Over je glitter ja?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wou hem net sluiten en Joysa wat me voor
Ik heb net Rainstorm van China Glaze over m'n Absolutely Alice gelakt, en dit effect is echt heul mooizal zo ff pix maken, ga nu eers broodjes eten
Jup, echtquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je glitter ja?dat wil ik wel eens zien
oeh die is gaafquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
Om het topic een beetje op te fleuren
Is veul neon-er in het echt! (Essie's Pink Parka neon, voor de mensen die deze hebben)
[ afbeelding ]
luf it!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
Is veul neon-er in het echt! (Essie's Pink Parka neon, voor de mensen die deze hebben)
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
He, shit..... da's wel echt goed klote zeg....quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
nou, ik heb nu ineens een kutdag
de huurwoning instantie in mijn stad heeft besloten het systeem om te gooien, waardoor mijn vriend en ik effectief onze 2e plaats in de wachtrij voor een appartementje gewoon kwijt zijn
Ik zit even een partij te janken hier
Wat stom dat dat zomaar kan!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:nou, ik heb nu ineens een kutdag
de huurwoning instantie in mijn stad heeft besloten het systeem om te gooien, waardoor mijn vriend en ik effectief onze 2e plaats in de wachtrij voor een appartementje gewoon kwijt zijn
Gaaaaaaf!!! En Roooomantisch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:Tickets geboekt!!
![]()
en ik gaan 11 juni naar Londen!!!!!
He, hoe kan dat ineens dan? Wat klote voor julliequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
Super!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Tickets geboekt!!
![]()
en ik gaan 11 juni naar Londen!!!!!
Nou zeg, wat een baalberichten allemaal! gaan ze ook een kanslooshuren systeem doen net als E'hoven?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
Kunnen ze dat wel zomaar maken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:nou, ik heb nu ineens een kutdag
achterlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loqi het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet.. ze gaan een soort combinatie systeem doen waarbij elke dag om 12uur woningen op de site komen die vrijstaan waar je dan op moet reageren.. sommige zijn via loting..sommige eerst komt eerst maalt.. en sommige via inschrijvingstijd (dus niet wachtrijtijd., maar inschrijving op de site)
Er zijn ook nog wel opties met wachtrijen...maar niet meer de woning waar wij op ingeschreven stonden (nu vooral ouderenwoningen).. dus dag met je 2e plaats![]()
Sorry voor de offtopic.. voel me zo kut nu
wat een achterlijk systeem zeg!!! Dus iemand die nog geen seconde wachttijd heeft kan zomaar een huis weg kapen voor iemand die al jaaaaaren wacht... Dat slaat werkelijk nergens op!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loqi het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet.. ze gaan een soort combinatie systeem doen waarbij elke dag om 12uur woningen op de site komen die vrijstaan waar je dan op moet reageren.. sommige zijn via loting..sommige eerst komt eerst maalt.. en sommige via inschrijvingstijd (dus niet wachtrijtijd., maar inschrijving op de site)
Er zijn ook nog wel opties met wachtrijen...maar niet meer de woning waar wij op ingeschreven stonden (nu vooral ouderenwoningen).. dus dag met je 2e plaats![]()
Sorry voor de offtopic.. voel me zo kut nu
Ook eenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kunnen ze dat wel zomaar maken dan?![]()
Wat kut zegen wat heeft iedereen een baaldag!
Ik heb ook weer rotnieuws gehad. gaat lekker zo! Zullen we allemaal maar terug naar bed gaan en hopen dat de dag snel over is?![]()
* Sharana_LV gaat maar Guitar Hero spelen om beetje vrolijk te worden
Bij sommige huizen (loting en eerst komt eerst maalt) wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
wat een achterlijk systeem zeg!!! Dus iemand die nog geen seconde wachttijd heeft kan zomaar een huis weg kapen voor iemand die al jaaaaaren wacht... Dat slaat werkelijk nergens op!
Wat oneerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij sommige huizen (loting en eerst komt eerst maalt) wel jageen idee in welk type de appartementen vallen die wij eigenlijk wilden
Beetje ontopic:
Zateravond weer een nagelplaydate
Onoverzichtelijk hequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
Woah, ik snap helemaal niets van MUAboards.
Booooh ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
tvp met pakketje
[ afbeelding ]
Nu heb ik de OMG collectie compleet![]()
En eenvoor Daph, Loqi & Sharana_LV!
LOL, OMG, BFF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
tvp met pakketje
[ afbeelding ]
Erg gebruiksonvriendelijkquote:
Sowieso een onderwerp, anders is je bericht slecht klikbaar. De meeste mensen beginnen hun bericht gewoon in de onderwerpregel, en als ze een langere reactie hebben staat deze in het berichtveldquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg gebruiksonvriendelijkOm te reageren, moet je dan alleen een subject invoeren of ook een bericht?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef Joysa het volgende:
Foto's volgen als mn nagels droog zijn (Dan kan ik telefoon uit broekzak halen)
Lekker bescheiden nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Stashpics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Loves it!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend is dat hè, als de kleur niet goed op de foto wil... Moowj blauw! Wat is Rainstorm voor lakje? ben even te lui om te googelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef Diconnected het volgende:
Foto's gemaakt, en ik krijg de kleur maar niet goed te pakkenga nu maar de foto die het meest kleurecht is uploaden
Edit nu met pic:
[ afbeelding ]
2 laagjes Absolutely Alice (OPI) en 2 laagjes Rainstorm (ChG)
Kleurechtheid zoals boven gezegd is niet helemaa goed. Maar het is wel heel mooi.
Volgens m'n moeder is het niet bescheidenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lekker bescheiden nog
"Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht."
Dit staat er voor gister. Wat houdt dat in? Dat hij vandaag aankomt? Of morgen? Of kan het nog een week duren?
blauw & glitters =quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef Diconnected het volgende:
Foto's gemaakt, en ik krijg de kleur maar niet goed te pakkenga nu maar de foto die het meest kleurecht is uploaden
Edit nu met pic:
[ afbeelding ]
2 laagjes Absolutely Alice (OPI) en 2 laagjes Rainstorm (ChG)
Kleurechtheid zoals boven gezegd is niet helemaa goed. Maar het is wel heel mooi.
Niiccee!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
tvp met pakketje
[ afbeelding ]
http://sterlingnails.blog(...)laze-rain-storm.htmlquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Loves it!![]()
[..]
Vervelend is dat hè, als de kleur niet goed op de foto wil... Moowj blauw! Wat is Rainstorm voor lakje? ben even te lui om te googelen![]()
Oeh! Klinkt spannend.. niks over gehoord nog. Ben benieuwd! 't Zijn dus echt goede dupes, anders zou Chanel er geen probleem van maken natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Heb trouwens van mijn schoonzus gehoord dat Chanel een rechtszaak wil aanspannen tegen Catrice door de 3 dupes die ze gemaakt hebben van hun lakjes. Dat vertelde de kassière bij de kruidvat bij hun in A'dam. Weet iemand hier wat van?
Thanx voor de linkquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://sterlingnails.blog(...)laze-rain-storm.html
Lost in mudquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:08 schreef AmyGrace het volgende:
Nagels van gister (Catrice ..ehm.. welke ook alweer)
[afbeelding|link]
En toen brak ik vlak na het maken van bovenstaande pic m'n wijsvingernagel (kak), dus de boel wat kortgewiekt en Catrice Meet Me At Coral Island erop gedaan. Maar ik krijg de kleur NIET op de foto... Het lijkt er niet eens op
Nou ja, t'is veel meer neon, meer koraal dan oranje...en zeker niet de 'HupHollandHup-kleur die je op de foto ziet
![]()
[afbeelding|link]
Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkel juridische grondslag bedenken voor die rechtszaak. Chanel heeft niet het patent op die kleuren (sterker nog, kleuren KAN je niet eens patenteren), de naam verwijst niet naar Chanel, de chemische samenstelling van de lakjes is ongetwijfeld ook niet exact hetzelfde, etc. Het lijkt me eerlijk gezegd een verhaal uit de dikke duim van de kassière.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Heb trouwens van mijn schoonzus gehoord dat Chanel een rechtszaak wil aanspannen tegen Catrice door de 3 dupes die ze gemaakt hebben van hun lakjes. Dat vertelde de kassière bij de kruidvat bij hun in A'dam. Weet iemand hier wat van?
Naja tis heel moeilijk vast te leggen... Het is lichtblauw met een lila ondertoon met een glitter erin. Echt heel pwettyquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Thanx voor de linkMooi kleurtje is dat, maar in jouw combi veel minder lila.. Of ligt dat dus aan dat de kleur niet goed op foto wil?
'k Heb toch maar even gekeken.. t'is From Dusk To Dawn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lost in mudDenk ik.
Is het wel een mooie kleur, die coral?
Niet erg oranje? Oranjehaat hier
Dat dus. En als een kassameisje het weet, weet google het ook wel. Kan in ieder geval niets zien op google.quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkel juridische grondslag bedenken voor die rechtszaak. Chanel heeft niet het patent op die kleuren (sterker nog, kleuren KAN je niet eens patenteren), de naam verwijst niet naar Chanel, de chemische samenstelling van de lakjes is ongetwijfeld ook niet exact hetzelfde, etc. Het lijkt me eerlijk gezegd een verhaal uit de dikke duim van de kassière.![]()
Mooi Amy! Die eerste is Lost In Mud gok ik.
4 laagjes? Maar (de nieuwe) Catrice dekt juist in 1 laagje, soms 2 vind ik!quote:
De enige hit die ik krijg is op het Lushious Beauty forum waar iemand dat verhaal ook van een kassière in Amsterdam heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus. En als een kassameisje het weet, weet google het ook wel. Kan in ieder geval niets zien op google.
Ik heb voor de meeste ook wel drie of vier laagjes nodig hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
4 laagjes? Maar (de nieuwe) Catrice dekt juist in 1 laagje, soms 2 vind ik!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
LOL, OMG, BFF?Heb ik goed geraden? Ga ik door voor de wasmasjien?
Nee dat dacht ik dus ook al, want op google is er niets over te vinden, en het lijkt me dat het daar dan allang op had moeten staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkel juridische grondslag bedenken voor die rechtszaak. Chanel heeft niet het patent op die kleuren (sterker nog, kleuren KAN je niet eens patenteren), de naam verwijst niet naar Chanel, de chemische samenstelling van de lakjes is ongetwijfeld ook niet exact hetzelfde, etc. Het lijkt me eerlijk gezegd een verhaal uit de dikke duim van de kassière.![]()
Mooi Amy! Die eerste is Lost In Mud gok ik.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De enige hit die ik krijg is op het Lushious Beauty forum waar iemand dat verhaal ook van een kassière in Amsterdam heeft.
Ja, ik was ook best verbaasd. Maar op de foto is ie zelfs nog niet helemaal dekkend..(naar mijn zin dan, maar ik ben ook erg moeilijk wat dat betreftquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
4 laagjes? Maar (de nieuwe) Catrice dekt juist in 1 laagje, soms 2 vind ik!
Maar ze drogen gelukkig wel redelijk snel!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste ook wel drie of vier laagjes nodig hoor.
Me likesquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Chile O CalienteMet Golden Rose flakies
![]()
Hij lijkt op foto nog best sheer, maar dat zie je in het echt niet zo
En ongelijke nagels![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Chile O CalienteMet Golden Rose flakies
![]()
Hij lijkt op foto nog best sheer, maar dat zie je in het echt niet zo
En ongelijke nagels![]()
Ben je wel de startster van een internethype misschienquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik dus ook al, want op google is er niets over te vinden, en het lijkt me dat het daar dan allang op had moeten staan.
Moooooi!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef AmyGrace het volgende:
Nagels van gister (Catrice ..ehm.. welke ook alweer)
[ link | afbeelding ]
En toen brak ik vlak na het maken van bovenstaande pic m'n wijsvingernagel (kak), dus de boel wat kortgewiekt en Catrice Meet Me At Coral Island erop gedaan. Maar ik krijg de kleur NIET op de foto... Het lijkt er niet eens op
Nou ja, t'is veel meer neon, meer koraal dan oranje...en zeker niet de 'HupHollandHup-kleur die je op de foto ziet
![]()
[ link | afbeelding ]
Die kassière wil gewoon het internet overnemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De enige hit die ik krijg is op het Lushious Beauty forum waar iemand dat verhaal ook van een kassière in Amsterdam heeft.
Hier briefje in de bus dat ze iets hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was en ze morgen terug komen, maar we hebben niks besteldquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef RenRen- het volgende:
'Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.'
Dan zal hij morgen wel komen. Net als mijn moeder en ik er van 8 tot +- 6 niet zijn
Boozyshop heeft je gedachten gelezen en je bestelling alvast eergister gestuurd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 17:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier briefje in de bus dat ze iets hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was en ze morgen terug komen, maar we hebben niks besteld![]()
Heb vanmiddag wel wat bij Boozyshop besteld, maar dat briefje lag er daarvoor al in
Lol, zou wel vet zijn als dat zou kunnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Boozyshop heeft je gedachten gelezen en je bestelling alvast eergister gestuurd?
Ik weet wel wat ik krijg, maar ik heb altijd enorme pech met bezorgen, als ik er een keer ben kan het niet, en anders loop ik hem altijd mis.
Ziet er mooi uit!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb gister ook gefaald en bij Boozyshop besteld...
Joysa: Oeh nice one!
Mijn nagels net gedaan, eens geklooit met gradient nails (maar niet heel goed gelukt, volgende keer beter) en konad er maar weer eens bij gepakt. Moet echt weer meer met Konad gaan doen, lost my skills!
[ afbeelding ]
Anyways, in het echt is hij wat meer aquablauw, ik haat mijn kleine camera. Wil echt m'n canon spiegelreflex terug maar dan moet m'n vader eerst even opschieten! Het zijn sexy in the city, fairy dust, konad zwart en konad wit en 2 laagjes Seche (omdat ik mn sponsdingetjes voelde haha...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |