Dat gaat niet altijd... en ik doe altijd op waar ik zin in heb en dees zijn gewoon nog niet in aanmerking geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut!Shame on you!
![]()
Als ik een nieuw lakje binnen krijg doe ik hem altijd meteen op
whehe zoveel untrieds heb ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van linksquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van links.
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van links.
Trust me, you don'tquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zien
quote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
Haha! Nu niet gaan klagen dat fok traag laadt he? Die wishlist gaat meevallen hoor
Mijn stash dus, die tot vanmiddag in 2 hele kleine mandjes heeft gezeten, al snap ik zelf niet hoe
Blauw
[ afbeelding ]
Bruingrijstinten
[ afbeelding ]
Blauwgrijs
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Nog meer roze
[ afbeelding ]
Lichtroze
[ afbeelding ]
Groenig
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Meer paars
[ afbeelding ]
Wit
[ afbeelding ]
Glitteerrr
[ afbeelding ]
Oranje/koraal
[ afbeelding ]
Nailwhiteners en treatments
[ afbeelding ]
Base en topcoats
[ afbeelding ]
Nailart/stripers
[ afbeelding ]
Plates
[ afbeelding ]
Nailart, stickers enzo
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Prutjes
[ afbeelding ]
Alles uitgestald. En de lades die ik daarna fijn gesorteerd heb (en waarin groeiruimte zit)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal 'm morgen wel opdoen dan, voor jullie
Shock! Dat zijn nog meer untrieds dan ik hier heb staan (denk ik)quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Al kreeg ik 'm voor niksquote:
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Mindermutsig gefeliciteerd!
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Mindermutsig gefeliciteerd!
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
DW is idd wel een mooie blauwe tegenhangerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |