*steekt vinger op en wiebelt op stoel*quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haal morgen de laatste flessies wel bij de KV. Bestellingen gaarne op PM
Ja, die van jou staat genoteerd en voor Deb ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
*wiebelt gezellig meequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*steekt vinger op en wiebelt op stoel*
Oh nee! die heeft iemand uit amerika voor me opgestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef bernies het volgende:
[..]
Hebben ze de Mood lakjes van Claire's in Dld?
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb nog altijd geen TD binnen en ik begin me toch een beetje zorgen te maken. Is er iets wat ik kan doen om uit te zoeken waar het pakketje is? Op de site staat bij mijn order informatie dit:
Your shipment was accepted/picked up at 3:58 pm on April 16, 2010 in FOREST PARK, GA 30297 .
Daar heb ik dus ook niks aan. Ik vind het nu echt lang duren. Kan ik met het tracking nummer iets doen. Contact opnemen met de TNT bijvoorbeeld?
Kruidvat in Weert!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
hier waren alle nieuwe catriesjes al op behalve die rooie, ik wilde die matgrijze, maar het lot heeft anders beslist
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was de waarde? Misschien even bellen met de douane?
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbelquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als ik er kom zal ik ze allemaal meenemen
delta komt toch niet naar de meet, of wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Dan breng ik ze gewoon terugquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neee niet doen, anders hebben we ze zesdubbel
Nopequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
delta komt toch niet naar de meet, of wel?
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een standaard pakketje met 9 lakjes. Small flat rate box. Maar hoe kan ik de douane bereiken dan?
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Bweh... ik had die Catrice pastel yellow meegenomen vanmiddag. Ik vind er geen hol aan. Die gaat zaterdag mee
JAWEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ALS JE MAAR NIET AL JE GOEIEKOPE TROEP IN DE DOOS GOOIT JA!!!!
pi, pi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |