Heb ze nu ook, gister besteld bij Flatspot, vandaag mogen ontvangenquote:
Waar wil je van bestellen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef LSD.tv het volgende:
Heeft er iemand ervaring met 't bestellen van Angelus paint of een alternatieve sneakerpaint?
Ben namelijk opzoek naar een oranje kleurtje om een paartje Adidas te restoren (alleen de stripes),
maar volgens mij kom ik nogal duur uit met shipping voor alleen dat ene kleurtje + finisher
Of is er misschien iemand voor in om samen te bestellen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef Sinji het volgende:
Thanks Letat. Tegen denimbleed heb ik een oplossing ! (tape aan de binnenkant van denim) Het is eigenlijk niet meer nodig though, het is enigszins gestopt met bleeden.
Ik wou oorspronkelijk van Turtlefeathers.net bestellen, maar ik kom net uit op Fatbuddhastorequote:
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel wegquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was je in R'dam vandaag? Iemand liep op deze... Ik en kickz lacebag..nl/forum zeggen, draaide die gast zich om en liep snel weg
Bartek is toch jarig, jonguhquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef feelsgoodman het volgende:
Echt hé.
"Sneakermeetings".Beetje over sneakers en urban lifestyle hiphop ultra mega rhymes praten, supertof.
House of Tatcher of Stigmaticquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee waar ik goedkope en simpele Vans kan kopen in Groningen?
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.quote:
Ik heb nu gewoon denim-blauw. En dan dat standaard model.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je ze ook inderdaad, maar ik dacht dat ze daar alleen van die rare schreeuwerige modellen hadden.
Toms skateshop?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef k-pasa het volgende:
Wie weet waar ik de nieuwe navy Adidas Busenitz in Amsterdam zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
of deze Adidas Skate Silver:
[ afbeelding ]
Edit: wel op Flatspot gevonden, maar niet in mijn maat (UK 10.5)
http://www.flickr.com/photos/cali030quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook op Flickr staan toch? Waar?
Bedankt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef kadeya het volgende:
Hong Kong
http://store.kix-files.com/nike-blazer-low-09-lucky-green/
Die zoek ik eigenlijk ook, iemand een online site ervoor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef k-pasa het volgende:
Wie weet waar ik de nieuwe navy Adidas Busenitz in Amsterdam zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
Edit: wel op Flatspot gevonden, maar niet in mijn maat (UK 10.5)
Mijn broek is toch niet boeiend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef vault_tec het volgende:
Wat een kut foto zegvolgende keer iets meer broek op de foto, kthnxbaai.
Dan kan ik inschatten hoe je hem rockt wat nu lijkt het net of je broek te kort is. Tof man, bijdehand doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn broek is toch niet boeiend?
Ik post hem wel in het jeans topic als dat nodig is
Die diagonals zijn zeker nergens meer te vinden of wat ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Sinji het volgende:
Nog steeds ziek, maar niet te beroerd voor een Wivah!
[ afbeelding ]
WIe doet hier nou bijdehand? Ga maar weer zalf smeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten hoe je hem rockt wat nu lijkt het net of je broek te kort is. Tof man, bijdehand doen.
Dus jij vind het wel een goede wivah? Owh oke.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
WIe doet hier nou bijdehand? Ga maar weer zalf smeren.
Gelukkig heb jij wel van die prachtige wivahs.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel een goede wivah? Owh oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |