die shape schijnt bij deze iets beter te zijn, zag ik op lbquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik wil graag weten wanneer ze uitkomen, deze vraag waar daarom ook gericht jegens de heer vault-tec.
Oja, 1ste @ die am1-discussie
3de is gewoon wacke hoa-ripoff met wacke shape
Vind het nogal vaag.. op Sneakernews.com zie je bij de comments een user zeggen dat hij ze van Sneakerhead.com had gekocht. Maar ze zien er daar heel anders uit. De kleur is een stuk donkerder blauw. Terwijl die op sneakernews.com een stuk faler is op de fotoos...quote:
ik vind ze allemaal fucking geil!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil binnenkort een paartje AM1's aanschaffen alleen twijfel ik zwaar tussen 3 modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (komen in augustus uit)
of
[ afbeelding ]
Ebay is your friendquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal fucking geil!
maar even serieus, waar kan je die kopen?? heb ze nergens in een winkel gezien behalve de onderste bij sole paxx voor 160e
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ebay is your friendEn die Oranje kan je pre-orderen bij End Clothing
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
ja op ebay heb ik ze gezien, maar ik vertrouw ebay op de een of andere manier niet,
hoe weet ik of het betrouwbaar is?
thanks alvast!
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef 7ender het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van deze?:
http://www.endclothing.co.uk/brands/nike/nike-air-max-4.html
lekker, die witte all courts komen mijn kant opquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:11 schreef Jeltosfive het volgende:
Pickups
clae whitman & All court fragment
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoeveel rating de verkopers hebben, Als die zeg maar rond de 4000 positieve reacties heeft dan kan je er wel 95% van uit gaan dat het goed zit. Ikzelf heb er iig nooit problemen mee gehad.Kzou wel aangeven bij de verkopers dat ze de schoenen als gift moeten laten versturen, anders krijg je achteraf extra belasting kosten drbij..
[..]
Hmmmh nee niet helemaal mijn ding. Een beetje te donker.
Ze zijn wel heel lelijk, ze ogen heel druk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
aaaight,
dus deze twee zijn vrij betrouwbaar om te kopen?
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Max-1-Turbo-Green-Blue-Yellow-308866-104-8-13-/150457483619?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&vti=US+Size%0910&hash=item68c685cb62#ht_2091wt_913
ik denk dat ik de blauwe die jij ook wou kopen toch wel het vetste vind van bovenstaande twee,wat denk jij?
dank alvastalweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |