen. Waar gekocht?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay (of had je een hook up sinji?)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof en zijn echt chille schoenen. Waar gekocht?
Pff dacht ik alweer is weer een speciale onbetaalbare versie:pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ebay (of had je een hook up sinji?)
Ja he dan hoor je er echt niet bij...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Mensen die non-limited editie sneakers dragen, wat een armoe
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Mensen die non-limited editie sneakers dragen, wat een armoe
Wat voor soort vlekken zijn het?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dat witte deel fatsoenlijk schoon kan maken? Ik heb nog niks geprobeerd, want ik wilde het niet verneuken. Misschien dat een van jullie het weet.
Jason markquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef Modus het volgende:
En hoe maak je het blauwe suede (?) van de AM1 Shima's dan schoon. Suede en water vinden elkaar meestal niet zo aardig.
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Meneer_Agent het volgende:
Subliminal in Amsterdam heeft ze net weer binnen. Bij Nederlandse webshops zul je ze niet tegen komen, op skatestore.nl na, maar die heeft ze nu niet op voorraad.
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een adres meer richting het zuiden? Ik woon namelijk in Noord-Brabant en een ritje naar Amsterdam zit er voorlopig niet in.
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat is je probleem met buitenlandse webshops & waar in NB, kan evt. wel een keer met mij meebestellen oid
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, maar ik bestel ze liever bij een Nederlandse webshop of ik ga er even langs. Als het allemaal te ver weg is dan bestel ik ze gewoon in het buitenland. Ik woon trouwens in Waalwijk.
En ze zijn besteld bij Flatspot. Ik had dus echt geen zin meer om verder te zoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Modus het volgende:
Ik zou niet eens verder zoeken. De extra verzendkosten binnen Europa vallen ook heus wel mee en er zijn zat betrouwbare webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |