Whoa gertje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net soppies besteld28 euro voor 4 soppies
Dat is waar! Plus er zit 1 DS bij en die zijn ook al duurderquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whoa gertje!
Maar altijd nog de helft van wat ze hier kosten
ENNNN het zijn alle 4 hele toffe lakjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat is waar! Plus er zit 1 DS bij en die zijn ook al duurder
Ach daar zou ik het ook voor doen hoor, mooie keuzequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net soppies besteld28 euro voor 4 soppies
Ink, Fiercely Fiona, DS Coronation en MPJ![]()
Die is snel binnen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Lindytje het volgende:
Pakjesman is hier al langs geweest!!
[ afbeelding ]
Herome setje!!
En:ik had niet eens door dat we al bijna bij de lapo waren....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Herome setje!!
Da's waar... maar dan pas je ook meteen de wiki even aan... foto's erin....quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, met die wiki is een nieuw topic zo gemaakt toch?
Ja, die is best snel idd!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die is snel binnen!
Ik verwacht ook pakketjesmeneer met verjaardagscadeaus voor mama. (die is 9 mei jarig... )
Jeeejquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Herome setje!!
Die reacties ken ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
De Herome pakketman verwacht ik ook nog vandaag
M'n Models Own lakkies zijn wel binnen
En m'n vader had 'm aangenomen. "Heb je nou alwéér wat besteld? Wat nu weer? Kan je dat hier niet kopen?" Nee pap, dat kan niet.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n vader had 'm aangenomen. "Heb je nou alwéér wat besteld? Wat nu weer? Kan je dat hier niet kopen?" Nee pap, dat kan niet.![]()
Gelukkig is 'ie meestal niet thuis als pakketman komt, dus hij heeft geen idee hoeveel ik werkelijk online koop.quote:
Vorige keer stond mijn Color Club lade open en papa was in m'n kamer, heeft hij staan te kijken. Komt hij naar me toe 'SODEJU zit er in elke lade zoveel?!' ... Nee papquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is 'ie meestal niet thuis als pakketman komt, dus hij heeft geen idee hoeveel ik werkelijk online koop.Scheelt stomme vragen.
En nu ga ik wieltjes lakken
Wanneer heb jij besteldquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
25 april, was de 26e verzonden.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Vorige keer stond mijn Color Club lade open en papa was in m'n kamer, heeft hij staan te kijken. Komt hij naar me toe 'SODEJU zit er in elke lade zoveel?!' ... Nee pap
En jouw neus meteen twee keer zo langquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Vorige keer stond mijn Color Club lade open en papa was in m'n kamer, heeft hij staan te kijken. Komt hij naar me toe 'SODEJU zit er in elke lade zoveel?!' ... Nee pap
Nee papa, in die andere lades zit moooaaaarrquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee papa, in die andere lades zit moooaaaarr
quote:
Dat heb ik met mijn zusje....quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder vindt het wel lollig, maar laatst had ik neonskittles gedaan en toen heb ik de hele avond moeten aanhoren hoe vreselijk ze het vond. Naarmate er meer wijn in ging werd de klaagzang ook uitgebreider
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik zeggen dat mijn Color Club lade wel een van de gevuldste is.. maar mijn China Glaze/OPI/Essie lade is bijna vol![]()
[ afbeelding ]
Moet meteen aan een Loesje kaart denken:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder vindt het wel lollig, maar laatst had ik neonskittles gedaan en toen heb ik de hele avond moeten aanhoren hoe vreselijk ze het vond. Naarmate er meer wijn in ging werd de klaagzang ook uitgebreider
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik zeggen dat mijn Color Club lade wel een van de gevuldste is.. maar mijn China Glaze/OPI/Essie lade is bijna vol![]()
[ afbeelding ]
Ja, doe maar twee flesjes hoor. Het is wel familie van mequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet meteen aan een Loesje kaart denken:
Communicatiespecialst: Mijn moeder na twee wijntjes.
OMG, geweldig! Glitturzquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me niet gerealiseerd dat er zoveel glitter tussenzat.
[ afbeelding ]
nagelwinkeltje...?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Whehhehe
'schat, ik ga zo nog even langs het nagelwinkeltje'
: Wat heb jij in gods-naam nog nodig van het nagelwinkeltje???????? 195 had je er nu toch??
'Kijken of ze nog flakies hebben, voor zaterdag om misschien te ruilen'
: En dat zeg je zonder lach op je gezicht of tranen in je ogen??
'Ja.... '
: Nou, dan zal je het wel echt nodig hebben.... en moet je maar snel gaan vanmiddag
Hmm, dan zullen die van mij niet voor de meet binnen zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
25 april, was de 26e verzonden.
[..]
De brightnessquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Leuke bestelling!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me niet gerealiseerd dat er zoveel glitter tussenzat.
[ afbeelding ]
Allessandro. Wat is dat voor merk dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 12:57 schreef milka82 het volgende:
Ik wil ook mijn Herome pakketje, hij is iig verstuurdBen benieuwd of we nu allemaal dezelfde lakkies krijgen (oja, als ik New Delhi krijg gaat ie in de swap, ik heb em al) Gisteren in de douglas me weer staan te verlekkeren bij de WIC lakjes, gelukkig trok
me weg (ik heb nog wel een rode met flakies geschalkt van Allessandro. Popje, je hebt toch al rood? Ja, maar dees heeft flakies!)
quote:
Jaja, winkeltje kappers- en nagelbenodigdheden aan de Piusstraat, eigenlijk tegenover de kruidvat die daar naast de AH zit.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef MissJ het volgende:
whehe die reacties ook he van al die mannen.
Ik zit ineens te bedenken: is het wat om een meet te doen incl partners? Wij dan kwijlen op onze lakjes en de partners kunnen dan een soort van lotgenotenpraatgroepje doen voor nagellakverslaafde partners
Nee, dát zullen ze leuk vindenquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 13:11 schreef MissJ het volgende:
whehe die reacties ook he van al die mannen.
Ik zit ineens te bedenken: is het wat om een meet te doen incl partners? Wij dan kwijlen op onze lakjes en de partners kunnen dan een soort van lotgenotenpraatgroepje doen voor nagellakverslaafde partners
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dát zullen ze leuk vinden
"Mijn chick heeft veel nagellak."
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
oefff dank voor de tip!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
pssst, Trekpleister alle make-up 50% korting.
[ afbeelding ]
Are you freaking kidding me!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwehehehequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
sjitquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghehehehequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
Ja, jij bent zo gek om te komen!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan gewoon de mannen uit gaan lachen he!
Hier ook geen TPquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig geen trekpleisters in lampengat
benieuwd!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Lindytje het volgende:
Swaplakjes uitgezocht voor De Doos en zaterdag: 29 stuks
Nee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke nagels heb jij!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik pleur alle foto's hier gewoon neer zonder verhaaltje hoor. Catrice Oceana!
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
Vergelijking met topcoat. I Sea You op wijsvinger en ringvinger, Sea Of Green op middelvinger en pink.
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Ocean Sunset. Kleur klopt geen donder van maar ik wilde geen combo breaker.In het echt istie niet oranje maar knalrood.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
Vergelijking met topcoat. I Sea You op wijsvinger en ringvinger, Sea Of Green op middelvinger en pink.
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Ocean Sunset. Kleur klopt geen donder van maar ik wilde geen combo breaker.In het echt istie niet oranje maar knalrood.
die grijzequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
zwart met glitter?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi
En ik ben besluiteloos, Bella moet er nu écht af, maar wat er op gaat gaan is een dilemma.
Hahahahaha! Bij Kaching moet ik altijd hier aan denken....quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Oh die matte zijn van catrice en niet van essence dat dacht ik.Maar wacht eens even, catrice + trekpleister = 50% korting, kaching!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha! Bij Kaching moet ik altijd hier aan denken....
Ik heb dinsdag nog geld gehad... op de Rabo... Dus hier lijkt het goed te gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Even off topic. Maar dames die de rabobank hebben. Hebben jullie problemen met dat er geen geld word gestort? Iemand heeft maandag geld overgemaakt ook met de rabobank en er staat nog steeds niets op nu heeft iemand gister geld overgemaakt wat er ook nog niet op staat.
Ik wil de mijne ook. Chauffeur is nog steeds onderwegquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef milka82 het volgende:
Retteketet, een pakket! vol met Herome...![]()
Ik heb gekregen
Los Angeles
Athens
Napoli
Dublin
Die had ik net op je blog gezien!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die had ik net op je blog gezien!
Ik ben een follower geworden
quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Zo...ik heb lekker me lekker bij alle blogs uit de Op als follower toegevoegd
Feli!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef miss--moana het volgende:
Bubs ik heb je pakketje met de lakjes binnen gekregen die ik bij je had besteld!
Ik ben helemaal verliefd op die Color Club lakjes, meer meer meer!
Ow even off-topic: We hebben vandaag te horen gekregen dat we officieel het huisje krijgen waarop we hebben gereageerd, ben helemaal happy!
Jeeejquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef miss--moana het volgende:
Bubs ik heb je pakketje met de lakjes binnen gekregen die ik bij je had besteld!
Ow even off-topic: We hebben vandaag te horen gekregen dat we officieel het huisje krijgen waarop we hebben gereageerd, ben helemaal happy!
Fijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef miss--moana het volgende:
aaaaaaaah... Op t hoekje zeg maar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jaja, winkeltje kappers- en nagelbenodigdheden aan de Piusstraat, eigenlijk tegenover de kruidvat die daar naast de AH zit.
Failquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oooooooh die is zo mooi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, wilde jij de naamloze Manhattan hebben?
Ben een week op vakantie geweest en nu pas weer een KV met Manhattan ingedoken.
Ik heb de laatste uit het rek gehaald!
[ afbeelding ] deze kleur dus
Mooi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
[afbeelding] deze kleur dus
Ik heb er nooit gel pads in. Ik krijg met die dingen meer last van mijn voeten dan zonder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi!Apart kleurtje ook.
Dames die vaak op hakken lopen, hoe de fuck krijg je die gelpads goed in je schoen?Ik krijg hem er gewoon niet in, of het er nou aan ligt dat het laarsjes zijn en geen pumps of niet...
Ik heb die ook tweequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
Hm. Dat is apartquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gel pads in. Ik krijg met die dingen meer last van mijn voeten dan zonder.
2??? *sneakt zaterdagochtend naar de nagellakbakken*quote:
Hey, daar postte ik gister die nagelwiel swatch van, hijs mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
Zeg, die heb ik niet voor niets 2! Kijk Lindy maar lief aan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2??? *sneakt zaterdagochtend naar de nagellakbakken*
Ik heb nog een swap tegoed van Lindyquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg, die heb ik niet voor niets 2! Kijk Lindy maar lief aan!
Lindy weet niet waar ze die moet halen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog een swap tegoed van Lindy...
SQ welquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy weet niet waar ze die moet halen....
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enquote:
SQ heeft Lindy maar even een PM gestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enpraat ook nog...
![]()
Doe eens uitleggen...
Lindy is soms net Joey....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ heeft Lindy maar even een PM gestuurd
Je bent een schatjequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enpraat ook nog...
![]()
Doe eens uitleggen...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent een schatje.
En ik zal 'm niet inpikken hoor.
Damned, en ik wilde bijna naar binnen lopen vanmiddag. ALS IK DIT HAD GEWETENquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude seriequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef miss--moana het volgende:
ow ik heb er ook eentje waar geen nummer op staat en het lakje heeft ook nog een dun kwastje, die komt helemaal fake over dan,
sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale+opi.html
Bij revieuws van deze site lees ik echt zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet hoe de site nu precies te werk gaat, maar dit kan niet echt zijn lijkt mijIk heb gelezen dat dit bedrijf het weer opkoopt bij een ander bedrijf en ze pas het geld van mij overmaken naar het bedrijf als ik het product ontvangen heb. Zat eigenlijk op hele andere dingen te kijken maar kon het niet laten om te kijken of ze nagellak hadden. Ik ga zo eens verder zoeken naar revieuws hier over, en anders bestel ik iets en kijk ik wat er gaat gebeuren.
nope het dopje is gewoon ''normaal''quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oude serieOude opi's hebben kleine kwastjes. Zit er ook een beetje structuur in het dopje?
aaah nouja het zal weg, mij maakt het eigenlijk ook helemaal niet uit of het een brede of smalle kwast is als het ding maar bruikbaar is. Bij sommige lakjes van claires zit een rotding, zo een harde die je vroeger altijd bij je verfsetje kreegquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
OPI's van vòòr 2005 ofzo hebben geen prowide brushEn volgens mij hebben ze altijd al dezelfde doppen.
Ik vind het maar een hysterische sitequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Bij revieuws van deze site lees ik echt zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet hoe de site nu precies te werk gaat, maar dit kan niet echt zijn lijkt mijIk heb gelezen dat dit bedrijf het weer opkoopt bij een ander bedrijf en ze pas het geld van mij overmaken naar het bedrijf als ik het product ontvangen heb. Zat eigenlijk op hele andere dingen te kijken maar kon het niet laten om te kijken of ze nagellak hadden. Ik ga zo eens verder zoeken naar revieuws hier over, en anders bestel ik iets en kijk ik wat er gaat gebeuren.
Oh ik spelde het verkeerd zie ik nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry kon het niet latenik maakte de fout ook al vele malen hoor, vandaar dat het me opvalt
Je schrijft review niet revieUwquote:
hoe ik het lees koop je ze dan per 30-50-100 stuks, en die leuke lage bedragen zijn wat je dan per stuk betaald (toch?)quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Voor zo ver ik weet klopt dat ja. Ze verkopen echt heel veel namaak heb ik gelezen. Van mac make up maar ook sieraden van tiffany's. Ik vraag me af hoe die opi's eruit zien. Dus denk dat ik er een bestel uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe ik het lees koop je ze dan per 30-50-100 stuks, en die leuke lage bedragen zijn wat je dan per stuk betaald (toch?)
Hebben ze de Mood lakjes van Claire's in Dld?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland!![]()
[ afbeelding ]
De p2 lakjes![]()
[ afbeelding ]
Mijn lakjes, ik ben heel beschaafd geweest.![]()
ENNNNNNNN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
oooohh woowwquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland!![]()
[ afbeelding ]
De p2 lakjes![]()
[ afbeelding ]
Mijn lakjes, ik ben heel beschaafd geweest.![]()
ENNNNNNNN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Die Manhatten lag in Breda Hoge Vught voor 2,95 en dan 50% korting bij TPTwijfelde nog om hem mee te nemen
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haal morgen de laatste flessies wel bij de KV. Bestellingen gaarne op PM
Ja, die van jou staat genoteerd en voor Deb ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
*wiebelt gezellig meequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
Oh nee! die heeft iemand uit amerika voor me opgestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef bernies het volgende:
[..]
Hebben ze de Mood lakjes van Claire's in Dld?
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb nog altijd geen TD binnen en ik begin me toch een beetje zorgen te maken. Is er iets wat ik kan doen om uit te zoeken waar het pakketje is? Op de site staat bij mijn order informatie dit:
Your shipment was accepted/picked up at 3:58 pm on April 16, 2010 in FOREST PARK, GA 30297 .
Daar heb ik dus ook niks aan. Ik vind het nu echt lang duren. Kan ik met het tracking nummer iets doen. Contact opnemen met de TNT bijvoorbeeld?
Kruidvat in Weert!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
hier waren alle nieuwe catriesjes al op behalve die rooie, ik wilde die matgrijze, maar het lot heeft anders beslist
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbelquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als ik er kom zal ik ze allemaal meenemen
delta komt toch niet naar de meet, of wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Dan breng ik ze gewoon terugquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Nopequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
delta komt toch niet naar de meet, of wel?
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Bweh... ik had die Catrice pastel yellow meegenomen vanmiddag. Ik vind er geen hol aan. Die gaat zaterdag mee
JAWEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!
pi, pi
Pretty Kittey!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Eny says thank you lovely ladies
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel het sentimentquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty Kittey!!![]()
(ik vind grijze poezen zooooooooooooooooo mooi!! Maar ik ben zooooooooooooooo allergisch voor katten...)
Oeh, echt??? Tof!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er is
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel het sentiment
En ik zit nog steeds met Bella, ik heb zwaar geen zin meer vandaag en eigenlijk moet ik morgen weg. Ik wil niet.
oh je had al gepost, had een linkje geëdit in mijn post, nog een keer danquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, echt??? Tof!!!![]()
Ga ik eens uitzoeken!
Niet helemaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Edit: siberische katten: http://www.siberischekattenclub.nl/Allergie.htm
Ja dat kan wel, alleen is wel de vraag of ze je willen / kunnen helpenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.
Maar kan ik op een of andere manier contact opnemen met de douane om te zien of mijn pakketje daar ligt?
kwestie van uitproberen denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet helemaalEen kennis van me was daar ook allergisch voor.
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
en dan zeker in de bek van die enorme rottweiler verdwijnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!
Leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
Snel, bier! sigaret!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Blegh... ik deed net de 'shit-buts-snel-er-aan-likken-methode' bij mijn vers gelakte nageltjes. En nou krijg ik die gore smaak niet meer van mijn tong af...![]()
Sigaret: check!quote:
OMG een gewichtsoplettertjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sigaret: check!
Cola Light: check!
Gore smaak: Check!!!!
(bier kan niet man, ik moet binnen mijn punten blijven)
(zaterdag is trouwens een puntloze dag)
Jaaa!!!quote:
Wow, respectquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Ben nu zeven weken bezig, en toch al 8,2 kilo kwijt, dus dat wilde ik wel even volhouden! Met enige uitzondering dan, waarvan za er 1 is
aan je nagellak likkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Blegh... ik deed net de 'shit-buts-snel-er-aan-likken-methode' bij mijn vers gelakte nageltjes. En nou krijg ik die gore smaak niet meer van mijn tong af...![]()
Ja!quote:
Ohnee, niet je bustjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!
Als je net je nagels hebt gelakt. En je tikt ergens tegenaan, zodat er zo'n klein butsje in komt... Dan moet je als een gek aan je nagellak likken en dan gaat meestal je bustje weg
aaah ja oke....quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!
Als je net je nagels hebt gelakt. En je tikt ergens tegenaan, zodat er zo'n klein butsje in komt... Dan moet je als een gek aan je nagellak likken en dan gaat meestal je bustje weg
Viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah ja oke....![]()
Ik wrijf er meestal zachtjes overheen werkt bij mijn ook, maar ga ook maar eens likken kijken hoe dat is
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Ben nu zeven weken bezig, en toch al 8,2 kilo kwijt, dus dat wilde ik wel even volhouden! Met enige uitzondering dan, waarvan za er 1 is
Oh, je mag wel een paar ons van mij hebben hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel... nu heb ik dus nog maar 1 tiet....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wijquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.
Joh, ik kan met 1 tiet 4 mensen voorzien!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je mag wel een paar ons van mij hebben hoor![]()
niet gaan slaan mirjam
Haha, ook dat!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wij
omdat ook! Duhquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ook dat!
(edit: ook... waarom zeg ik 'ook'??)
Ik weet het nietquote:
Mijn BMI ligt toch zeker te hoog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wij
Dat wordt nog knus op die achterbankquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, ik kan met 1 tiet 4 mensen voorzien!
Maar doe je wel sporten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet het nietvan die 2 verjaardagen per jaar kan het ook niet zijn.
[..]
Mijn BMI ligt toch zeker te hoog.en dan is een jaar nog fucking lang!
Ohja, dit is nageltopicquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Cranberry Crush.
Helemaal niet, ik fiets naar school. Maar ik heb ook geen tijd om te sporten, dusja. Maar mijn dieet is voor mensen die niet sporten, als je sport mag je meer eten. Dat is het voor sporten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar doe je wel sporten?
Hoe oud ben je?
Je bent veel te jong voor een dieet. Hop, ga bewegen! *schopt*quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik fiets naar school. Maar ik heb ook geen tijd om te sporten, dusja. Maar mijn dieet is voor mensen die niet sporten, als je sport mag je meer eten. Dat is het voor sporten.
19..
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Cranberry Crush.
Heerlijk..... Ik kijk er al naar uit...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt nog knus op die achterbank
Ohja, jij kan mij wel seksueel intimideren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk..... Ik kijk er al naar uit...
Geef jij me tijd en geld voor een sportschool?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent veel te jong voor een dieet. Hop, ga bewegen! *schopt*
Nope. Alle onderzoeken bewijzen het.... is echt hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geef jij me tijd en geld voor een sportschool?
En als ik te jong was. Was ik ook niet dik geworden.Dit zou de oplossingmoeten zijn.
C02 – Sea of Green ... En pebble beach dacht ik, not surequote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:51 schreef liiszle het volgende:
heeft iemand de namen van de nieuwe matte catrice lakjes voor me?
als we gewoon heel stil zijn en stiekem doen merken ze het vast niet dat we af en toe wat kletsenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien toch eens vragen of we een apart nagel-subforum kunnen krijgen om ook heerlijk een eigen SC te beginnen
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manierquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope. Alle onderzoeken bewijzen het.... is echt hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, jij kan mij wel seksueel intimideren...
Show hier je nagels #143 Waar we door soppen.... staan daar met swatches!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef liiszle het volgende:
heeft iemand de namen van de nieuwe matte catrice lakjes voor me?
Maar dan heb je je antwoord toch al?? Dan moet je wat meer eten dus...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manier
Ik weet wel dat het vaak komt omdat ik te weinig eet. Als ik meer eet, val ik meer af.
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Meer en beter eten, regelmatiger, ENNN meer bewegenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manier
Ik weet wel dat het vaak komt omdat ik te weinig eet. Als ik meer eet, val ik meer af.
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dan heb je je antwoord toch al?? Dan moet je wat meer eten dus...
Pastelgeelquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Nog een nagelpost!
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet uit of geel nou wat voor me is of niet....![]()
(oh, pre-clean-up...)
Wats je BMI nu dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.
Watquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik zag een poes!
@moodpolish: wants.
En lisszle mooie flakies! Rehabilitatie (oftewel Tegan in telefoonwoordenboek) mooie kleur!
Misschien heb je dan zo;n stom plateau te pakken... even stug door blijven eten? Of ga je dan juist weer minderen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.
Naughty but nice is het. Gelukkig wel een echte creme, die van Catrice is zo'n shimmer, dat vind ik niks. (bij geel dan)quote:
Als ik Tegan typ maakt ie er rehabilitatie van :pquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat. Maar thanks iedereen
. Beetje slechte foto omdat het al donker is.
Ja die mag je zaterdag kroelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik zag een poes!
@moodpolish: wants.
En lisszle mooie flakies! Rehabilitatie (oftewel Tegan in telefoonwoordenboek) mooie kleur!
Keigoed!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!
Meestal wel jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien heb je dan zo;n stom plateau te pakken... even stug door blijven eten? Of ga je dan juist weer minderen?
Ohquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik Tegan typ maakt ie er rehabilitatie van :p
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!
En met jezelf vaste tijden afspreken? Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal wel jaik vind het ook lastig om goed te blijven eten. Ik heb geen stoornis of zo, maar ik krijg geen honger, vet raar
Ja, eigenlijk ben ik van plan om per dag een eetschema te maken zodat ik dat moet eten. Maar daar heb ik even hulp bij nodig, dus dan moeten m'n mam en ik beiden tijd hebben. En dan gaat het hopelijk beterquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En met jezelf vaste tijden afspreken? Of heb je dat al geprobeerd?
Slim plan ja, om er even voor te gaan zitten en een goed plan te maken. Hopelijk krijg je er dan weer een beetje beweging in!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik van plan om per dag een eetschema te maken zodat ik dat moet eten. Maar daar heb ik even hulp bij nodig, dus dan moeten m'n mam en ik beiden tijd hebben. En dan gaat het hopelijk beterIk hou jullie op de hoogte. Als het beter gaat.
Watvoor dieet doe jij?
Ik ken het systeem, ik doe het ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slim plan ja, om er even voor te gaan zitten en een goed plan te maken. Hopelijk krijg je er dan weer een beetje beweging in!
Ik ben aan het weight-watchen![]()
Wel handig. Je hebt je punten en daar doe je het mee. Kun je zelf kiezen wat je er voor neemt of niet, en ligt niks vast. Was in het begin wel even puzzelen enzo, maar nu gaat het bijna automatisch
En de wekelijkse WW-cursus met ouwe dikke taarten die zeiken dat ze wéér niet van de chips af konden blijven en maar niet snappen dat ze niet afvallen blijft hilarisch
Ach komop, het is ook eens een keer een avondje leut. 98% van de tijd gaat het prima toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Tegan het volgende:
Mja idd, paar posts slowchat tussendoor is wel iets anders dan dit.
Zal ik de TT even aanpassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal ik de TT even aanpassen?Show je nagels en je ranke lichaampje dan graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Show je nagels en je rankeranzige lichaampje dan graag.
Alleen nagels ook goed?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Show je nagels en je ranke lichaampje dan graag.
Mooie kleur!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen nagels ook goed?
[ afbeelding ]
Met mijn zielige pinkje
EN ZIE HOE MOOI EN VELLOOS MIJN WIJSVINGER IS. Hij is gewoon bijna normaal. Nu nog een beetje minder roodheid en het is een normale meisjesvinger![]()
[ afbeelding ]
Oh en de chihuahua wordt vandaag of morgen geboren.
Ja hè ? Zit eigenlijk best een shimmer in. Alleen het is niet zonnig, morgen misschien een macrofoto (Van de wijsvingerquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooie kleur!!
Envoor velloze vinger!
Ja, doen!! Welk kleurtje is het?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hè ? Zit eigenlijk best een shimmer in. Alleen het is niet zonnig, morgen misschien een macrofoto (Van de wijsvinger)
Mooie kleuuuur!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen nagels ook goed?
[ afbeelding ]
Met mijn zielige pinkje
EN ZIE HOE MOOI EN VELLOOS MIJN WIJSVINGER IS. Hij is gewoon bijna normaal. Nu nog een beetje minder roodheid en het is een normale meisjesvinger![]()
[ afbeelding ]
Oh en de chihuahua wordt vandaag of morgen geboren.
Oh, da's goed nieuws! Die heb ik vanmiddag nog gehaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]Thanks
[..]
Die ehm. Blue out to sea!Van Catrice dus.
Neeeeeeequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef liiszle het volgende:
mn eerste keer nep nagels, gewoon simpele van de action..
lijkt t ergens op?
[ afbeelding ]
morgen lakken hequote:
Ja sorry, ik heb een beetje een plaknagelfobiequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
morgen lakken hedaar heb ik nu geen tijd meer voor
how come ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een beetje een plaknagelfobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef liiszle het volgende:
t is mn eerste keer nep, dus zien hoe het bevalt
schoenen weer opgeruimt. kom je ineens weer een hoop leuks tegenGelijk die eerste linksbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En goeiemorgen dames.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee de middelste van de bovenste rij nomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelijk die eerste linksboven!
En goeiemorgen dames.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef liiszle het volgende:
t is mn eerste keer nep, dus zien hoe het bevalt
schoenen weer opgeruimt. kom je ineens weer een hoop leuks tegenQuote om vanavond aan mijn vriend te laten zien, dan kan ie niet meer zeuren over mijn zogenaamde overschot aan schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
De Hema heeft een matte topcoat! En coole neon lakjes.
Jaah!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
!!!
Ik ga de p2 lakjes inpakken voor miss moana, princess-a en amygrace
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het idee is leuk Delta! Nu nog een scherpe foto
Doos staat klaar, het is nog even wachten op de aanvullende inhoud
Je hebt altijd meer nagellak nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:56 schreef milka82 het volgende:
Zeg me dat ik geen nagellak meer nodig heb..... In december een stuk of vijf, nu 101 en counting.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |