abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:35:57 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_212052239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef sanger het volgende:
Progressie..... *O*

Ringen kunnen we afvinken. Eigenlijk al bij de tweede juwelier een set die we allebei perfect vonden en maar ¤75 boven budget uitkomen. Besteld, aanbetaald en op naar het volgende regelen; de locatie.
Wow, wat staat het stil hier ;) Even een kickje dus...

Ondertussen heeft het bij ons allemaal vorm gekregen. We hebben een wedding planner in de arm genomen en die heeft voor ons een mooie locatie gevonden, een Frans chateau, waar we van vrijdag tot en met maandagochtend zullen verblijven met ons gevolg. Eigenlijk is alles voor de locatie daar al geregeld op een fotograaf na.

Nu bezig met de officiele uitnodigingen. Zij heeft haar jurk al, ik ben aan het rondkijken voor een pak. Best voorspoedig allemaal dus!

En ik ben aan het rondkijken voor een huwelijksreis. Waar haalden jullie je inspiratie hiervoor vandaan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 28 januari 2024 @ 19:21:05 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_212204999
Meldt
12-12-24

Huwelijksaanzoek: Huwelijk van zus, bruidsboeket vangen (toevallig he?) en hij ging gelijk op zijn knie en vroeg mij *O*

Geregeld: gemeente

En nu de rest ..
Notaris iig want geen sprake van gemeenschap van goederen.

wij zijn al wat ouder (47 en 52) dus het wordt een "ouderwetse"bruiloft en het hoeft ook geen hoofdprijs te hebben.
Meeste familie (alle) woont meer dan 50 km verderop) Dat vind ik wel moeilijk.
Dus dat wordt een beetje dubben van hoe en wat..
Man wil wel een pak als Peaking Blinders (ofzo) en ik wil ook wel wat aparts maar geen idee wat.

Ringen worden heel erg makkelijk, we mogen ze toch niet dragen op het werk.

Pff, nou al spijt :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')