Damn, jou plaatje.quote:
onder andere, en gefeliciteerd met dit topic in je ATquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, jou plaatje.
Had IT ook niet lange tanden en nagels als hij in scary freak mode ging ?
Jaaaaaaa durf je wel. Kan ik weer eens een mooie wishlist makenquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
ach, als je ze maar verkleintquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je ze maar verkleintShow us the candy!
Nee.quote:Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was toch geen rel-opmerking?![]()
Suzi skis in the Pyrenees suede, linksboven op de eerste paarse foto is IDK, op de tweede paarse foto staat LOL in het middenquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef Diconnected het volgende:
Nicceeeeeeee. welke blauwgrijze OPI is dat, en is die ene paarse holo van ChG LOL?
Geeft wel even inzicht in wat je allemaal hebt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef AmNaBa het volgende:
Gave stash hoor!
En heerlijk op kleur gezet, moet ik misschien toch ook maar eens gaan proberen.
![]()
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
En ik heb hem gefrenched met CG Millennium
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
TD mailt bijna nooit terug..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Toon dan geen popcornplaatje, dat betekent: Relluh!quote:
Super!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
OMG, geweldig!quote:
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Kun je bij 8ty8 ook met PayPal betalen danquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.
TD heeft mij ook niet teruggemaild, dus het ligt iig niet aan jou
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, Towel Boy Toy is ook uitverkocht nu...
Al twee dagen. En het lollige is, ik had ze woensdag allemaal in mijn mandje gepleurd en besteld toen alle kleuren nog available waren. Inmiddels zijn er al twee N/A, is het geld al van mijn CC af en reageren ze niet op e-mailquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, Towel Boy Toy is ook uitverkocht nu...
Oh, dat weet ik niet. Neem gewoon een CCquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kun je bij 8ty8 ook met PayPal betalen dan
[..]
Ja ik zag het
Nee ik wil geen CCquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Neem gewoon een CC
Is de groene wel available geweest dan? Nee tochquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al twee dagen. En het lollige is, ik had ze woensdag allemaal in mijn mandje gepleurd en besteld toen alle kleuren nog available waren. Inmiddels zijn er al twee N/A, is het geld al van mijn CC af en reageren ze niet op e-mail![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik grijp verdorie steeds mis naar Catrice, wil dan echt heel Nederland ze hebben? Stomme vrouwen
Dus ja tvp, nog zonder Catrice lakjes
naja, niet bij de displays, wel in de A-Z lijst. Dus ik dacht, ik klik 'm vast aan, dan kan ik de bestelling plaatsen en hoef ik er niet meer naar om te kijken en zie ik het wel wanneer ze weer binnen zijn. Maar dat laat dus op zich wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik wil geen CC![]()
[..]
Is de groene wel available geweest dan? Nee toch![]()
Daar wachtte ik op
Tsss!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, niet bij de displays, wel in de A-Z lijst. Dus ik dacht, ik klik 'm vast aan, dan kan ik de bestelling plaatsen en hoef ik er niet meer naar om te kijken en zie ik het wel wanneer ze weer binnen zijn. Maar dat laat dus op zich wachten
Bestel ze dan allemaal via ebay. Ik had een webshop gevonden die de set verkocht voor 20 dollar met 15 dollar verzendkostenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tsss!
Anders bestel ik die 2 (groene en blauwe) wel via eBay!
Die had ik gezien! Maar ik wil wat andere lakjes via TD nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel ze dan allemaal via ebay. Ik had een webshop gevonden die de set verkocht voor 20 dollar met 15 dollar verzendkosten
Ohquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die had ik gezien! Maar ik wil wat andere lakjes via TD nog![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik grijp verdorie steeds mis naar Catrice, wil dan echt heel Nederland ze hebben? Stomme vrouwen
Dus ja tvp, nog zonder Catrice lakjes
Welke wil je nog hebben dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier ookik heb alle kleuren nu gezien, op die 2/3 na die ik wil
vandaag poging 3
Haha nee ook al niet! zodra dat komt laat ik het wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Arme jij
Heb je wel al bericht van Dianne Beekman?
De bruintinten wil ik eens bekijken (clayton my hero heb ik gezien, maar ik heb er een die er super veel op lijktquote:
Ah okequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
De bruintinten wil ik eens bekijken (clayton my hero heb ik gezien, maar ik heb er een die er super veel op lijkt) en London weather forecast. Ik wil ze allemaal in t echt zien omdat vanaf foto's niet kan zeggen of ik al zoiets heb (net als met clayton dus) en ik twijfel nog over de paarstinten
Gave bestelling hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah oke
Ik heb net bij TD besteld:
OPI-DS Extravagance
CG-Pool Party #872
CG-Flip Flop Fantasy #873
CG-Sun Worshiper #874
CG-Yellow Polka Dot #875
CG-Emerald-Sparkle
CG-TMI #643
OPI-DS mystery
CG-FYI #645
16 euro voor 6 flessies.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gave bestelling hoor![]()
8ty8beauty is trouwens best goedkoop!! Maar ja, ook daar geen zoya, dus denk dat het dan toch sparkling nails wordt...
@ SQ
Jij kunt me vast wel vertellen wat de verzendkosten van 8ty8 zijnOok al wordt het pas in mei daar bestellen
Nice!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
H&M Midnight Passion, 2 laagjes
Waarvoor?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:04 schreef mirannie het volgende:
Ik heb echt mijn lakdag niet. Al 3 keer gelakt, maar gewoon niet naar m´n zin, dus ik hou er echt mee op voor vandaag!!
Thanks SQ!
Staat je goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
Kut. Zijn heel dun en afgescheurd. Alleen m'n duimen zijn nog op lengte haha. Lak ook helemaal niet, ga thuis ff zoeken naar een verharder en dan daar een tijd mee aan de slag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Senks!
Hoe gaat het nu met jouw nageltjes?
Oooh gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zal zo eens even kijken hoe mijn bloemen er nu uitzien en of ik nog een NOTD kan maken met mijn boeket.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zal zo eens even kijken hoe mijn bloemen er nu uitzien en of ik nog een NOTD kan maken met mijn boeket.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Awww gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Whoo, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Als ik 's avonds tijd hebquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kut. Zijn heel dun en afgescheurd. Alleen m'n duimen zijn nog op lengte haha. Lak ook helemaal niet, ga thuis ff zoeken naar een verharder en dan daar een tijd mee aan de slag.
En wanneer kom je je lakjes nou halen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik vond het in de stad tegenvallen.quote:
Ik had Gosh Ocean, ModelsOwn Peacock Green (met dank aan Daphquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awww gefeliciteerd![]()
![]()
. Was je nagellak nog gelukt vor bij je jasje?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Dankjewel allemaal!![]()
[..]
Ik had Gosh Ocean, ModelsOwn Peacock Green (met dank aan Daph) en Catrice Royal Petrol op het oog. Uiteindelijk bleken Ocean en Peacock Green toch te groen dus ik heb Royal Petrol gelakt.
Net even een tint donkerder dan mijn jasje maar het paste wel heel goed.
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mooie kleurquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook een untried:
[ afbeelding ]
Same here, maar ik moet wel, heb straks een soort van sollicitatiegesprek achtig ding iets voor m'n nieuwe school.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Zit ik hier met vers gelakte nageltjes, heb ik geen zin in een clean-up.... Maar het is wel nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:52 schreef samsuus het volgende:
Deze mail kreeg ik net, misschien iets voor een van jullie?Oi, da's Zuid-Limburg, misschien voor Sjeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik wou net vragen waar Echt ligt. Jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oi, da's Zuid-Limburg, misschien voor Sjeen?
ECht niets.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know!! Er was gewoon niks hč! Helemaal geen nieuwe lading geweest ook.
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same here, maar ik moet wel, heb straks een soort van sollicitatiegesprek achtig ding iets voor m'n nieuwe school.
Whut!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |