aaaaaaaah... Op t hoekje zeg maar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jaja, winkeltje kappers- en nagelbenodigdheden aan de Piusstraat, eigenlijk tegenover de kruidvat die daar naast de AH zit.
Failquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
pssst, Trekpleister alle make-up 50% korting.
[ afbeelding ]
Oooooooh die is zo mooi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, wilde jij de naamloze Manhattan hebben?
Ben een week op vakantie geweest en nu pas weer een KV met Manhattan ingedoken.
Ik heb de laatste uit het rek gehaald!
[ afbeelding ] deze kleur dus
Mooi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
[afbeelding] deze kleur dus
Ik heb er nooit gel pads in. Ik krijg met die dingen meer last van mijn voeten dan zonder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi!Apart kleurtje ook.
Dames die vaak op hakken lopen, hoe de fuck krijg je die gelpads goed in je schoen?Ik krijg hem er gewoon niet in, of het er nou aan ligt dat het laarsjes zijn en geen pumps of niet...
Ik heb die ook tweequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
Hm. Dat is apartquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gel pads in. Ik krijg met die dingen meer last van mijn voeten dan zonder.
2??? *sneakt zaterdagochtend naar de nagellakbakken*quote:
Hey, daar postte ik gister die nagelwiel swatch van, hijs mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
Zeg, die heb ik niet voor niets 2! Kijk Lindy maar lief aan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2??? *sneakt zaterdagochtend naar de nagellakbakken*
Ik heb nog een swap tegoed van Lindyquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg, die heb ik niet voor niets 2! Kijk Lindy maar lief aan!
Lindy weet niet waar ze die moet halen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog een swap tegoed van Lindy...
SQ welquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy weet niet waar ze die moet halen....
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enquote:
SQ heeft Lindy maar even een PM gestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enpraat ook nog...
![]()
Doe eens uitleggen...
Lindy is soms net Joey....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ heeft Lindy maar even een PM gestuurd
Je bent een schatjequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy snapt het inderdaad niet.... Lindy zit ook te roken, tv te kijken en te fokken tegelijk... enpraat ook nog...
![]()
Doe eens uitleggen...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent een schatje.
En ik zal 'm niet inpikken hoor.
Damned, en ik wilde bijna naar binnen lopen vanmiddag. ALS IK DIT HAD GEWETENquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
pssst, Trekpleister alle make-up 50% korting.
[ afbeelding ]
Oude seriequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef miss--moana het volgende:
ow ik heb er ook eentje waar geen nummer op staat en het lakje heeft ook nog een dun kwastje, die komt helemaal fake over dan,
sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale+opi.html
Bij revieuws van deze site lees ik echt zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet hoe de site nu precies te werk gaat, maar dit kan niet echt zijn lijkt mijIk heb gelezen dat dit bedrijf het weer opkoopt bij een ander bedrijf en ze pas het geld van mij overmaken naar het bedrijf als ik het product ontvangen heb. Zat eigenlijk op hele andere dingen te kijken maar kon het niet laten om te kijken of ze nagellak hadden. Ik ga zo eens verder zoeken naar revieuws hier over, en anders bestel ik iets en kijk ik wat er gaat gebeuren.
nope het dopje is gewoon ''normaal''quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oude serieOude opi's hebben kleine kwastjes. Zit er ook een beetje structuur in het dopje?
aaah nouja het zal weg, mij maakt het eigenlijk ook helemaal niet uit of het een brede of smalle kwast is als het ding maar bruikbaar is. Bij sommige lakjes van claires zit een rotding, zo een harde die je vroeger altijd bij je verfsetje kreegquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
OPI's van vòòr 2005 ofzo hebben geen prowide brushEn volgens mij hebben ze altijd al dezelfde doppen.
Ik vind het maar een hysterische sitequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Bij revieuws van deze site lees ik echt zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet hoe de site nu precies te werk gaat, maar dit kan niet echt zijn lijkt mijIk heb gelezen dat dit bedrijf het weer opkoopt bij een ander bedrijf en ze pas het geld van mij overmaken naar het bedrijf als ik het product ontvangen heb. Zat eigenlijk op hele andere dingen te kijken maar kon het niet laten om te kijken of ze nagellak hadden. Ik ga zo eens verder zoeken naar revieuws hier over, en anders bestel ik iets en kijk ik wat er gaat gebeuren.
Oh ik spelde het verkeerd zie ik nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorry kon het niet latenik maakte de fout ook al vele malen hoor, vandaar dat het me opvalt
Je schrijft review niet revieUwquote:
hoe ik het lees koop je ze dan per 30-50-100 stuks, en die leuke lage bedragen zijn wat je dan per stuk betaald (toch?)quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Voor zo ver ik weet klopt dat ja. Ze verkopen echt heel veel namaak heb ik gelezen. Van mac make up maar ook sieraden van tiffany's. Ik vraag me af hoe die opi's eruit zien. Dus denk dat ik er een bestel uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe ik het lees koop je ze dan per 30-50-100 stuks, en die leuke lage bedragen zijn wat je dan per stuk betaald (toch?)
Hebben ze de Mood lakjes van Claire's in Dld?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland!![]()
[ afbeelding ]
De p2 lakjes![]()
[ afbeelding ]
Mijn lakjes, ik ben heel beschaafd geweest.![]()
ENNNNNNNN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
oooohh woowwquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland!![]()
[ afbeelding ]
De p2 lakjes![]()
[ afbeelding ]
Mijn lakjes, ik ben heel beschaafd geweest.![]()
ENNNNNNNN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Die Manhatten lag in Breda Hoge Vught voor 2,95 en dan 50% korting bij TPTwijfelde nog om hem mee te nemen
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haal morgen de laatste flessies wel bij de KV. Bestellingen gaarne op PM
Ja, die van jou staat genoteerd en voor Deb ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
*wiebelt gezellig meequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
Oh nee! die heeft iemand uit amerika voor me opgestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef bernies het volgende:
[..]
Hebben ze de Mood lakjes van Claire's in Dld?
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb nog altijd geen TD binnen en ik begin me toch een beetje zorgen te maken. Is er iets wat ik kan doen om uit te zoeken waar het pakketje is? Op de site staat bij mijn order informatie dit:
Your shipment was accepted/picked up at 3:58 pm on April 16, 2010 in FOREST PARK, GA 30297 .
Daar heb ik dus ook niks aan. Ik vind het nu echt lang duren. Kan ik met het tracking nummer iets doen. Contact opnemen met de TNT bijvoorbeeld?
Kruidvat in Weert!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
hier waren alle nieuwe catriesjes al op behalve die rooie, ik wilde die matgrijze, maar het lot heeft anders beslist
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbelquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als ik er kom zal ik ze allemaal meenemen
delta komt toch niet naar de meet, of wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Dan breng ik ze gewoon terugquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Nopequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
delta komt toch niet naar de meet, of wel?
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Bweh... ik had die Catrice pastel yellow meegenomen vanmiddag. Ik vind er geen hol aan. Die gaat zaterdag mee
JAWEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!
pi, pi
Pretty Kittey!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Eny says thank you lovely ladies
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel het sentimentquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty Kittey!!![]()
(ik vind grijze poezen zooooooooooooooooo mooi!! Maar ik ben zooooooooooooooo allergisch voor katten...)
Oeh, echt??? Tof!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er is
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel het sentiment
En ik zit nog steeds met Bella, ik heb zwaar geen zin meer vandaag en eigenlijk moet ik morgen weg. Ik wil niet.
oh je had al gepost, had een linkje geëdit in mijn post, nog een keer danquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, echt??? Tof!!!![]()
Ga ik eens uitzoeken!
Niet helemaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Edit: siberische katten: http://www.siberischekattenclub.nl/Allergie.htm
Ja dat kan wel, alleen is wel de vraag of ze je willen / kunnen helpenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.
Maar kan ik op een of andere manier contact opnemen met de douane om te zien of mijn pakketje daar ligt?
kwestie van uitproberen denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet helemaalEen kennis van me was daar ook allergisch voor.
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
en dan zeker in de bek van die enorme rottweiler verdwijnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!
Leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
Snel, bier! sigaret!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Blegh... ik deed net de 'shit-buts-snel-er-aan-likken-methode' bij mijn vers gelakte nageltjes. En nou krijg ik die gore smaak niet meer van mijn tong af...![]()
Sigaret: check!quote:
OMG een gewichtsoplettertjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sigaret: check!
Cola Light: check!
Gore smaak: Check!!!!
(bier kan niet man, ik moet binnen mijn punten blijven)
(zaterdag is trouwens een puntloze dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |