quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
kijk die fag dan gewoon nog een bericht posten ipv even een edit in de strijd te gooien, lol. kankerhal.
ik heb ze weggegeven aan een zwerver (true story). dus eigenlijk niet verloren.
Kutbaai, shit duurt te lang, bijlappen etc. Wacht al weer een dikke week op m'n Macropus' uit Australië.quote:
Ja dat denk ik ook iedere keer maar FRCB's laat ik daardoor niet aan m'n neus voorbij gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Kutbaai, shit duurt te lang, bijlappen etc. Wacht al weer een dikke week op m'n Macropus' uit Australië.
amsterdam misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Modus het volgende:
De kledingafdeling van de Nike store R'dam lijkt ook met de week leger te worden, maar waar vind ik dan zooi die allemaal op de NL webstore te vinden is? Meestal wil ik iets toch graag een keer gezien en gepast hebben voor ik daar iets zou kopen.
Die is zelfs nog veel kleiner.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
amsterdam misschien.
Ik had navy authentics besteld laatst, die zien er ook op elke foto anders uit. Supergaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
boeiend. ik zie wel wat ik krijg, op elke foto ziet die kleur er anders uit
hahahah vreselijkkk nja als ik ze lelijk vind verkoop ik ze wel. ik had trouwens nog gevraagd of ze toch witte op kondn sturen ipv blauwe dan,want wit kan niet fout kan.... mja nu lezen ze de mail toch niet dus hopen op morgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik had navy authentics besteld laatst, die zien er ook op elke foto anders uit. Supergaar
De Flash is wel de meest nietszeggende schoen van Nike, maar dat vind ik... al is deze kleur nog enigzins te pruimen... de Duitsers zijn trouwens gek op die dingenquote:
Heb ze nu ook, gister besteld bij Flatspot, vandaag mogen ontvangenquote:
Waar wil je van bestellen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef LSD.tv het volgende:
Heeft er iemand ervaring met 't bestellen van Angelus paint of een alternatieve sneakerpaint?
Ben namelijk opzoek naar een oranje kleurtje om een paartje Adidas te restoren (alleen de stripes),
maar volgens mij kom ik nogal duur uit met shipping voor alleen dat ene kleurtje + finisher
Of is er misschien iemand voor in om samen te bestellen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef Sinji het volgende:
Thanks Letat. Tegen denimbleed heb ik een oplossing ! (tape aan de binnenkant van denim) Het is eigenlijk niet meer nodig though, het is enigszins gestopt met bleeden.
Ik wou oorspronkelijk van Turtlefeathers.net bestellen, maar ik kom net uit op Fatbuddhastorequote:
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel wegquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel weg
Bartek is toch jarig, jonguhquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef feelsgoodman het volgende:
Echt hé.
"Sneakermeetings".Beetje over sneakers en urban lifestyle hiphop ultra mega rhymes praten, supertof.
House of Tatcher of Stigmaticquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee waar ik goedkope en simpele Vans kan kopen in Groningen?
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.quote:
Ik heb nu gewoon denim-blauw. En dan dat standaard model.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.
Toms skateshop?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef k-pasa het volgende:
Wie weet waar ik de nieuwe navy Adidas Busenitz in Amsterdam zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
of deze Adidas Skate Silver:
[ afbeelding ]
Edit: wel op Flatspot gevonden, maar niet in mijn maat (UK 10.5)
http://www.flickr.com/photos/cali030quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook op Flickr staan toch? Waar?
Bedankt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef kadeya het volgende:
Hong Kong
http://store.kix-files.com/nike-blazer-low-09-lucky-green/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |