Geniet ervan, je hebt het verdiendquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
tvp voor de reeks
vanuit een zéér zonnig Griekenland
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Dwyn het volgende:
Maiandjays verkocht ook OPI toch? Als je ze mailde?
Ik hoorde maar niets van ze, dus ben ik nu snel online gegaan en ff op de Hyves gekeken. Daar lees ik dus dat het een jongetje was en dat hij nu zacht rust. Dylanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zag vandeweek bij de etos op Schiphol ook nog een ander kleurtje, weet alleen niet meer hoe die heette, iets van ... glitter, dus niet viola glitter, maar een andere glitter. Ben trouwens wel benieuwd naar een swatch ook van deze zwarte Milka
[..]
Hey Puckzzz, hoe heb je het daar? Kun je er toch nog een beetje van genieten en ontspannen??
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoorde maar niets van ze, dus ben ik nu snel online gegaan en ff op de Hyves gekeken. Daar lees ik dus dat het een jongetje was en dat hij nu zacht rust. DylanIk zit hier dus nu openlijk in een internetcafé te janken
maar schijt daaraan, weten hun veel....
Ik denk dat ze mijn sms-jes niet hebben ontvangen of mij met rust hebben willen laten omdat ik op vakantie ben...
Verders is het hier heel leuk, stralend weer alhoewel het gisteren regende maar dat is maar 1 dagje.
Nog geen leuke lakjes mogen ontdekken
Kijk, daar doe je het voorquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
oh en het bier is maar 2 euro voor een halve liter
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Holyme het volgende:
Daph_, klinkt goed, die zal ik ook 'ns 'n keer proberen dan!![]()
Postbode is net geweest, OPI's en remover stiften, en gister de CG![]()
[ afbeelding ]
Rumple's Wiggin', What's with the Cattitude? en OMG
[..]
Ik hoorde maar niets van ze, dus ben ik nu snel online gegaan en ff op de Hyves gekeken. Daar lees ik dus dat het een jongetje was en dat hij nu zacht rust. DylanIk zit hier dus nu openlijk in een internetcafé te janken
Ik denk dat ze mijn sms-jes niet hebben ontvangen of mij met rust hebben willen laten omdat ik op vakantie ben...
Verders is het hier heel leuk, stralend weer alhoewel het gisteren regende maar dat is maar 1 dagje.
[..]
aubergine glitter?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zag vandeweek bij de etos op Schiphol ook nog een ander kleurtje, weet alleen niet meer hoe die heette, iets van ... glitter, dus niet viola glitter, maar een andere glitter. Ben trouwens wel benieuwd naar een swatch ook van deze zwarte Milka
[..]
Hey Puckzzz, hoe heb je het daar? Kun je er toch nog een beetje van genieten en ontspannen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb foto's van de totale voorraad gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan wel niet voor jezelf, maar toch!
Ik heb mijn nagels roze gelakt met Essence Utlimate Pink, vanwege Pinkpop. Lakje gaat wel mee, misschien dat ik daar nog mensen kan gaan lakken. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten!
En Puckzz
Aids.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb foto's van de totale voorraad gemaakt
Ghoulish Glow *Grabby hands*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hoop zegEcht heel leuk omt ezien.
mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Jade Is The New Black & Nfu Oh - #56.
Sinds ik die Nfu Oh's heb wil ik ze allemaal proberen![]()
.
Vind het nu wel erg lijken op China Glaze - Emerald Sparkle.
Oh oh oh, wat een ellende toch. Wel fijn dat de geboorte in ieder geval achter de rug is. En dat je vakantie bestemming in ieder geval bevalt! Sterkte!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja, was een beetje aubergine achtig. Heb 'm net weer in mijn handen gehad, haha, ik twijfel nog.quote:
Very nice!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Jade Is The New Black & Nfu Oh - #56.
Sinds ik die Nfu Oh's heb wil ik ze allemaal proberen![]()
.
Vind het nu wel erg lijken op China Glaze - Emerald Sparkle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |