abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81971856
Maiandjays verkocht ook OPI toch? Als je ze mailde?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81971872
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
tvp voor de reeks

vanuit een zéér zonnig Griekenland
Geniet ervan, je hebt het verdiend
pi_81971884
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Dwyn het volgende:
Maiandjays verkocht ook OPI toch? Als je ze mailde?
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:12:30 #279
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81971905
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zag vandeweek bij de etos op Schiphol ook nog een ander kleurtje, weet alleen niet meer hoe die heette, iets van ... glitter, dus niet viola glitter, maar een andere glitter. Ben trouwens wel benieuwd naar een swatch ook van deze zwarte Milka
[..]

Hey Puckzzz, hoe heb je het daar? Kun je er toch nog een beetje van genieten en ontspannen??
Ik hoorde maar niets van ze, dus ben ik nu snel online gegaan en ff op de Hyves gekeken. Daar lees ik dus dat het een jongetje was en dat hij nu zacht rust. Dylan Ik zit hier dus nu openlijk in een internetcafé te janken maar schijt daaraan, weten hun veel....
Ik denk dat ze mijn sms-jes niet hebben ontvangen of mij met rust hebben willen laten omdat ik op vakantie ben...

Verders is het hier heel leuk, stralend weer alhoewel het gisteren regende maar dat is maar 1 dagje.

Nog geen leuke lakjes mogen ontdekken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:13:44 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81971962
oh en het bier is maar 2 euro voor een halve liter
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:15:07 #281
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81972018
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik hoorde maar niets van ze, dus ben ik nu snel online gegaan en ff op de Hyves gekeken. Daar lees ik dus dat het een jongetje was en dat hij nu zacht rust. Dylan Ik zit hier dus nu openlijk in een internetcafé te janken maar schijt daaraan, weten hun veel....
Ik denk dat ze mijn sms-jes niet hebben ontvangen of mij met rust hebben willen laten omdat ik op vakantie ben...

Verders is het hier heel leuk, stralend weer alhoewel het gisteren regende maar dat is maar 1 dagje.

Sterkte lieve Puckzz!
Wel fijn dat het toch leuk is daar, geniet er nog van!
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:15:28 #282
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81972030
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
oh en het bier is maar 2 euro voor een halve liter
Kijk, daar doe je het voor
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:18:36 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81972182
Mijn internetgeld is op doeidoei lieve Dames!!
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:23:36 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81972382
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Holyme het volgende:
Daph_, klinkt goed, die zal ik ook 'ns 'n keer proberen dan!

Postbode is net geweest, OPI's en remover stiften, en gister de CG
[ afbeelding ]
Rumple's Wiggin', What's with the Cattitude? en OMG

Oh, en aan OPI. Sukkels.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:32:24 #285
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81972759
quote:

[..]

Geniet er nog lekker van meis!
Knoei
pi_81973252
Ze keken me raar aan bij de kassa

De removers en wattenschijfjes zijn voor mezelf, de rest is voor de giveaway
pi_81974839
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zag vandeweek bij de etos op Schiphol ook nog een ander kleurtje, weet alleen niet meer hoe die heette, iets van ... glitter, dus niet viola glitter, maar een andere glitter. Ben trouwens wel benieuwd naar een swatch ook van deze zwarte Milka
[..]

Hey Puckzzz, hoe heb je het daar? Kun je er toch nog een beetje van genieten en ontspannen??
aubergine glitter?
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:36:31 #288
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81975496
Ik heb foto's van de totale voorraad gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:42:04 #289
164755 Mss
kutHOEr
pi_81975740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan wel niet voor jezelf, maar toch!

Ik heb mijn nagels roze gelakt met Essence Utlimate Pink, vanwege Pinkpop. Lakje gaat wel mee, misschien dat ik daar nog mensen kan gaan lakken . Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten!

En Puckzz
Aids.
pi_81975922
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 @ 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILER
Ghoulish Glow *Grabby hands*
Wel een hoop zeg Echt heel leuk omt ezien.
pi_81976286

OPI - Jade Is The New Black.
pi_81976488
Puckzzz,

Linnie20v, haha zoveel remover Heb normaal die van KV, maar die hadden nu ook euro profit remover, nog goedkoper dus ben die aan het testen. Werkt goed tot nu toe, waarschijnlijk binnenkort ook maar even zo'n voorraad aanschaffen

-Bubseltje-,

Mss, veel plezier op Pinkpop!

Tegan, mooi Die kleur staat je goed!

Heb toen straks meteen Joy eraf gehaald (en vergeten foto's te maken, volgende keer beter), en met Rumple's gelakt. Daarna gaan stempelen, maar die kleine images ben ik nog niet echt goed mee, zit dus niet geweldig recht ofzo En daarna voor het eerst met van die mini steentjes aan de slag gegaan, wat een gepriegel lol, maar goed het zit nu. Als het droog is laag tc en dan straks even foto's maken.
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:04:22 #293
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81976716
Mss veel plezier op Pinkpop!!
pi_81976727
Ben benieuwd naar de foto's Holyme!!

Princess-a; wanneer heb je die boozyshop besteld? Ik heb ze woensdag besteld, maar niks gehoord over het niet meer leverbaar zijn..

Hoop niet dat ik het topic nu sluit, zit mobiel...
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81976874

OPI - Jade Is The New Black & Nfu Oh - #56.

Sinds ik die Nfu Oh's heb wil ik ze allemaal proberen .

Vind het nu wel erg lijken op China Glaze - Emerald Sparkle.
pi_81976889
@ Tegan, Mooi! Ik hou van die kleur

@ Holyme, Ik heb nu verschillende removers getest en vind de action-variant ( 0.48 cent ) het beste.
Daarom maar meteen wat ingeslagen, ik word panisch als er bijna niets meer in huis is!
pi_81976934
Thanks iedereen .

Ik gebruik trouwens altijd die van de Etos.
pi_81977976
Ik ga even anti-slip matjes op maat knippen
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:34:47 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81978018
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]

mooi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81978314
Eindelijk mijn huis helemaal aan kant! Wat een hoop dozen en troep van zo'n kast in elkaar zetten. Meteen even alle dozen troep die er nog stond opgeruimd. Kast helemaal ingericht en ik ben blij, het leuk
quote:

[..]

Oh oh oh, wat een ellende toch. Wel fijn dat de geboorte in ieder geval achter de rug is. En dat je vakantie bestemming in ieder geval bevalt! Sterkte!
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:19 schreef DeltaCephei het volgende:

aubergine glitter?
Ja, was een beetje aubergine achtig. Heb 'm net weer in mijn handen gehad, haha, ik twijfel nog.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]

Very nice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')