Ik vind hem wel tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
Prrrrr.... Leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
gaaf!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
Toffe platequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag,
Alice in Wonderland Red queen geīnspireerd![]()
L'oreal Jetset
[ afbeelding ]
Met super coole bundlemonster plate
[ afbeelding ]
Iemand kaarten?
leukk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag,
L'oreal Jetset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand kaarten?
Vorige week alquote:
Ja en soms met losse figuurtjes (alleen een hartje of klavertje ofzo) met dit soort losse elementen in full nail afbeeldingen is dat best goed te doen. Dank je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
@ Daph
Leuk!!![]()
@ Loqi
Leuk is die hč!?! Maar heb je 'm dubbel gestempeld? Dan ben je daar wel erg goed in
Maandagavond alquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef Joysa het volgende:
Princess-a; wanneer heb je die boozyshop besteld? Ik heb ze woensdag besteld, maar niks gehoord over het niet meer leverbaar zijn..
Leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Hier mijn gefreubel van vandaag. Het zit er allemaal niet echt geweldig op, en vraag me ook af hoe lang het blijft zitten. Ten eerste omdat ik me altijd ontzettend stoor aan scheve dingetjes bij m'n nagelsen omdat ik nog niet eerder steentjes heb gebruikt zo, vraag me af of ze morgen na m'n haar wassen nog op zitten!
[ afbeelding ]
OPI Rumple's met CG Harmony. Kleuren komen niet echt overeen, moet nog leren in welk licht enzo ik het beste foto's kan maken.
Ik vind het wel cool hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
*knip*
Hier mijn gefreubel van vandaag. Het zit er allemaal niet echt geweldig op, en vraag me ook af hoe lang het blijft zitten. Ten eerste omdat ik me altijd ontzettend stoor aan scheve dingetjes bij m'n nagelsen omdat ik nog niet eerder steentjes heb gebruikt zo, vraag me af of ze morgen na m'n haar wassen nog op zitten!
[ afbeelding ]
OPI Rumple's met CG Harmony. Kleuren komen niet echt overeen, moet nog leren in welk licht enzo ik het beste foto's kan maken.
Hij gaat morgen op de postquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef milka82 het volgende:
Tegan, very nice....
Mirannie, ik heb de aubergine ook gezien en ik zal tzt een swatch van die zwarte maken, even oefenen met de camera...![]()
Puckzzz, heel veel plezier in Griekenland en ik hoop dat j toch een beetje van je vakantie kunt genieten Waar zit je?
Bubseltje, je had het dus al gezien... alleen duurt het nu zo lang met de paypal verdikkie...![]()
Vanavond weer voor mijn Helmer gaan zitten (man draait koopavond dus rijk alleen wanneer de meiden op bed liggen), kijken of ik nog veel untrieds heb staan en daar eventueel mee lakken.
Niks fail, ik vind het heel tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
Echt geeeeen idee.. wel mooie kleurtjes die je dan met MAY kan toppen, zoals Lost in Mud van Catrice.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige week al
Euhm ladies.. Ik heb een vriendin die ik gek op matte nagellak (Zoya Loredana vindt ze prachtig bijvoorbeeld), maar op haar nagels vindt ze bruin het mooist - YDKJ Suede vindt ze echter weer niksNog matte aanraders? Ik ga bestellen bij Sparkling*nails, oa dus Loredana voor haar. Hebben jullie nog suggesties? Emerald Sparkle met Essie MAY vindt ze ook mooi, maar dat zou ze zelf nooit dragen volgens mij..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef Holyme het volgende:
Thanks allemaal!![]()
En die nagellak remover pennen, made in china, vol met taalfouten. Hier moest ik erg om lachen "This product is nom-toxic"
Ooooh alsof je zo bij de salon vandaan komt! Mooooooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Tegan, die Nfu oh past er goed bij!
Linnie20v, Action hier heeft amper nagelspul helaas, anders had ik die ook nog 'n keer kunnen testen.
Daph_, hij zit er misschien niet helemaal recht op maar dat zie je zelf meer dan een ander denk ik, ik vind 'm ook leukEn is gewoon een bruin lakje met matte tc niks dan?
Loqi, goed gelukt! Ben benieuwd naar die plates, ze zijn onderweg
princess-a, wat een leuke dingetjes heb je gekocht!
[ afbeelding ]
MOOI!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Linnie20v, Action hier heeft amper nagelspul helaas, anders had ik die ook nog 'n keer kunnen testen.
Daph_, hij zit er misschien niet helemaal recht op maar dat zie je zelf meer dan een ander denk ik, ik vind 'm ook leukEn is gewoon een bruin lakje met matte tc niks dan?
[ afbeelding ]
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij gaat morgen op de post
Holyme mooi!!!
En de andere mani's zijn ook weer erg mooi!!
Waarom eigenlijk? Het is gratis reclame. Bovendien willen ze het helemaal niet, niet alleen de pics van over zes maanden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef Ainnir het volgende:
Eigenlijk vind ik niet dat OPI zo fout bezig is *duikt weg*
Ik zou zelf ook niet willen dat promofoto's van nieuwe producten 6 maanden voor de officiele launch op internet rondzwerven... maargoed.. als iedereen mooi OPI gaat boycotten blijft er meer over voor mij![]()
Net trouwens mijn TD bestelling binnengekregen.. een week lang in spanning zitten wachten op Here Today Aragon Tomorrow Suede.. sturen ze me de gewone HTAT
Bullshit, ho langer die foto's rondzwerven hoe meer mensen het product uiteindelijk kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef Ainnir het volgende:
Ik zou zelf ook niet willen dat promofoto's van nieuwe producten 6 maanden voor de officiele launch op internet rondzwerven... maargoed.. als iedereen mooi OPI gaat boycotten blijft er meer over voor mij![]()
Net trouwens mijn TD bestelling binnengekregen.. een week lang in spanning zitten wachten op Here Today Aragon Tomorrow Suede.. sturen ze me de gewone HTAT
Drie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
hoeveel laagjes doen jullie altijd op van Ruby Pumps?
Wat ik begrepen heb van o.a. Temptalia is dat het nadrukkelijk om de foto's van de nieuwe collecties ging.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Het is gratis reclame. Bovendien willen ze het helemaal niet, niet alleen de pics van over zes maanden.
Daarom zeuren ze ook niet over oude promo's. Het gaat hier om de nieuwe nog niet uitgebrachte collecties, met name de Burlesque collectie. OPI gaat eindelijk een nieuwe weg in (minder roodquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bullshit, ho langer die foto's rondzwerven hoe meer mensen het product uiteindelijk kopenSterker nog, meestal laten bedrijven dat soort info met opzet uitlekken om de verkoop een boost te geven
Is die wel al uit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef Ainnir het volgende:
Nog niet te vinden op eBayquote:
Ik vind 'm hipquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
Van de moodpolishes de leukste kleur, ik hou van grijs....en de verandering naar beige is eigenlijk zo fout dat het cool is!!
ik ga niet iedereen vervelen met alle foto's van kleurtinten, mocht je ze willen zien check m'n blog
[ afbeelding ]
Ow ik hou niet van beige maar deze is wel leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
Van de moodpolishes de leukste kleur, ik hou van grijs....en de verandering naar beige is eigenlijk zo fout dat het cool is!!
ik ga niet iedereen vervelen met alle foto's van kleurtinten, mocht je ze willen zien check m'n blog
[ afbeelding ]
Waarom mailden ze mij vanmorgen dat ik ze een wishlist mocht sturen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 21:28 schreef Dwyn het volgende:
'Sorry but we do carry Sephora by OPI and other brands,, thanks
Jay
- maiandjays'
Geen OPI meer dus. Vreemd!
Echt? Dan vind ik het helemaal raar!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom mailden ze mij vanmorgen dat ik ze een wishlist mocht sturen?
Ik zag eerst het potje hiervan, toen dacht ikquote:
gaaf, inderdaad wat je zegt, zo fout dat het weer leuk is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
langs de wattequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik een keer langs de AA om een paar van deze te kopen. Als de kleuren mooi zijn
Ik moest ook denken, maar de naam van het plaatje gaf aan dat het om American Apparel nagellak ging.quote:
oowquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moest ook denken, maar de naam van het plaatje gaf aan dat het om American Apparel nagellak ging.
Je schrijft gewoon zoals de mensen van OPI dat doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Echt? Dan vind ik het helemaal raar!Misschien zie ik er niet betrouwbaar uit ofzo.
quote:
quote:
Ik denk het, ja. Beetje jammer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je schrijft gewoon zoals de mensen van OPI dat doen.![]()
[..]
[..]
Ooh, erg mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt vreselijk foutquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
dankzij deze foto heb ik m ook besteld. Geweldig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
oh, dank je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef Holyme het volgende:
RenRen-, die kleurtjes zien er zo wel ok uit, is maar goed dat die hier niet in de buurt te krijgen zijn
zoeperzazke, ik doe ook altijd 3 laagjes RP.
Stormqueen, gaaf kleurtje
Linnie20v, leuk! Kan niet wachten tot ik zo'n moodlakje krijg, denk dat ik heel de tijd erop ga zitten blazen en tegen koude dingen houden enzo![]()
Mirjam, even offtopic, maar zag je oogtopic, beterschap!
dankzij die foto zit ik er ook over te dubiërenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dankzij deze foto heb ik m ook besteld. Geweldig!
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zonde natuurlijk als alles al gekopieerd wordt voordat het uberhaupt uitgebracht is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Ainnir het volgende:
Daarom zeuren ze ook niet over oude promo's. Het gaat hier om de nieuwe nog niet uitgebrachte collecties, met name de Burlesque collectie. OPI gaat eindelijk een nieuwe weg in (minder rood).. en ik kan begrijpen dat ze niet willen dat dit nu al naar buiten komt. Die collectie wordt pas over een maand of 6 uitgebracht, en dat geeft de concurrentie genoeg tijd om soortgelijke kleurtjes uit te brengen.
wildlife, reclaim, jewel, gem, hyacinth sparkle, sky sparkle, teal glitter, knights armor. En diamont.quote:
Gaaf hoor!! Mooie bestelling!! Ik twijfel nog over sky sparkle en de hyacinth sparkle was op vandeweek bij sprkling*nails. Wildlife, reclaim en gem zijn echt super!! Jewel is onderwegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wildlife, reclaim, jewel, gem, hyacinth sparkle, sky sparkle, teal glitter, knights armor. En diamont.
Hij's wel hipquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
Potje klaverjassen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag,
L'oreal Jetset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand kaarten?
Heh, geinig die decals!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maandagavond alKreeg vanmiddag bericht dat ze niet meer leverbaar zijn dus misschien krijg jij dat vandaag of morgen ook.. Ik heb Diamond Cosmetics Hot Summer Pink en oh Tiff bijbesteld, wilde ik sowieso al doen maar pas als mn vakantiegeld er is. Nu heb ik ze lekker wat eerder
Mn Art de Lautrec en Sleek lakjes zijn ook binnen gekomen, samen met mn decalsvlnr 13B, 405 en Princess
[ afbeelding ]
Ik moest heel hard lachen om Hello Kitty met een nagellakflesje in haar handjes en heb haar meteen 3x besteld
[ afbeelding ]
SQ nog gefeliciteerd met je baaaan![]()
![]()
Puckzzz wat naar toch voor jullie allemaal![]()
heb het echt verschrikkelijk druk en kom niet fatsoenlijk aan bijlezen toe![]()
Leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleuren een beetje engquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels doen het goed op Nailtek IIquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
en toen ik net mijn shirt aantrok ging mijn middelvingernagel doormidden... word echt knetterbek van die scheurenWat waren ook alweer middelen om zachte dunne splijtende nagels wat steviger te krijgen?
Je kunt mailen, maar vaak benaderd de verkoper jou ook wel als ze dat zien dat er meer door 1 persoon is gekochtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:38 schreef Dwyn het volgende:
Okay, ik heb net wat dingen besteld op Ebay, maar hoe vraag ik nu een volledige rekening van de verkoper? Ik zie het niet staan.
Dan wacht ik het nog even af, thanks!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt mailen, maar vaak benaderd de verkoper jou ook wel als ze dat zien dat er meer door 1 persoon is gekocht.
Klik op betaal nu, in het betaalscherm heb je bovenaan de optie om totaal aan te vragen bij de verkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:38 schreef Dwyn het volgende:
Okay, ik heb net wat dingen besteld op Ebay, maar hoe vraag ik nu een volledige rekening van de verkoper? Ik zie het niet staan.
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:58 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Klik op betaal nu, in het betaalscherm heb je bovenaan de optie om totaal aan te vragen bij de verkoper
Op hoeveel uur tijdverschil zit jij eigenlijk?? Zelfs met 8 uur tijdverschil, zou het nog 1 uur moeten zijn bij jouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:05 schreef Ainnir het volgende:
Net trouwens de interessante ontdekking gedaan dat er wel degelijk verschil zit in de formule van OPI lakjes in Europa en in de VS.. heb er maar een blogpostje van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |