dat mag nog, alleen lullig dat je niet heel de nacht buiten bleef. Sowieso zijn kono yaro en brugwachter entertaintment genoegquote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
"De sneaker game". Hah.
Guilty as charged. In iedergeval als je daar mee doelt op het doorverkopen van limited edition paartjes voor schandalige prijzen.
Ja, misschien een beetje gay. Niettemin was dat natuurlijk niet de intentie van the get go.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat mag nog, alleen lullig dat je niet heel de nacht buiten bleef. Sowieso zijn kono yaro en brugwachter entertaintment genoeg
Bro.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ach... mensen moeten niet denken dat ze een hele avond recht hebben op Blix.... een mooie man zoals Blix heb je nooit alleen voor jezelf....
Daar zit ik ook al een tijdje, maar ben geen actieve member. Gewoon af en toe als ik wat moet weten.quote:
IV vind ik een van de mooiste schoenen, vooral de 1999 BRED. Die cement zoek ik ook altijd nog, helaas cracken die dingen als de neten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef Sinji het volgende:
Jordan 3 en 4 behoren tot de mooiste J's naar mijn mening![]()
Zoek beide nog in de cement cw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |