nagelwinkeltje...?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Whehhehe
'schat, ik ga zo nog even langs het nagelwinkeltje'
: Wat heb jij in gods-naam nog nodig van het nagelwinkeltje???????? 195 had je er nu toch??
'Kijken of ze nog flakies hebben, voor zaterdag om misschien te ruilen'
: En dat zeg je zonder lach op je gezicht of tranen in je ogen??
'Ja.... '
: Nou, dan zal je het wel echt nodig hebben.... en moet je maar snel gaan vanmiddag
Hmm, dan zullen die van mij niet voor de meet binnen zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
25 april, was de 26e verzonden.
[..]
De brightnessquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik zeggen dat mijn Color Club lade wel een van de gevuldste is.. maar mijn China Glaze/OPI/Essie lade is bijna vol![]()
[ afbeelding ]
Leuke bestelling!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me niet gerealiseerd dat er zoveel glitter tussenzat.
[ afbeelding ]
Allessandro. Wat is dat voor merk dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 12:57 schreef milka82 het volgende:
Ik wil ook mijn Herome pakketje, hij is iig verstuurdBen benieuwd of we nu allemaal dezelfde lakkies krijgen (oja, als ik New Delhi krijg gaat ie in de swap, ik heb em al) Gisteren in de douglas me weer staan te verlekkeren bij de WIC lakjes, gelukkig trok
me weg (ik heb nog wel een rode met flakies geschalkt van Allessandro. Popje, je hebt toch al rood? Ja, maar dees heeft flakies!)
quote:
Jaja, winkeltje kappers- en nagelbenodigdheden aan de Piusstraat, eigenlijk tegenover de kruidvat die daar naast de AH zit.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef MissJ het volgende:
whehe die reacties ook he van al die mannen.
Ik zit ineens te bedenken: is het wat om een meet te doen incl partners? Wij dan kwijlen op onze lakjes en de partners kunnen dan een soort van lotgenotenpraatgroepje doen voor nagellakverslaafde partners
Nee, dát zullen ze leuk vindenquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 13:11 schreef MissJ het volgende:
whehe die reacties ook he van al die mannen.
Ik zit ineens te bedenken: is het wat om een meet te doen incl partners? Wij dan kwijlen op onze lakjes en de partners kunnen dan een soort van lotgenotenpraatgroepje doen voor nagellakverslaafde partners
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dát zullen ze leuk vinden
"Mijn chick heeft veel nagellak."
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
oefff dank voor de tip!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
pssst, Trekpleister alle make-up 50% korting.
[ afbeelding ]
Are you freaking kidding me!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwehehehequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
sjitquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghehehehequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook.
"Ik wil bier"
Ik ook.
Ja, jij bent zo gek om te komen!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan gewoon de mannen uit gaan lachen he!
Hier ook geen TPquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig geen trekpleisters in lampengat
benieuwd!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Lindytje het volgende:
Swaplakjes uitgezocht voor De Doos en zaterdag: 29 stuks
Nee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke nagels heb jij!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik pleur alle foto's hier gewoon neer zonder verhaaltje hoor. Catrice Oceana!
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
Vergelijking met topcoat. I Sea You op wijsvinger en ringvinger, Sea Of Green op middelvinger en pink.
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Ocean Sunset. Kleur klopt geen donder van maar ik wilde geen combo breaker.In het echt istie niet oranje maar knalrood.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
Vergelijking met topcoat. I Sea You op wijsvinger en ringvinger, Sea Of Green op middelvinger en pink.
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Ocean Sunset. Kleur klopt geen donder van maar ik wilde geen combo breaker.In het echt istie niet oranje maar knalrood.
die grijzequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Pebble Beach.
[ afbeelding ]
Sea Of Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Out To Sea.
[ afbeelding ]
zwart met glitter?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi
En ik ben besluiteloos, Bella moet er nu écht af, maar wat er op gaat gaan is een dilemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |