Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van linksquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van links.
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trust me, you don'tquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zien
quote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
Haha! Nu niet gaan klagen dat fok traag laadt he? Die wishlist gaat meevallen hoor
Mijn stash dus, die tot vanmiddag in 2 hele kleine mandjes heeft gezeten, al snap ik zelf niet hoe
Blauw
[ afbeelding ]
Bruingrijstinten
[ afbeelding ]
Blauwgrijs
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Nog meer roze
[ afbeelding ]
Lichtroze
[ afbeelding ]
Groenig
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Meer paars
[ afbeelding ]
Wit
[ afbeelding ]
Glitteerrr
[ afbeelding ]
Oranje/koraal
[ afbeelding ]
Nailwhiteners en treatments
[ afbeelding ]
Base en topcoats
[ afbeelding ]
Nailart/stripers
[ afbeelding ]
Plates
[ afbeelding ]
Nailart, stickers enzo
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Prutjes
[ afbeelding ]
Alles uitgestald. En de lades die ik daarna fijn gesorteerd heb (en waarin groeiruimte zit)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal 'm morgen wel opdoen dan, voor jullie
Shock! Dat zijn nog meer untrieds dan ik hier heb staan (denk ik)quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Al kreeg ik 'm voor niksquote:
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Mindermutsig gefeliciteerd!
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
DW is idd wel een mooie blauwe tegenhangerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al kreeg ik 'm voor niks.
edit: het is wel OPI natuurlijk *sopt*
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:30 schreef Mss het volgende:
Is dat ginger bells?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn inderdaad niet zo donker, maar misschien met een donker blauw lakje eronderquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleuren
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk eerder Opi and apple pie, als iedereen er zo op reageert
Nee! Niet eens!quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Dat is echt een mooie mani, nu wil ik ook gele nagellakquote:
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierig
Shoot, dit is te leuk en zomers!! Maar ja, dan moet ik meteen weer 2 gele lakjes aanschaffen *zucht*quote:
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakVind hem zo in het flesje op ginger bells lijken en die vind ik mooi.
Toch echt niet lelijk vind ik, neigt iets meer naar oranje in vergelijking met ginger bells, maar lijken toch wel heel erg op elkaar!quote:
Kijk anders hier eens tussen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef Mss het volgende:
Dorothy Who is dan weer net te licht.
Meer zoiets, en dan met glitters zoals bij RP en ES
[ afbeelding ]
En bij jou doet-ie het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Index: Chopsticking To My Story
Middle: Ginger Bells
Ring: Out Of This World
Pinkie: OPI And Apple Pie
Nop, precies hetzelfde. Maar fok doet sowieso al vandaag een beetje boel gay.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http vs. https?
Heb er verder ook de ballen verstand van
Kan kloppen idd ik heb voor mijn order na een week weer gemaild en toen is ie eindelijk verstuurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Had een mailtje naar 8ty8 gestuurd over de verzendkosten (nog voor ik het SQ had gevraagd) en kreeg net een mailtje terug, misschien wel handig voor iedereen die er wil bestellen:
Dear Ms,
Sorry,
We stopped taking orders temporarily as we are trying to finish all existing
orders.
If you are our exisiting customer, please email your order.
Thanks,
TOM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |