^Is dat serieus, dacht gewoon een grapjequote:
adidas is met een kleine 'a' trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:59 schreef Sinji het volgende:
Hoop dat je ongelijk zult krijgen![]()
Dat zijn Adidas ZX77's
Ik schrijf namen met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
adidas is met een kleine 'a' trouwens.
The fuck...quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Grappige is dat het nog de "vrienden" van bos zijn ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.Kleuter-galore tegenwoordig.
sorry dat we naast LB nog een leven hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:11 schreef DeLaaf het volgende:
Lacebag is even onder constructie, als alles goed gaat zullen we voor de middag weer online zijn.
Had het kunnen weten, net als dat de site MAXIMAAL 1 dag offline zou zijn vanwege de overstap naar andere server wat 3 dagen duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef DeLaaf het volgende:
Ja ik dus niet, dat is het probleem.
En zo zijn er meerdere hoor, Bart twittert dat die aan het afkicken is omdat die al 2 weken niet op lb is geweest, Thijs, BBS en ik krijgen ook al afkickverschijnselen, en het verbaast me dat Letates nog niet de pijp uit is
Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef DeLaaf het volgende:
Maar wel voor een paar schoenen en broeken en een bmx?
google eens op je modelnr (onder Made in China)quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:56 schreef tha_dark het volgende:
Vandaag nieuwe Air Max gekocht maar kan er geen plaatje van op internet vinden.
Op de doos staat Nike Air Max Skyline, White/Lucky Green.
Ze lijken erg op deze maar dan zonder dat Blauw, dat is gewoon wit. Heb ik nu neppe gekocht of gewoon een andere schoen?
[ afbeelding ]
Britain misschien?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Nike 6.0 Mrtyr Shoes - Metallic Pro Blue/White
Hey, waar zijn deze schoenen te koop? (Buitenlandse) onlineshop of echte winkel maakt niet uit.
Op de site van de foto-URL zijn ze helaas ´out of stock´...
Ik heb er maar voor gekozen om braaf een maandje te wachten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck U blix!
Hoe is het afgelopen met je desire?
Jijzelf hebt daar voor gekozen? No way daar ben je veel te impulsief voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb er maar voor gekozen om braaf een maandje te wachten.
Jonge wie wil er nou geen schoen met een silhouette van Mike de Geus op de tongquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik snap de hype egt niet jongans. 8-S!
Ik vind 't knap van je brah.... had het niet achter gezocht. restecpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Impulsiviteit onderdrukken. Reason > * Nou, soms dan.![]()
Ja is nostalgie voor me.... past in het rijtje NOFX, left video's kijken (eigen huis in puin), 486DX2, iedere dag blowen, kanon bier in beugels, halt straf en masturberen op de pamela anderson videotape..... Ik zal het altijd een warm hart toedragen....quote:
Dat bedoel ik brah... why reason als je jezelf instant kan bevredigen? Ik snap 't iig niet.... Hedonisme ftw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik had hem nu in mijn handen kunnen hebben hé.... omg.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ach... hier kan jij best nog een maandje op wachten:
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog een maand wachten dus je bent niet de enigequote:
Flakers zijn nog kutter dan lowballers....quote:
Huh? Neen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Sinji het volgende:
Blix heb je een maat 41 Spiridon te koop toevallig?
Phantadadasddcvxvcxcvxcvxcvxvxcv.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef HAL9000S het volgende:
Met killape of phantazmagorea?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
kwam ze net tegen bij ben g sale![]()
Geen geld voor nu. Ben echt al 4 of 5 paar in mijn maat tegengekomen dit jaar.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef HAL9000S het volgende:
3e paartje FC's Meneer_agent?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=19300
Je mag m'n size 10 wel voor een leuke prijs overnemen, PM maar bij interesse. (leuke trade is nog meer welkom).quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ga maar ook eens listings modereren.
te druk met je winkel zekerquote:Op maandag 10 mei 2010 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
teeveepee, voor als ik ooit nog weer online kom
Ik zit nu in Duitsland en daar heb ik dus geen internetquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
kijk die fag dan gewoon nog een bericht posten ipv even een edit in de strijd te gooien, lol. kankerhal.
ik heb ze weggegeven aan een zwerver (true story). dus eigenlijk niet verloren.
Kutbaai, shit duurt te lang, bijlappen etc. Wacht al weer een dikke week op m'n Macropus' uit Australië.quote:
Ja dat denk ik ook iedere keer maar FRCB's laat ik daardoor niet aan m'n neus voorbij gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Kutbaai, shit duurt te lang, bijlappen etc. Wacht al weer een dikke week op m'n Macropus' uit Australië.
amsterdam misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Modus het volgende:
De kledingafdeling van de Nike store R'dam lijkt ook met de week leger te worden, maar waar vind ik dan zooi die allemaal op de NL webstore te vinden is? Meestal wil ik iets toch graag een keer gezien en gepast hebben voor ik daar iets zou kopen.
Die is zelfs nog veel kleiner.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
amsterdam misschien.
Ik had navy authentics besteld laatst, die zien er ook op elke foto anders uit. Supergaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
boeiend. ik zie wel wat ik krijg, op elke foto ziet die kleur er anders uit
hahahah vreselijkkk nja als ik ze lelijk vind verkoop ik ze wel. ik had trouwens nog gevraagd of ze toch witte op kondn sturen ipv blauwe dan,want wit kan niet fout kan.... mja nu lezen ze de mail toch niet dus hopen op morgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik had navy authentics besteld laatst, die zien er ook op elke foto anders uit. Supergaar
De Flash is wel de meest nietszeggende schoen van Nike, maar dat vind ik... al is deze kleur nog enigzins te pruimen... de Duitsers zijn trouwens gek op die dingenquote:
Heb ze nu ook, gister besteld bij Flatspot, vandaag mogen ontvangenquote:
Waar wil je van bestellen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef LSD.tv het volgende:
Heeft er iemand ervaring met 't bestellen van Angelus paint of een alternatieve sneakerpaint?
Ben namelijk opzoek naar een oranje kleurtje om een paartje Adidas te restoren (alleen de stripes),
maar volgens mij kom ik nogal duur uit met shipping voor alleen dat ene kleurtje + finisher
Of is er misschien iemand voor in om samen te bestellen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef Sinji het volgende:
Thanks Letat. Tegen denimbleed heb ik een oplossing ! (tape aan de binnenkant van denim) Het is eigenlijk niet meer nodig though, het is enigszins gestopt met bleeden.
Ik wou oorspronkelijk van Turtlefeathers.net bestellen, maar ik kom net uit op Fatbuddhastorequote:
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel wegquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel weg
Bartek is toch jarig, jonguhquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef feelsgoodman het volgende:
Echt hé.
"Sneakermeetings".Beetje over sneakers en urban lifestyle hiphop ultra mega rhymes praten, supertof.
House of Tatcher of Stigmaticquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee waar ik goedkope en simpele Vans kan kopen in Groningen?
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.quote:
Ik heb nu gewoon denim-blauw. En dan dat standaard model.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.
Toms skateshop?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef k-pasa het volgende:
Wie weet waar ik de nieuwe navy Adidas Busenitz in Amsterdam zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
of deze Adidas Skate Silver:
[ afbeelding ]
Edit: wel op Flatspot gevonden, maar niet in mijn maat (UK 10.5)
http://www.flickr.com/photos/cali030quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook op Flickr staan toch? Waar?
Bedankt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef kadeya het volgende:
Hong Kong
http://store.kix-files.com/nike-blazer-low-09-lucky-green/
Die zoek ik eigenlijk ook, iemand een online site ervoor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef k-pasa het volgende:
Wie weet waar ik de nieuwe navy Adidas Busenitz in Amsterdam zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
Edit: wel op Flatspot gevonden, maar niet in mijn maat (UK 10.5)
Mijn broek is toch niet boeiend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef vault_tec het volgende:
Wat een kut foto zegvolgende keer iets meer broek op de foto, kthnxbaai.
Dan kan ik inschatten hoe je hem rockt wat nu lijkt het net of je broek te kort is. Tof man, bijdehand doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn broek is toch niet boeiend?
Ik post hem wel in het jeans topic als dat nodig is
Die diagonals zijn zeker nergens meer te vinden of wat ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Sinji het volgende:
Nog steeds ziek, maar niet te beroerd voor een Wivah!
[ afbeelding ]
WIe doet hier nou bijdehand? Ga maar weer zalf smeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten hoe je hem rockt wat nu lijkt het net of je broek te kort is. Tof man, bijdehand doen.
Dus jij vind het wel een goede wivah? Owh oke.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
WIe doet hier nou bijdehand? Ga maar weer zalf smeren.
Gelukkig heb jij wel van die prachtige wivahs.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel een goede wivah? Owh oke.
Ik zie genoeg broek, niks mis mee tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:03 schreef seto het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel van die prachtige wivahs.
http://img248.imageshack.us/img248/4940/img5288r.jpg
Wat is er mis mee? Je ziet het totaal plaatje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:03 schreef seto het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel van die prachtige wivahs.
http://img248.imageshack.us/img248/4940/img5288r.jpg
Niet geschoten met een Spiegelreflex van 1000 euroquote:
Ik kan het wel maar doe het nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:02 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Niet geschoten met een Spiegelreflex van 1000 euro
EDIT: Die 2de wel
Camera Model = NIKON D300
kut daar gaat mn streetcredquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Al jou foto's zijn bij voorbaat mislukt.
Wat is daar bijdehand aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten hoe je hem rockt wat nu lijkt het net of je broek te kort is. Tof man, bijdehand doen.
Dat is de grootste autist op heel LBquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is daar bijdehand aan?
Ik zeg gewoon waarom ik het niet boeiend vind dat mijn broek erop staat..
Phantazmagorea style dan maar
[ afbeelding ]
Hij is niet de enigequote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is de grootste autist op heel LB
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is daar bijdehand aan?
Ik zeg gewoon waarom ik het niet boeiend vind dat mijn broek erop staat..
Phantazmagorea style dan maar
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Sinji het volgende:
Nog steeds ziek, maar niet te beroerd voor een Wivah!
[ afbeelding ]
Was met een meisje bezig anders had ik wel iets terug gezegdquote:Op zondag 30 mei 2010 06:23 schreef vault_tec het volgende:
Daarnet in watt liep er een flapdrol naar mij toe dat ik een lacebagger ben, iemand van hier?
Tnx. Heeft Carharrt alleen een store in Amsterdam of ook al in andere steden in Nederland?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Meneer_Agent het volgende:
Carhartt Store in Amsterdam heeft wel aardig wat staan, plus kunnen alles bestellen voor je.
Nieuw lid op LB?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Heeft Carharrt alleen een store in Amsterdam of ook al in andere steden in Nederland?
"De sneaker game". Hah.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij bent toch de kanker van de sneaker game?
dat mag nog, alleen lullig dat je niet heel de nacht buiten bleef. Sowieso zijn kono yaro en brugwachter entertaintment genoegquote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
"De sneaker game". Hah.
Guilty as charged. In iedergeval als je daar mee doelt op het doorverkopen van limited edition paartjes voor schandalige prijzen.
Ja, misschien een beetje gay. Niettemin was dat natuurlijk niet de intentie van the get go.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat mag nog, alleen lullig dat je niet heel de nacht buiten bleef. Sowieso zijn kono yaro en brugwachter entertaintment genoeg
Bro.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ach... mensen moeten niet denken dat ze een hele avond recht hebben op Blix.... een mooie man zoals Blix heb je nooit alleen voor jezelf....
Daar zit ik ook al een tijdje, maar ben geen actieve member. Gewoon af en toe als ik wat moet weten.quote:
IV vind ik een van de mooiste schoenen, vooral de 1999 BRED. Die cement zoek ik ook altijd nog, helaas cracken die dingen als de neten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef Sinji het volgende:
Jordan 3 en 4 behoren tot de mooiste J's naar mijn mening![]()
Zoek beide nog in de cement cw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh ik weet geloof ik wel op welke naam ik moet zoeken
Ik stuur je wel een sexy pmquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef feelsgoodman het volgende:
yeah dit topic begint steeds toffer te worden
ik wil jou ook bbaadd knappertje
Toch wel aardig wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, 100%... die donkere zaten er standaard in, gelijk 1 schoen gepast (thank god fit ik in een size 9) en grijze laces erin geknalt. Mooie schoen, mooi materiaal, mooie details, alles.... Iemand eigenlijk enig idee hoeveel paar er nou daadwerkelijk zijn?
Team riders kregen toch ook gewoon een paartje? Woei was ook al voor "geregeld" etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, 100%... die donkere zaten er standaard in, gelijk 1 schoen gepast (thank god fit ik in een size 9) en grijze laces erin geknalt. Mooie schoen, mooi materiaal, mooie details, alles.... Iemand eigenlijk enig idee hoeveel paar er nou daadwerkelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |