Leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Hier mijn gefreubel van vandaag. Het zit er allemaal niet echt geweldig op, en vraag me ook af hoe lang het blijft zitten. Ten eerste omdat ik me altijd ontzettend stoor aan scheve dingetjes bij m'n nagelsen omdat ik nog niet eerder steentjes heb gebruikt zo, vraag me af of ze morgen na m'n haar wassen nog op zitten!
[ afbeelding ]
OPI Rumple's met CG Harmony. Kleuren komen niet echt overeen, moet nog leren in welk licht enzo ik het beste foto's kan maken.
Ik vind het wel cool hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
*knip*
Hier mijn gefreubel van vandaag. Het zit er allemaal niet echt geweldig op, en vraag me ook af hoe lang het blijft zitten. Ten eerste omdat ik me altijd ontzettend stoor aan scheve dingetjes bij m'n nagelsen omdat ik nog niet eerder steentjes heb gebruikt zo, vraag me af of ze morgen na m'n haar wassen nog op zitten!
[ afbeelding ]
OPI Rumple's met CG Harmony. Kleuren komen niet echt overeen, moet nog leren in welk licht enzo ik het beste foto's kan maken.
Hij gaat morgen op de postquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef milka82 het volgende:
Tegan, very nice....
Mirannie, ik heb de aubergine ook gezien en ik zal tzt een swatch van die zwarte maken, even oefenen met de camera...![]()
Puckzzz, heel veel plezier in Griekenland en ik hoop dat j toch een beetje van je vakantie kunt genieten Waar zit je?
Bubseltje, je had het dus al gezien... alleen duurt het nu zo lang met de paypal verdikkie...![]()
Vanavond weer voor mijn Helmer gaan zitten (man draait koopavond dus rijk alleen wanneer de meiden op bed liggen), kijken of ik nog veel untrieds heb staan en daar eventueel mee lakken.
Niks fail, ik vind het heel tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
I haz a Konad Fail
[ afbeelding ]
Echt geeeeen idee.. wel mooie kleurtjes die je dan met MAY kan toppen, zoals Lost in Mud van Catrice.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige week al
Euhm ladies.. Ik heb een vriendin die ik gek op matte nagellak (Zoya Loredana vindt ze prachtig bijvoorbeeld), maar op haar nagels vindt ze bruin het mooist - YDKJ Suede vindt ze echter weer niksNog matte aanraders? Ik ga bestellen bij Sparkling*nails, oa dus Loredana voor haar. Hebben jullie nog suggesties? Emerald Sparkle met Essie MAY vindt ze ook mooi, maar dat zou ze zelf nooit dragen volgens mij..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef Holyme het volgende:
Thanks allemaal!![]()
En die nagellak remover pennen, made in china, vol met taalfouten. Hier moest ik erg om lachen "This product is nom-toxic"
Ooooh alsof je zo bij de salon vandaan komt! Mooooooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Tegan, die Nfu oh past er goed bij!
Linnie20v, Action hier heeft amper nagelspul helaas, anders had ik die ook nog 'n keer kunnen testen.
Daph_, hij zit er misschien niet helemaal recht op maar dat zie je zelf meer dan een ander denk ik, ik vind 'm ook leukEn is gewoon een bruin lakje met matte tc niks dan?
Loqi, goed gelukt! Ben benieuwd naar die plates, ze zijn onderweg
princess-a, wat een leuke dingetjes heb je gekocht!
[ afbeelding ]
MOOI!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
Tegan, die Nfu oh past er goed bij!
Linnie20v, Action hier heeft amper nagelspul helaas, anders had ik die ook nog 'n keer kunnen testen.
Daph_, hij zit er misschien niet helemaal recht op maar dat zie je zelf meer dan een ander denk ik, ik vind 'm ook leukEn is gewoon een bruin lakje met matte tc niks dan?
Loqi, goed gelukt! Ben benieuwd naar die plates, ze zijn onderweg
princess-a, wat een leuke dingetjes heb je gekocht!
[ afbeelding ]
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij gaat morgen op de post
Holyme mooi!!!
En de andere mani's zijn ook weer erg mooi!!
Waarom eigenlijk? Het is gratis reclame. Bovendien willen ze het helemaal niet, niet alleen de pics van over zes maanden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef Ainnir het volgende:
Eigenlijk vind ik niet dat OPI zo fout bezig is *duikt weg*
Ik zou zelf ook niet willen dat promofoto's van nieuwe producten 6 maanden voor de officiele launch op internet rondzwerven... maargoed.. als iedereen mooi OPI gaat boycotten blijft er meer over voor mij![]()
Net trouwens mijn TD bestelling binnengekregen.. een week lang in spanning zitten wachten op Here Today Aragon Tomorrow Suede.. sturen ze me de gewone HTAT
Bullshit, ho langer die foto's rondzwerven hoe meer mensen het product uiteindelijk kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef Ainnir het volgende:
Eigenlijk vind ik niet dat OPI zo fout bezig is *duikt weg*
Ik zou zelf ook niet willen dat promofoto's van nieuwe producten 6 maanden voor de officiele launch op internet rondzwerven... maargoed.. als iedereen mooi OPI gaat boycotten blijft er meer over voor mij![]()
Net trouwens mijn TD bestelling binnengekregen.. een week lang in spanning zitten wachten op Here Today Aragon Tomorrow Suede.. sturen ze me de gewone HTAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |