Pretty Kittey!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Eny says thank you lovely ladies
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel het sentimentquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty Kittey!!![]()
(ik vind grijze poezen zooooooooooooooooo mooi!! Maar ik ben zooooooooooooooo allergisch voor katten...)
Oeh, echt??? Tof!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
De douane houd maximaal een pakketje 3 weken vast, dus als hij daar ligt kan het vrij lang duren voordat je pakketje er is
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel het sentiment
En ik zit nog steeds met Bella, ik heb zwaar geen zin meer vandaag en eigenlijk moet ik morgen weg. Ik wil niet.
oh je had al gepost, had een linkje geëdit in mijn post, nog een keer danquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, echt??? Tof!!!![]()
Ga ik eens uitzoeken!
Niet helemaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lindytje, er bestaat een ras katten dat hypo-allergeen is.... komt omdat ze een bepaald stofje in hun speeksel missen, waardoor hun haren (die ze volop likken) niet kriebelen zoals bij gewone katten. Weet alleen even niet welk ras dat is
Edit: siberische katten: http://www.siberischekattenclub.nl/Allergie.htm
Ja dat kan wel, alleen is wel de vraag of ze je willen / kunnen helpenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, dat was wel het pakketje met de verkeerde verzendkosten. Want bij mijn TD staat bij de totale kosten $161,02. Nu is dat geld allang teruggeboekt, maar het kan natuurlijk zijn dat dat bedrag op de factuur staat. Aan de andere kant is dat hoge bedrag vanwege de verzendkosten, en niet vanwege de inhoud.
Maar kan ik op een of andere manier contact opnemen met de douane om te zien of mijn pakketje daar ligt?
kwestie van uitproberen denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet helemaalEen kennis van me was daar ook allergisch voor.
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
en dan zeker in de bek van die enorme rottweiler verdwijnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doos dichtplakken en naar mij versturen!!!
Leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef liiszle het volgende:
Simpel antraciet lakje van de Hema met GOSH rainbow.
[ afbeelding ]
Snel, bier! sigaret!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Blegh... ik deed net de 'shit-buts-snel-er-aan-likken-methode' bij mijn vers gelakte nageltjes. En nou krijg ik die gore smaak niet meer van mijn tong af...![]()
Sigaret: check!quote:
OMG een gewichtsoplettertjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sigaret: check!
Cola Light: check!
Gore smaak: Check!!!!
(bier kan niet man, ik moet binnen mijn punten blijven)
(zaterdag is trouwens een puntloze dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |