Damn, jou plaatje.quote:
onder andere, en gefeliciteerd met dit topic in je ATquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, jou plaatje.
Had IT ook niet lange tanden en nagels als hij in scary freak mode ging ?
Jaaaaaaa durf je wel. Kan ik weer eens een mooie wishlist makenquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
ach, als je ze maar verkleintquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je ze maar verkleintShow us the candy!
Nee.quote:Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was toch geen rel-opmerking?![]()
Suzi skis in the Pyrenees suede, linksboven op de eerste paarse foto is IDK, op de tweede paarse foto staat LOL in het middenquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef Diconnected het volgende:
Nicceeeeeeee. welke blauwgrijze OPI is dat, en is die ene paarse holo van ChG LOL?
Geeft wel even inzicht in wat je allemaal hebt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef AmNaBa het volgende:
Gave stash hoor!
En heerlijk op kleur gezet, moet ik misschien toch ook maar eens gaan proberen.
![]()
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
En ik heb hem gefrenched met CG Millennium
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
TD mailt bijna nooit terug..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Toon dan geen popcornplaatje, dat betekent: Relluh!quote:
Super!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
OMG, geweldig!quote:
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Kun je bij 8ty8 ook met PayPal betalen danquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.
TD heeft mij ook niet teruggemaild, dus het ligt iig niet aan jou
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, Towel Boy Toy is ook uitverkocht nu...
Al twee dagen. En het lollige is, ik had ze woensdag allemaal in mijn mandje gepleurd en besteld toen alle kleuren nog available waren. Inmiddels zijn er al twee N/A, is het geld al van mijn CC af en reageren ze niet op e-mailquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, Towel Boy Toy is ook uitverkocht nu...
Oh, dat weet ik niet. Neem gewoon een CCquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kun je bij 8ty8 ook met PayPal betalen dan
[..]
Ja ik zag het
Nee ik wil geen CCquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Neem gewoon een CC
Is de groene wel available geweest dan? Nee tochquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al twee dagen. En het lollige is, ik had ze woensdag allemaal in mijn mandje gepleurd en besteld toen alle kleuren nog available waren. Inmiddels zijn er al twee N/A, is het geld al van mijn CC af en reageren ze niet op e-mail![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik grijp verdorie steeds mis naar Catrice, wil dan echt heel Nederland ze hebben? Stomme vrouwen
Dus ja tvp, nog zonder Catrice lakjes
naja, niet bij de displays, wel in de A-Z lijst. Dus ik dacht, ik klik 'm vast aan, dan kan ik de bestelling plaatsen en hoef ik er niet meer naar om te kijken en zie ik het wel wanneer ze weer binnen zijn. Maar dat laat dus op zich wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik wil geen CC![]()
[..]
Is de groene wel available geweest dan? Nee toch![]()
Daar wachtte ik op
Tsss!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, niet bij de displays, wel in de A-Z lijst. Dus ik dacht, ik klik 'm vast aan, dan kan ik de bestelling plaatsen en hoef ik er niet meer naar om te kijken en zie ik het wel wanneer ze weer binnen zijn. Maar dat laat dus op zich wachten
Bestel ze dan allemaal via ebay. Ik had een webshop gevonden die de set verkocht voor 20 dollar met 15 dollar verzendkostenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tsss!
Anders bestel ik die 2 (groene en blauwe) wel via eBay!
Die had ik gezien! Maar ik wil wat andere lakjes via TD nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel ze dan allemaal via ebay. Ik had een webshop gevonden die de set verkocht voor 20 dollar met 15 dollar verzendkosten
Ohquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die had ik gezien! Maar ik wil wat andere lakjes via TD nog![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik grijp verdorie steeds mis naar Catrice, wil dan echt heel Nederland ze hebben? Stomme vrouwen
Dus ja tvp, nog zonder Catrice lakjes
Welke wil je nog hebben dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier ookik heb alle kleuren nu gezien, op die 2/3 na die ik wil
vandaag poging 3
Haha nee ook al niet! zodra dat komt laat ik het wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Arme jij
Heb je wel al bericht van Dianne Beekman?
De bruintinten wil ik eens bekijken (clayton my hero heb ik gezien, maar ik heb er een die er super veel op lijktquote:
Ah okequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
De bruintinten wil ik eens bekijken (clayton my hero heb ik gezien, maar ik heb er een die er super veel op lijkt) en London weather forecast. Ik wil ze allemaal in t echt zien omdat vanaf foto's niet kan zeggen of ik al zoiets heb (net als met clayton dus) en ik twijfel nog over de paarstinten
Gave bestelling hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah oke
Ik heb net bij TD besteld:
OPI-DS Extravagance
CG-Pool Party #872
CG-Flip Flop Fantasy #873
CG-Sun Worshiper #874
CG-Yellow Polka Dot #875
CG-Emerald-Sparkle
CG-TMI #643
OPI-DS mystery
CG-FYI #645
16 euro voor 6 flessies.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gave bestelling hoor![]()
8ty8beauty is trouwens best goedkoop!! Maar ja, ook daar geen zoya, dus denk dat het dan toch sparkling nails wordt...
@ SQ
Jij kunt me vast wel vertellen wat de verzendkosten van 8ty8 zijnOok al wordt het pas in mei daar bestellen
Nice!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
H&M Midnight Passion, 2 laagjes
Waarvoor?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:04 schreef mirannie het volgende:
Ik heb echt mijn lakdag niet. Al 3 keer gelakt, maar gewoon niet naar m´n zin, dus ik hou er echt mee op voor vandaag!!
Thanks SQ!
Staat je goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
Kut. Zijn heel dun en afgescheurd. Alleen m'n duimen zijn nog op lengte haha. Lak ook helemaal niet, ga thuis ff zoeken naar een verharder en dan daar een tijd mee aan de slag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Senks!
Hoe gaat het nu met jouw nageltjes?
Oooh gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zal zo eens even kijken hoe mijn bloemen er nu uitzien en of ik nog een NOTD kan maken met mijn boeket.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zal zo eens even kijken hoe mijn bloemen er nu uitzien en of ik nog een NOTD kan maken met mijn boeket.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Awww gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Whoo, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Als ik 's avonds tijd hebquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kut. Zijn heel dun en afgescheurd. Alleen m'n duimen zijn nog op lengte haha. Lak ook helemaal niet, ga thuis ff zoeken naar een verharder en dan daar een tijd mee aan de slag.
En wanneer kom je je lakjes nou halen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik vond het in de stad tegenvallen.quote:
Ik had Gosh Ocean, ModelsOwn Peacock Green (met dank aan Daphquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awww gefeliciteerd![]()
![]()
. Was je nagellak nog gelukt vor bij je jasje?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Dankjewel allemaal!![]()
[..]
Ik had Gosh Ocean, ModelsOwn Peacock Green (met dank aan Daph) en Catrice Royal Petrol op het oog. Uiteindelijk bleken Ocean en Peacock Green toch te groen dus ik heb Royal Petrol gelakt.
Net even een tint donkerder dan mijn jasje maar het paste wel heel goed.
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mooie kleurquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
Same here, maar ik moet wel, heb straks een soort van sollicitatiegesprek achtig ding iets voor m'n nieuwe school.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Zit ik hier met vers gelakte nageltjes, heb ik geen zin in een clean-up.... Maar het is wel nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:52 schreef samsuus het volgende:
Deze mail kreeg ik net, misschien iets voor een van jullie?Oi, da's Zuid-Limburg, misschien voor Sjeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik wou net vragen waar Echt ligt. Jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oi, da's Zuid-Limburg, misschien voor Sjeen?
ECht niets.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know!! Er was gewoon niks hč! Helemaal geen nieuwe lading geweest ook.
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same here, maar ik moet wel, heb straks een soort van sollicitatiegesprek achtig ding iets voor m'n nieuwe school.
Whut!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat gaat niet altijd... en ik doe altijd op waar ik zin in heb en dees zijn gewoon nog niet in aanmerking geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut!Shame on you!
![]()
Als ik een nieuw lakje binnen krijg doe ik hem altijd meteen op
whehe zoveel untrieds heb ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van linksquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van links.
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trust me, you don'tquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zien
quote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
Haha! Nu niet gaan klagen dat fok traag laadt he? Die wishlist gaat meevallen hoor
Mijn stash dus, die tot vanmiddag in 2 hele kleine mandjes heeft gezeten, al snap ik zelf niet hoe
Blauw
[ afbeelding ]
Bruingrijstinten
[ afbeelding ]
Blauwgrijs
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Nog meer roze
[ afbeelding ]
Lichtroze
[ afbeelding ]
Groenig
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Meer paars
[ afbeelding ]
Wit
[ afbeelding ]
Glitteerrr
[ afbeelding ]
Oranje/koraal
[ afbeelding ]
Nailwhiteners en treatments
[ afbeelding ]
Base en topcoats
[ afbeelding ]
Nailart/stripers
[ afbeelding ]
Plates
[ afbeelding ]
Nailart, stickers enzo
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Prutjes
[ afbeelding ]
Alles uitgestald. En de lades die ik daarna fijn gesorteerd heb (en waarin groeiruimte zit)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal 'm morgen wel opdoen dan, voor jullie
Shock! Dat zijn nog meer untrieds dan ik hier heb staan (denk ik)quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Al kreeg ik 'm voor niksquote:
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Mindermutsig gefeliciteerd!
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
DW is idd wel een mooie blauwe tegenhangerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al kreeg ik 'm voor niks.
edit: het is wel OPI natuurlijk *sopt*
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:30 schreef Mss het volgende:
Is dat ginger bells?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn inderdaad niet zo donker, maar misschien met een donker blauw lakje eronderquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleuren
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk eerder Opi and apple pie, als iedereen er zo op reageert
Nee! Niet eens!quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Dat is echt een mooie mani, nu wil ik ook gele nagellakquote:
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierig
Shoot, dit is te leuk en zomers!! Maar ja, dan moet ik meteen weer 2 gele lakjes aanschaffen *zucht*quote:
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakVind hem zo in het flesje op ginger bells lijken en die vind ik mooi.
Toch echt niet lelijk vind ik, neigt iets meer naar oranje in vergelijking met ginger bells, maar lijken toch wel heel erg op elkaar!quote:
Kijk anders hier eens tussen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef Mss het volgende:
Dorothy Who is dan weer net te licht.
Meer zoiets, en dan met glitters zoals bij RP en ES
[ afbeelding ]
En bij jou doet-ie het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Index: Chopsticking To My Story
Middle: Ginger Bells
Ring: Out Of This World
Pinkie: OPI And Apple Pie
Nop, precies hetzelfde. Maar fok doet sowieso al vandaag een beetje boel gay.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http vs. https?
Heb er verder ook de ballen verstand van
Kan kloppen idd ik heb voor mijn order na een week weer gemaild en toen is ie eindelijk verstuurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Had een mailtje naar 8ty8 gestuurd over de verzendkosten (nog voor ik het SQ had gevraagd) en kreeg net een mailtje terug, misschien wel handig voor iedereen die er wil bestellen:
Dear Ms,
Sorry,
We stopped taking orders temporarily as we are trying to finish all existing
orders.
If you are our exisiting customer, please email your order.
Thanks,
TOM
Naja, ik heb ook een week geleden besteld bij TD en nog niks gehoord, dus zo uniek is het nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan kloppen idd ik heb voor mijn order na een week weer gemaild en toen is ie eindelijk verstuurd
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:27 schreef Loqi het volgende:
Gefeli Mimu!!!
Ik heb een nagel faaldag![]()
![]()
M'n rechterwijsvinger nagel is weeer gebroken dus nu NOG korter.
En links:
[ afbeelding ]
Dat is kl#tequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook een week geleden besteld bij TD en nog niks gehoord, dus zo uniek is het niet
Balen van je nagel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:27 schreef Loqi het volgende:
Gefeli Mimu!!!
Ik heb een nagel faaldag![]()
![]()
M'n rechtermiddelvinger nagel is weeer gebroken dus nu NOG korter.
En links:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is ook al zo'n gave kleur!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
@ Mss:
[ afbeelding ]
Nubar Night Sparkle?
Heerlijk kleurtjequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef zoeperzazke het volgende:
I sea you is echt een supertof kleurtje!
edit met foto.... alleen mn vingers zien er niet uit, lijken heel erg rood door de troep van het afhalen van off with her red....
[ afbeelding ]
Oh, mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef zoeperzazke het volgende:
I sea you is echt een supertof kleurtje!
edit met foto.... alleen mn vingers zien er niet uit, lijken heel erg rood door de troep van het afhalen van off with her red....
[ afbeelding ]
DO IT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry mobiele users!
De kleur op de pink.
Waarom doe je het niet.
Doe het.
Ik ook nietquote:
Ik ben veel te bezitterig aangelegd, ik kan niet swappenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben veel te bezitterig aangelegd, ik kan niet swappen
Jouw untrieds?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, welke nu eens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, welke nu eens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja da's die toko die ook die poolside setjes had toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kom net op ebay deze tegen:
http://stores.ebay.com/NailETC-Beauty
Met zeer redelijke prijzen en ook voor verzenden:
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 12 = $18.99
up to 15 = $23.99
up to 24 = $35.99
en guess what, de essie kost er nog $4,49!
Daar heb ik ook een keer besteld, duurt wel even voor het binnen is thoughquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kom net op ebay deze tegen:
http://stores.ebay.com/NailETC-Beauty
Met zeer redelijke prijzen en ook voor verzenden:
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 12 = $18.99
up to 15 = $23.99
up to 24 = $35.99
en guess what, de essie kost er nog $4,49!
bij mij werken de smileys niet, irritantquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:58 schreef Reska het volgende:
Pfff net een heel verhaal getypt... geeft fok een foutmeldingdan maar even kort:
Mooie nagels komen er voorbij, en een heleboel mooie lakjes die vanaf het beeldscherm roepen dat ze gelakt willen worden!
(Is er trouwens nog iemand die er last van heeft dat heel veel foto's (hier maar ook op verschillende sites) het niet doen?)
Waar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:33 schreef Mss het volgende:
OMG die mini's van de Poolside collection. HEBBEN
Nee, serieus? -__-'quote:
Bij 4 mini's passen geloof ik nog wel 7 grotequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:40 schreef samsuus het volgende:
Als ik bij TD een bestelling plaats met 4 mini lakjes hoeveel lakjes kan ik er dan nog bij bestellen? Tellen 2 mini's als 1 grote of werkt dat anders?
Ik wil 3 kleurtjes van de Orly sweet collectie en precies die 3 zitten in een mini verpakking.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij 4 mini's passen geloof ik nog wel 7 grote
aluminiumfolie! Zie FAQquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde gisteren mijn nagels opnieuw lakken na Ruby Pumps, en ik heb gewoon al mijn nagelriemen tot bloedens toe kapot moeten poetsen. Nog tips en trucks om alles heel te laten en het er toch weer netjes af te krijgen??
De aluminiumfolie-truukquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde gisteren mijn nagels opnieuw lakken na Ruby Pumps, en ik heb gewoon al mijn nagelriemen tot bloedens toe kapot moeten poetsen. Nog tips en trucks om alles heel te laten en het er toch weer netjes af te krijgen??
gewoon ff afwachten, ik vond die neons ook maar stom eerst, maar ze zijn echt briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit me nu af te vragen wat voor bevlieging ik had toen ik m'n vorige TD-bestelling deed. Geel en oranje (CG Sun Worshiper en Yellow Polka Dot, om precies te zijn.), waarom? Dat ga ik nooit dragen vrees ik.
En het is nog jouw schuld ook, met die markernagels.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff afwachten, ik vond die neons ook maar stom eerst, maar ze zijn echt briljant
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het is nog jouw schuld ook, met die markernagels.("Oh, wat tof! Ik wil ook!" *Bestelling doet* "Uhm, waarom wou ik dat ook weer?")
ze shippen altijd pas rond 4 uur daar, dus je kan nog bellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Invoice al binnen, dan is het ook al verstuurd zeker?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze shippen altijd pas rond 4 uur daar, dus je kan nog bellen
Ik ga het braaf afwachten en ze een eerlijke kans geven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:24 schreef Linnie20v het volgende:
Neons rock!!! Je krijgt er geen spijt van ijsdraakje
Alicequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
Wat mooi allemaal weer en dan die untrieds![]()
Hema210
[ afbeelding ]
Absolutely Alice![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matte about you, jammer dat Essie zo veel duurder is geworden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 20:10 schreef Mss het volgende:
Ik ben bezig met bestellen. En ik wil graag een matte topcoat. Die van CG is N/A. Welke kunnen jullie me aanraden?
Ik vind dat je ´m anders al heel aardig op de foto hebt gekregen in het donkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alice is mooi
En whoei, Chainmail Charm:
[ afbeelding ]
Nu moet morgen wel het zonnetje gaan schijnen, die donkere foto doet 'm geen recht natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb trouwens MPJ besteldDeze maand geen KOH, ik ga een nieuwe zomergarderobe aanschaffen. Nou ja, nieuw, ik had er geen.
Nou ja. 3 zomers geleden was ik zwaar depressief dus kwam ik niet buiten, de zomer erna werkte ik bijna iedere dag bij de AH en de rest van de dagen sliep ik, en vorige zomer liep ik alleen in lelijke shirtjes met spagettibandjes met een heel wijd vest eroverheen en korte broeken die van mijn moeder waren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 20:18 schreef mirannie het volgende:
[..]Hoe heb je dat vorige zomer dan gedaan??
Jeetje wat een verhaal!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja. 3 zomers geleden was ik zwaar depressief dus kwam ik niet buiten, de zomer erna werkte ik bijna iedere dag bij de AH en de rest van de dagen sliep ik, en vorige zomer liep ik alleen in lelijke shirtjes met spagettibandjes met een heel wijd vest eroverheen en korte broeken die van mijn moeder waren.
Ik hoop met nieuwe kleren ook wat meer zelfvertrouwen te krijgen in de zomer
Als vervanger van die.. Misschien ChG Pink Voltage?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Reska het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar deze kleur (Orly - hot house flower) maar kan hem nergens vinden, iemand enig idee of hij nog te verkrijgen is?
Anders wordt het OPI - shootout at the O.K. Coral, die lijkt er op, maar is minder fel als ik de swatches zo zie...
Ik vind hem lijken op de mini-neon van de Action.. of zeg ik nou iets heel raars?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Reska het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar deze kleur (Orly - hot house flower) maar kan hem nergens vinden, iemand enig idee of hij nog te verkrijgen is?
Anders wordt het OPI - shootout at the O.K. Coral, die lijkt er op, maar is minder fel als ik de swatches zo zie...
Mooiquote:
Haha dankje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef liiszle het volgende:
das netjes gedaan!
en dat alleen met sate prikkers?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef iSuuz het volgende:
Jullie gaan snel dames!Bedankt voor de complimenten in het vorige topic.
Verveelde me vandaag, dus ben aan het kliederen geweest met een satéprikkertje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een PM teruggestuurd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
MooiDie moet ik binnenkort ook maar even opdoen, is nog untried namelijk
![]()
enne.. heb je mijn pm al gelezen? Heb je mijn adres nog van toen met die Davids? Anders pm ik je het nog even![]()
Darn! Prachtig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Alicequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
Wat mooi allemaal weer en dan die untrieds![]()
Hema210
[ afbeelding ]
Absolutely Alice![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alice is mooi
En whoei, Chainmail Charm:
[ afbeelding ]
Nu moet morgen wel het zonnetje gaan schijnen, die donkere foto doet 'm geen recht natuurlijk.
Heerlijk lakje!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je een PM teruggestuurd!
Whihihi Kitteh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You need cuticle oil!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:28 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Opi = Samoan Sand
Mooie nude kleur, alleen heeft hij wel 3 tot 4 laagjes nodig.
Mijn nagels groeien lekker momenteel, alleen gaan mijn nagelriemen er steeds triester uitzien....
Wat was er dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb transdesign nog maar een tweede mail gestuurd netHopelijk doen ze er wat mee
ik heb alles zes keer nagekeken en alles is sinds gisteren volgens de site weer availablequote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Linnie20v het volgende:
Waarschijnlijk een lakje niet available. Had ik ook, heb toen 2 weken gewacht....want ik wilde geen ander lakje kiezen
ja, zal ook welquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
Hmm, dan hoop ik dat het gewoon verstuurd wordt vandaag
Ik kreeg vanochtend antwoord na 10 keer gemaild te hebben dat mijn bestelling al verzonden was en ik kon dat ene lakje niet meer ruilenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zal ook welMaar ik vind gewoon dat ze moeten antwoorden op e-mails met vragen
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend antwoord na 10 keer gemaild te hebben dat mijn bestelling al verzonden was en ik kon dat ene lakje niet meer ruilen
Wauw!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je lelijk? Dat je de randjes van je nagels ziet?quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 11:53 schreef P.F het volgende:
wow ik wist niet dat een basecoat zo veel verschil maakt.. deed altijd een blank laagje en dan een kleurtje. nu alleen een kleurtje en het is lelijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Diconnected het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het wordt ipv. egaal helemaal gestreept alsof m'n nagels heel ribbelig zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je lelijk? Dat je de randjes van je nagels ziet?
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Diconnected het volgende:
Ga vanmiddag maar weer wat anders lakken. Iemand suggesties?
Wow, goed man meid!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Gaaf! Gefeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engelse vlaggetjes
disclaimer
ik had wel een vergelijking met gosh ocean, maar niet met Catriesquote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
Wie had er nou die vergelijkingen gedaan met o.a Gosh Ocean oid en Catrice Sea I told you so?
Oh dacht ikquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had wel een vergelijking met gosh ocean, maar niet met Catries
Nais...Glitturz WTFquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef beautyfreak het volgende:
vandaag gosh nero als basis, en daar over heen china glaze - techno
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een faalhaas.
[ afbeelding ]
Maar die Poolside krijg ik voor mijn verjaardag van mijn broer. Valt wel mee toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwettyquote:Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een faalhaas.
[ afbeelding ]
Maar die Poolside krijg ik voor mijn verjaardag van mijn broer. Valt wel mee toch?![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
OMG toch? En de OPI Designer Series heeft holo's. Dat is iets wat ik sowieso weetquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 15:04 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd allen![]()
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met mijn holo's. Ik wil nog een holo toevoegen aan mijn bestelling. Maar ik kan op TD alleen FYI, GR8 & TMI vinden. TMI heb ik al en die andere twee vind ik niet zo leuk. Ik wil het liefst een zilveren. Welke zijn er nog meer holo?
China Glaze OMGquote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd allen![]()
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met mijn holo's. Ik wil nog een holo toevoegen aan mijn bestelling. Maar ik kan op TD alleen FYI, GR8 & TMI vinden. TMI heb ik al en die andere twee vind ik niet zo leuk. Ik wil het liefst een zilveren. Welke zijn er nog meer holo?
Ik zie OMG nergens staan...quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMG toch? En de OPI Designer Series heeft holo's. Dat is iets wat ik sowieso weet
Klopt, is niet meer te krijgen op TD. Misschien heeft Color Club iets?quote:
Dankje! Bestelling compleetquote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
color club worth the risque is ook een zilveren holo
Hadden ze SV weer?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb besteld:
China Glaze Towel Boy Toy
China Glaze Kiwi Coolada
China Glaze Emerald Sparkle
OPI DS Extravagance
OPI DS Original
ORLY Fantasea
Color Club Worth the Risque
China Glaze Matte Magic
Seche Vite
nee hčquote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hadden ze SV weer?Ik heb die express op eBay besteld omdat ze die gisteren niet hadden.
In Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord bij de Claire'squote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die in een plaats woont met een claire's en mood polishes voor mij wil halen?
Gelukkig valt de schade mee, maar toch balenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nieuwe voorraad!!
Het pak stonk dus ik vreesde het ergste![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 echt kapot en maar 5 ander onder de lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poolside!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |