Dat gaat niet altijd... en ik doe altijd op waar ik zin in heb en dees zijn gewoon nog niet in aanmerking geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut!Shame on you!
![]()
Als ik een nieuw lakje binnen krijg doe ik hem altijd meteen op
whehe zoveel untrieds heb ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus ff mijn untrieds uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van linksquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeg, eerste foto, onderste rij, 4e lakje van links.
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trust me, you don'tquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook wel op nagels zien
quote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef princess-a het volgende:
Haha! Nu niet gaan klagen dat fok traag laadt he? Die wishlist gaat meevallen hoor
Mijn stash dus, die tot vanmiddag in 2 hele kleine mandjes heeft gezeten, al snap ik zelf niet hoe
Blauw
[ afbeelding ]
Bruingrijstinten
[ afbeelding ]
Blauwgrijs
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Nog meer roze
[ afbeelding ]
Lichtroze
[ afbeelding ]
Groenig
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Meer paars
[ afbeelding ]
Wit
[ afbeelding ]
Glitteerrr
[ afbeelding ]
Oranje/koraal
[ afbeelding ]
Nailwhiteners en treatments
[ afbeelding ]
Base en topcoats
[ afbeelding ]
Nailart/stripers
[ afbeelding ]
Plates
[ afbeelding ]
Nailart, stickers enzo
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Prutjes
[ afbeelding ]
Alles uitgestald. En de lades die ik daarna fijn gesorteerd heb (en waarin groeiruimte zit)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal 'm morgen wel opdoen dan, voor jullie
Shock! Dat zijn nog meer untrieds dan ik hier heb staan (denk ik)quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Al kreeg ik 'm voor niksquote:
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Mindermutsig gefeliciteerd!
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef Mss het volgende:
Ik ben alweer bezig met mijn volgende TD bestelling, en ik ben op zoek naar iets. Ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe tegenhanger van Emerald Sparkle & Ruby Pumps. Maar Meteor Shower vind ik dan net weer teveel richting het zwart gaan. Iemand met een tip?
DW is idd wel een mooie blauwe tegenhangerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dorothy who? misschien... of vind je dat niks? Misschien iets te licht...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al kreeg ik 'm voor niks.
edit: het is wel OPI natuurlijk *sopt*
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:30 schreef Mss het volgende:
Is dat ginger bells?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn inderdaad niet zo donker, maar misschien met een donker blauw lakje eronderquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dorothy who of absolutely alice, maar dat zijn allebei lichtere blauwe kleuren
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk eerder Opi and apple pie, als iedereen er zo op reageert
Nee! Niet eens!quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Dat is echt een mooie mani, nu wil ik ook gele nagellakquote:
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij in mijn lijstje gespiekt?
Ik wilde weten of hij zijn reputatie waar maakte. It did
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Reputatie? Nu ben ik nieuwsgierig
Shoot, dit is te leuk en zomers!! Maar ja, dan moet ik meteen weer 2 gele lakjes aanschaffen *zucht*quote:
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als de lelijkste nagellak op aarde enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt?? Ooh, dan heb ik kennelijk een slechte smaakVind hem zo in het flesje op ginger bells lijken en die vind ik mooi.
Toch echt niet lelijk vind ik, neigt iets meer naar oranje in vergelijking met ginger bells, maar lijken toch wel heel erg op elkaar!quote:
Kijk anders hier eens tussen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef Mss het volgende:
Dorothy Who is dan weer net te licht.
Meer zoiets, en dan met glitters zoals bij RP en ES
[ afbeelding ]
En bij jou doet-ie het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Index: Chopsticking To My Story
Middle: Ginger Bells
Ring: Out Of This World
Pinkie: OPI And Apple Pie
Nop, precies hetzelfde. Maar fok doet sowieso al vandaag een beetje boel gay.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http vs. https?
Heb er verder ook de ballen verstand van
Kan kloppen idd ik heb voor mijn order na een week weer gemaild en toen is ie eindelijk verstuurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Had een mailtje naar 8ty8 gestuurd over de verzendkosten (nog voor ik het SQ had gevraagd) en kreeg net een mailtje terug, misschien wel handig voor iedereen die er wil bestellen:
Dear Ms,
Sorry,
We stopped taking orders temporarily as we are trying to finish all existing
orders.
If you are our exisiting customer, please email your order.
Thanks,
TOM
Naja, ik heb ook een week geleden besteld bij TD en nog niks gehoord, dus zo uniek is het nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan kloppen idd ik heb voor mijn order na een week weer gemaild en toen is ie eindelijk verstuurd
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:27 schreef Loqi het volgende:
Gefeli Mimu!!!
Ik heb een nagel faaldag![]()
![]()
M'n rechterwijsvinger nagel is weeer gebroken dus nu NOG korter.
En links:
[ afbeelding ]
Dat is kl#tequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook een week geleden besteld bij TD en nog niks gehoord, dus zo uniek is het niet
Balen van je nagel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:27 schreef Loqi het volgende:
Gefeli Mimu!!!
Ik heb een nagel faaldag![]()
![]()
M'n rechtermiddelvinger nagel is weeer gebroken dus nu NOG korter.
En links:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is ook al zo'n gave kleur!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
@ Mss:
[ afbeelding ]
Nubar Night Sparkle?
Heerlijk kleurtjequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef zoeperzazke het volgende:
I sea you is echt een supertof kleurtje!
edit met foto.... alleen mn vingers zien er niet uit, lijken heel erg rood door de troep van het afhalen van off with her red....
[ afbeelding ]
Oh, mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef zoeperzazke het volgende:
I sea you is echt een supertof kleurtje!
edit met foto.... alleen mn vingers zien er niet uit, lijken heel erg rood door de troep van het afhalen van off with her red....
[ afbeelding ]
DO IT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry mobiele users!
De kleur op de pink.
Waarom doe je het niet.
Doe het.
Ik ook nietquote:
Ik ben veel te bezitterig aangelegd, ik kan niet swappenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben veel te bezitterig aangelegd, ik kan niet swappen
Jouw untrieds?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, welke nu eens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, welke nu eens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja da's die toko die ook die poolside setjes had toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kom net op ebay deze tegen:
http://stores.ebay.com/NailETC-Beauty
Met zeer redelijke prijzen en ook voor verzenden:
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 12 = $18.99
up to 15 = $23.99
up to 24 = $35.99
en guess what, de essie kost er nog $4,49!
Daar heb ik ook een keer besteld, duurt wel even voor het binnen is thoughquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kom net op ebay deze tegen:
http://stores.ebay.com/NailETC-Beauty
Met zeer redelijke prijzen en ook voor verzenden:
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 12 = $18.99
up to 15 = $23.99
up to 24 = $35.99
en guess what, de essie kost er nog $4,49!
bij mij werken de smileys niet, irritantquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:58 schreef Reska het volgende:
Pfff net een heel verhaal getypt... geeft fok een foutmeldingdan maar even kort:
Mooie nagels komen er voorbij, en een heleboel mooie lakjes die vanaf het beeldscherm roepen dat ze gelakt willen worden!
(Is er trouwens nog iemand die er last van heeft dat heel veel foto's (hier maar ook op verschillende sites) het niet doen?)
Waar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:33 schreef Mss het volgende:
OMG die mini's van de Poolside collection. HEBBEN
Nee, serieus? -__-'quote:
Bij 4 mini's passen geloof ik nog wel 7 grotequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:40 schreef samsuus het volgende:
Als ik bij TD een bestelling plaats met 4 mini lakjes hoeveel lakjes kan ik er dan nog bij bestellen? Tellen 2 mini's als 1 grote of werkt dat anders?
Ik wil 3 kleurtjes van de Orly sweet collectie en precies die 3 zitten in een mini verpakking.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij 4 mini's passen geloof ik nog wel 7 grote
aluminiumfolie! Zie FAQquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde gisteren mijn nagels opnieuw lakken na Ruby Pumps, en ik heb gewoon al mijn nagelriemen tot bloedens toe kapot moeten poetsen. Nog tips en trucks om alles heel te laten en het er toch weer netjes af te krijgen??
De aluminiumfolie-truukquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde gisteren mijn nagels opnieuw lakken na Ruby Pumps, en ik heb gewoon al mijn nagelriemen tot bloedens toe kapot moeten poetsen. Nog tips en trucks om alles heel te laten en het er toch weer netjes af te krijgen??
gewoon ff afwachten, ik vond die neons ook maar stom eerst, maar ze zijn echt briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit me nu af te vragen wat voor bevlieging ik had toen ik m'n vorige TD-bestelling deed. Geel en oranje (CG Sun Worshiper en Yellow Polka Dot, om precies te zijn.), waarom? Dat ga ik nooit dragen vrees ik.
En het is nog jouw schuld ook, met die markernagels.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff afwachten, ik vond die neons ook maar stom eerst, maar ze zijn echt briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |