Over je glitter ja?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wou hem net sluiten en Joysa wat me voor
Ik heb net Rainstorm van China Glaze over m'n Absolutely Alice gelakt, en dit effect is echt heul mooizal zo ff pix maken, ga nu eers broodjes eten
Jup, echtquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je glitter ja?dat wil ik wel eens zien
oeh die is gaafquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
Om het topic een beetje op te fleuren
Is veul neon-er in het echt! (Essie's Pink Parka neon, voor de mensen die deze hebben)
[ afbeelding ]
luf it!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
Is veul neon-er in het echt! (Essie's Pink Parka neon, voor de mensen die deze hebben)
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
He, shit..... da's wel echt goed klote zeg....quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
nou, ik heb nu ineens een kutdag
de huurwoning instantie in mijn stad heeft besloten het systeem om te gooien, waardoor mijn vriend en ik effectief onze 2e plaats in de wachtrij voor een appartementje gewoon kwijt zijn
Ik zit even een partij te janken hier
Wat stom dat dat zomaar kan!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:nou, ik heb nu ineens een kutdag
de huurwoning instantie in mijn stad heeft besloten het systeem om te gooien, waardoor mijn vriend en ik effectief onze 2e plaats in de wachtrij voor een appartementje gewoon kwijt zijn
Gaaaaaaf!!! En Roooomantisch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:Tickets geboekt!!
![]()
en ik gaan 11 juni naar Londen!!!!!
He, hoe kan dat ineens dan? Wat klote voor julliequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
Super!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Tickets geboekt!!
![]()
en ik gaan 11 juni naar Londen!!!!!
Nou zeg, wat een baalberichten allemaal! gaan ze ook een kanslooshuren systeem doen net als E'hoven?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
Kunnen ze dat wel zomaar maken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:nou, ik heb nu ineens een kutdag
achterlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loqi het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet.. ze gaan een soort combinatie systeem doen waarbij elke dag om 12uur woningen op de site komen die vrijstaan waar je dan op moet reageren.. sommige zijn via loting..sommige eerst komt eerst maalt.. en sommige via inschrijvingstijd (dus niet wachtrijtijd., maar inschrijving op de site)
Er zijn ook nog wel opties met wachtrijen...maar niet meer de woning waar wij op ingeschreven stonden (nu vooral ouderenwoningen).. dus dag met je 2e plaats![]()
Sorry voor de offtopic.. voel me zo kut nu
wat een achterlijk systeem zeg!!! Dus iemand die nog geen seconde wachttijd heeft kan zomaar een huis weg kapen voor iemand die al jaaaaaren wacht... Dat slaat werkelijk nergens op!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loqi het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet.. ze gaan een soort combinatie systeem doen waarbij elke dag om 12uur woningen op de site komen die vrijstaan waar je dan op moet reageren.. sommige zijn via loting..sommige eerst komt eerst maalt.. en sommige via inschrijvingstijd (dus niet wachtrijtijd., maar inschrijving op de site)
Er zijn ook nog wel opties met wachtrijen...maar niet meer de woning waar wij op ingeschreven stonden (nu vooral ouderenwoningen).. dus dag met je 2e plaats![]()
Sorry voor de offtopic.. voel me zo kut nu
Ook eenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kunnen ze dat wel zomaar maken dan?![]()
Wat kut zegen wat heeft iedereen een baaldag!
Ik heb ook weer rotnieuws gehad. gaat lekker zo! Zullen we allemaal maar terug naar bed gaan en hopen dat de dag snel over is?![]()
* Sharana_LV gaat maar Guitar Hero spelen om beetje vrolijk te worden
Bij sommige huizen (loting en eerst komt eerst maalt) wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
wat een achterlijk systeem zeg!!! Dus iemand die nog geen seconde wachttijd heeft kan zomaar een huis weg kapen voor iemand die al jaaaaaren wacht... Dat slaat werkelijk nergens op!
Wat oneerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij sommige huizen (loting en eerst komt eerst maalt) wel jageen idee in welk type de appartementen vallen die wij eigenlijk wilden
Beetje ontopic:
Zateravond weer een nagelplaydate
Onoverzichtelijk hequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
Woah, ik snap helemaal niets van MUAboards.
Booooh ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
tvp met pakketje
[ afbeelding ]
Nu heb ik de OMG collectie compleet![]()
En eenvoor Daph, Loqi & Sharana_LV!
LOL, OMG, BFF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
tvp met pakketje
[ afbeelding ]
Nu heb ik de OMG collectie compleet![]()
En eenvoor Daph, Loqi & Sharana_LV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |