Ik heb er maar voor gekozen om braaf een maandje te wachten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck U blix!
Hoe is het afgelopen met je desire?
Jijzelf hebt daar voor gekozen? No way daar ben je veel te impulsief voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb er maar voor gekozen om braaf een maandje te wachten.
Jonge wie wil er nou geen schoen met een silhouette van Mike de Geus op de tongquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik snap de hype egt niet jongans. 8-S!
Ik vind 't knap van je brah.... had het niet achter gezocht. restecpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Impulsiviteit onderdrukken. Reason > * Nou, soms dan.![]()
Ja is nostalgie voor me.... past in het rijtje NOFX, left video's kijken (eigen huis in puin), 486DX2, iedere dag blowen, kanon bier in beugels, halt straf en masturberen op de pamela anderson videotape..... Ik zal het altijd een warm hart toedragen....quote:
Dat bedoel ik brah... why reason als je jezelf instant kan bevredigen? Ik snap 't iig niet.... Hedonisme ftw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik had hem nu in mijn handen kunnen hebben hé.... omg.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ach... hier kan jij best nog een maandje op wachten:
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog een maand wachten dus je bent niet de enigequote:
Flakers zijn nog kutter dan lowballers....quote:
Huh? Neen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Sinji het volgende:
Blix heb je een maat 41 Spiridon te koop toevallig?
Phantadadasddcvxvcxcvxcvxcvxvxcv.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef HAL9000S het volgende:
Met killape of phantazmagorea?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
kwam ze net tegen bij ben g sale![]()
Geen geld voor nu. Ben echt al 4 of 5 paar in mijn maat tegengekomen dit jaar.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef HAL9000S het volgende:
3e paartje FC's Meneer_agent?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=19300
Je mag m'n size 10 wel voor een leuke prijs overnemen, PM maar bij interesse. (leuke trade is nog meer welkom).quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ga maar ook eens listings modereren.
te druk met je winkel zekerquote:Op maandag 10 mei 2010 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
teeveepee, voor als ik ooit nog weer online kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |