Hebben wij eigenlijk nog niet echt een duidelijke regel over.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben heel duidelijk gesteld dat vriendjes die wij niet kennen of die nog niet zo lang in de familie zijn niet welkom zijn.![]()
Alleen mijn nichtje mag haar vriend meenemen waarmee ze al een aantal maanden heeft en die daarvoor ook al min of meer bij de familie hoorde. Haar zus mag haar drugsgebruikende, bij haar inwonende, voor ons totaal onbekende, ongure vriendje lekker thuis laten.
hahahaha, goede regel!!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef avotar het volgende:
Bij ons juist het issue of kleine kinderen wel of niet meemogen..
En alle kleine neefjes en nichtjes....
Bij haar andere (gereformeerde) kant van de familie hebben we de stelregel of ze zouden weten hoe ik heetwat bepaald of ze op de receptie of het feest komen....
We komen tot 2 van de 8
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Lishe het volgende:
Ik vind dat ook lastig hoor. Bij ons komen van goede vrienden de kinderen mee, bij mensen die iets verder van ons af staan hebben we de kaart aan de voornamen van de ouders geadresseerd. Tijdens de barbeque zou ik het geen enkel probleem vinden, maar later op de avond zie ik er geen plezier in voor de kinderen.
En ineens hoor ik over allerlei oude vriendinnen enzo die naar het gemeentehuis komen. Hartstikke leuk maar past dat wel?!?
Maar ik heb besloten dat ik me er niet meer druk over ga maken. Ik ben lekker toch de mooiste. Muhahaha. Ze doen maar!
Enuhm Avotar, hoeveel nachtjes nog?![]()
Ah, zo gek is dat dus niet! Mijn kerel had dat ook bedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Lishe het volgende:
Hiiiii! 57!
Wij hebben een juf van het kinderdagverblijf gevraagd als oppas. Zij komt de hele dag en blijft ook slapen. Dan hoeft niemand iets te missen en kunnen de kinderen lekker doen wat ze leuk vinden. Als ze moe zijn kunnen ze naar bed en kunnen wij nog even door feesten. Ze is gewoon aanwezig en we zien we hoe het loopt.
Goed geregeld! Leuk! Zal wel een rustig gevoel geven op de dag zelf ook..!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Lishe het volgende:
Droomvrouwtje, vrijdag, de 16e!
En leuk jurk passen!
Raissa, wij hadden 100 euro in gedachten, en dan bleef ze ook slapen. Het is de juf van Lena en ze zijn dol op elkaar. Toen we haar vroegen vond ze het geweldig en een eer en wou ze er absoluut geen vergoeding voor. We vergoeden nu een volle tank. (En ik haal ook nog een irischeque als dankjewel.) KDV vind het alleen maar superleuk! (Gelukkig!)
pleisters, paracetamol, naald en draad (voor noodreparaties pak en jurk) en nagellak ook een blanke nagellak meenemen om een eventuele kleine ladder tegen te houdenquote:Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog 1 nachtje!![]()
had gisteren zijn vrijgezellenfeestje en hij was echt verrast.
Zelfs alle smoesjes er omheen zijn hem niet opgevallen dus het kwartje viel pas toen hij met een van zijn vrienden op vijf meter van het restaurant was en ineens al zijn vrienden zag staan.
Nu maar even een vitaminemaskertje op zijn wallen gooien.
![]()
In de categorie ik ben niet zenuwachtig maar volgens mij vergeet ik wel iets: wat zat/zit er in jouw noodtasje?![]()
Extra panty, nagelreparatiesetje, nagellak, zakdoekjes, anti-glimpoeder, blush, mascara en lippenstift, haarschuifjes, ...?
Dat dus, en in mijne had ik ook nog::quote:Op zondag 11 april 2010 14:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pleisters, paracetamol, naald en draad (voor noodreparaties pak en jurk) en nagellak ook een blanke nagellak meenemen om een eventuele kleine ladder tegen te houden
Volgens mij is dat typisch een vrouwending.quote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoop dat jullie een hele mooie dag hebben Mindermutsig!
En een noodtasje..zie je, ik ga vast een hoop dingen vergeten
Ow en we hebben alsnog een aparte fotolocatie gevonden in de stijl die we als eerste in gedachte hadden. Een oude steenkolen fabriek in belgieIs wel een dik half uur rijden, maar het is wel een mooi gebouw, met erg mooie lichtinval
Om hier mee te beginnen...quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Rvlaak van harte gefeliciteerd![]()
![]()
hoe was je dag??
was aanwezig.. en vond het een heerlijke doch ietwat lange dagquote:Op maandag 12 april 2010 05:31 schreef RvLaak het volgende:
Ben er weer... Had bewust een weekje "vrij" genomen van Fok. Lekker alleen het nieuws bijhouden & het forum helemaal vermijden. Rust in de tent, zullen we maar zeggen.
[..]
Om hier mee te beginnen...
Helemaal het einde. Dag ervoor wat biertjes tot mij genomen om een slaap te garanderen. Niet te veel, maar genoeg. Op de dag zelf netjes uitgeslapen, hoefde immers pas om 10 uur op te staan.
is om 11 uur naar de bloemist/vriend/getuige vertrokken om daar haar haar & make-up te laten doen. Ikzelf hier de motor schoongemaakt van het ritje van de dag ervoor (ophalen was 100km ver). Mijn make-up gedaan (ging in Blues Brothers pak, heb mn haar zwart geverfd en mn wenkbrauwen & wimpers zijn hoogblond. Die dus ff aangepakt met oogpotlood en mascara), pak aangetrokken en de conclusie getrokken dat ik veel te vroeg klaar was. Efin, toch maar naar de bloemist/vriend/getuige gegaan aangezien ik thuis niets meer kon doen.
De vroege aankomst daar had 1 groot voordeel, we konden het bloemstuk op tijd testen op de motor. Bleek niet te passen, snel ff een oplossing gefixed bij de schoonouders. Bij het zien van, waren mijn eerste woorden "wat ben je allerjezus mooi", en dat was (en is) ze.
op de motor gezet, zelf opgestapt en richting gemeentehuis gereden. Volgens vele was het een spectaculaire aankomst
. 35 minuten naar de BABS geluisterd, 2 keer "ja" zeggen, handtekeningen zetten en uiteindelijk onder de klanken van "Dag Vriendjes" van Bassie en Adriaan de zaal uitgelopen.
Netjes weer metop de motor weggereden naar het huis van bloemist/vriend/getuige om daar mijn motorpak aan te trekken.
ging in de auto van de schoonouders mee. Met de hele stoet naar het restaurant gereden via een omweg (mooie route voor de stoet & mij
en we waren wat vroeg). Daar heerlijk gegeten, heerlijk gefeest, mezelf nog voor lul gezet door a-capelle "Stand by your man" zo vals mogelijk te zingen, aan het einde van de avond thuisgebracht door de schoonouders.
Was een lange, maar mooie dag. Al weten we nauwelijks nog wie er allemaal waren
Foto's volgen na censuur
Bassie en Adriaan ja?quote:Op maandag 12 april 2010 05:31 schreef RvLaak het volgende:
Ben er weer... Had bewust een weekje "vrij" genomen van Fok. Lekker alleen het nieuws bijhouden & het forum helemaal vermijden. Rust in de tent, zullen we maar zeggen.
[..]
Om hier mee te beginnen...
Helemaal het einde. Dag ervoor wat biertjes tot mij genomen om een slaap te garanderen. Niet te veel, maar genoeg. Op de dag zelf netjes uitgeslapen, hoefde immers pas om 10 uur op te staan.
is om 11 uur naar de bloemist/vriend/getuige vertrokken om daar haar haar & make-up te laten doen. Ikzelf hier de motor schoongemaakt van het ritje van de dag ervoor (ophalen was 100km ver). Mijn make-up gedaan (ging in Blues Brothers pak, heb mn haar zwart geverfd en mn wenkbrauwen & wimpers zijn hoogblond. Die dus ff aangepakt met oogpotlood en mascara), pak aangetrokken en de conclusie getrokken dat ik veel te vroeg klaar was. Efin, toch maar naar de bloemist/vriend/getuige gegaan aangezien ik thuis niets meer kon doen.
De vroege aankomst daar had 1 groot voordeel, we konden het bloemstuk op tijd testen op de motor. Bleek niet te passen, snel ff een oplossing gefixed bij de schoonouders. Bij het zien van, waren mijn eerste woorden "wat ben je allerjezus mooi", en dat was (en is) ze.
op de motor gezet, zelf opgestapt en richting gemeentehuis gereden. Volgens vele was het een spectaculaire aankomst
. 35 minuten naar de BABS geluisterd, 2 keer "ja" zeggen, handtekeningen zetten en uiteindelijk onder de klanken van "Dag Vriendjes" van Bassie en Adriaan de zaal uitgelopen.
Netjes weer metop de motor weggereden naar het huis van bloemist/vriend/getuige om daar mijn motorpak aan te trekken.
ging in de auto van de schoonouders mee. Met de hele stoet naar het restaurant gereden via een omweg (mooie route voor de stoet & mij
en we waren wat vroeg). Daar heerlijk gegeten, heerlijk gefeest, mezelf nog voor lul gezet door a-capelle "Stand by your man" zo vals mogelijk te zingen, aan het einde van de avond thuisgebracht door de schoonouders.
Was een lange, maar mooie dag. Al weten we nauwelijks nog wie er allemaal waren
Foto's volgen na censuur
iedereen deed heel hard lachen jaquote:Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt als een erg leuke dag!
Bassie en adriaanwhehe humor!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef ReWout het volgende:
14-04-2010: error_404
Die 404 zal vast geen toeval zijn_!?
quote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
![]()
Nog 2 nachtjes slapen!![]()
Vanmiddag de trouwauto alvast ophalen en vanavond maar eens het gas open trekken tijdens een proefritje ( ik rij zelf). Heb een oude Alfa Giuilia racemonster
Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:19 schreef elvy het volgende:
Leuk dat jullie zo'n mooie dag(en) gehad hebben RvLaak en MinderMutsig! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!
Aurum, die vriendin heeft een communicatiebureau, en dit soort dingen doet ze dus inderdaad professioneel. Toch weet ik inmiddels uit ervaring dat ze dit soort dingen HEEL erg persoonlijk neemt, het zal dus toch niet zo eenvoudig worden. Maar goed, dat had ik moeten bedenken voor ik haar erbij betrok, nu niets meer aan te doen.
We zijn inmiddels wel zelf met het ontwerpen bezig, en volgens mij wordt het wel leuk!
Dat dus! Ze heeft wel tijd gestoken in dat ontwerp, ik vind het persoonlijk niet zo aardig om dan haar niet nog eens kans te geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef Stansfield het volgende:
En zijn er dan nog speciale verlvingsringen dan?
Of kan ik gewoon kopen wat ik denk dat mijn vriendin mooi vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vandaag mijn pak besteld.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
lieve schat.. niet om je te deprimeren.... maar ik denk niet dat je wilt weten wat die uitnodigingen van ons kostten..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
Pff ¤3 is best veel, maar voordat wij het idee hadden om ze zelf te maken, heb ik eens op internet gekeken en bij zo'n online drukker zijn ze ook best duur, maar het ligt wel aan de kaart die je wil..
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieve schat.. niet om je te deprimeren.... maar ik denk niet dat je wilt weten wat die uitnodigingen van ons kostten..
Hmm... dan worden die van ons toch iets duurder... heb nu een offerte liggen voor 160 euro ex btw... ook voor 70 kaartjes.quote:Op maandag 19 april 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
98 euro voor 70 kaartjes en enveloppen!en alleen maar leuke reacties
![]()
ja wij hebben alles al geregeldquote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie het jaHebben jullie alles al geregeld?
Ik geloof het wel. Mijn vriendin gaat haar jurk nog een keer passen, ik moet mijn pak nog een keer passen en we moeten nog een praatje maken met de ambtenaar. Volgens mij hebben we dan alles wel gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja wij hebben alles al geregeldvriend moet alleen nog zijn pak gaan afpassen.
Voor de rest alleen nog puntjes op de i..laatste afspraak met de fotograaf en Dj, maar that's it
En jullie?
ik heb 'm zelf met photoshop in elkaar gedraaid en laten afdrukken door een Multicopyquote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hmm... dan worden die van ons toch iets duurder... heb nu een offerte liggen voor 160 euro ex btw... ook voor 70 kaartjes.
Aha... ik ben ook met MultiCopy bezig... maar we laten onze kaart wel door een vriendin maken die daar werkt... Op die manier is het wel iets goedkoper dan normaal. Door glans, papiersoort, kleur op de voorkant en in de binnenkant etc... wordt het allemaal iets duurder. Vorige offerte was geloof ik 90 euro, maar nog zonder kleur en inlegvel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 'm zelf met photoshop in elkaar gedraaid en laten afdrukken door een Multicopy![]()
simpelheid is ons ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Mr_Moon het volgende:
Hier maar eens de reacties peilen...
We zijn er nog niet uit...
Wat denken jullie?Mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of
*mist I'm with stupid smiley*quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind 'm ook mooi! Alleen net wat tap zegt, iets te druk aan de voorkant. Zou de bloemetjes wat meer van jullie initialen vandaan houden. Dan is het beter leesbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |