Damn, jou plaatje.quote:
onder andere, en gefeliciteerd met dit topic in je ATquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, jou plaatje.
Had IT ook niet lange tanden en nagels als hij in scary freak mode ging ?
Jaaaaaaa durf je wel. Kan ik weer eens een mooie wishlist makenquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
ach, als je ze maar verkleintquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je ze maar verkleintShow us the candy!
Nee.quote:Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was toch geen rel-opmerking?![]()
Suzi skis in the Pyrenees suede, linksboven op de eerste paarse foto is IDK, op de tweede paarse foto staat LOL in het middenquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef Diconnected het volgende:
Nicceeeeeeee. welke blauwgrijze OPI is dat, en is die ene paarse holo van ChG LOL?
Geeft wel even inzicht in wat je allemaal hebt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef AmNaBa het volgende:
Gave stash hoor!
En heerlijk op kleur gezet, moet ik misschien toch ook maar eens gaan proberen.
![]()
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
En ik heb hem gefrenched met CG Millennium
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
TD mailt bijna nooit terug..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Toon dan geen popcornplaatje, dat betekent: Relluh!quote:
Super!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
[ afbeelding ]
OMG, geweldig!quote:
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Linnie, niiiceee!
Stomme TD heeft me nog niet teruggemaild, I need to order mah birthdaypresent! Ik bestel anders gewoon de kleuren die er wel zijn en vul mn bestelling dan aan met andere lakjes ofzo.
Kun je bij 8ty8 ook met PayPal betalen danquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel ff bij 8ty8 anders, daar zijn ze allemaal op voorraad.
TD heeft mij ook niet teruggemaild, dus het ligt iig niet aan jou
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, Towel Boy Toy is ook uitverkocht nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |