quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het is nog jouw schuld ook, met die markernagels.("Oh, wat tof! Ik wil ook!" *Bestelling doet* "Uhm, waarom wou ik dat ook weer?")
ze shippen altijd pas rond 4 uur daar, dus je kan nog bellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Invoice al binnen, dan is het ook al verstuurd zeker?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze shippen altijd pas rond 4 uur daar, dus je kan nog bellen
Ik ga het braaf afwachten en ze een eerlijke kans geven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:24 schreef Linnie20v het volgende:
Neons rock!!! Je krijgt er geen spijt van ijsdraakje
Alicequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
Wat mooi allemaal weer en dan die untrieds![]()
Hema210
[ afbeelding ]
Absolutely Alice![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matte about you, jammer dat Essie zo veel duurder is geworden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 20:10 schreef Mss het volgende:
Ik ben bezig met bestellen. En ik wil graag een matte topcoat. Die van CG is N/A. Welke kunnen jullie me aanraden?
Ik vind dat je ´m anders al heel aardig op de foto hebt gekregen in het donkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alice is mooi
En whoei, Chainmail Charm:
[ afbeelding ]
Nu moet morgen wel het zonnetje gaan schijnen, die donkere foto doet 'm geen recht natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb trouwens MPJ besteldDeze maand geen KOH, ik ga een nieuwe zomergarderobe aanschaffen. Nou ja, nieuw, ik had er geen.
Nou ja. 3 zomers geleden was ik zwaar depressief dus kwam ik niet buiten, de zomer erna werkte ik bijna iedere dag bij de AH en de rest van de dagen sliep ik, en vorige zomer liep ik alleen in lelijke shirtjes met spagettibandjes met een heel wijd vest eroverheen en korte broeken die van mijn moeder waren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 20:18 schreef mirannie het volgende:
[..]Hoe heb je dat vorige zomer dan gedaan??
Jeetje wat een verhaal!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja. 3 zomers geleden was ik zwaar depressief dus kwam ik niet buiten, de zomer erna werkte ik bijna iedere dag bij de AH en de rest van de dagen sliep ik, en vorige zomer liep ik alleen in lelijke shirtjes met spagettibandjes met een heel wijd vest eroverheen en korte broeken die van mijn moeder waren.
Ik hoop met nieuwe kleren ook wat meer zelfvertrouwen te krijgen in de zomer
Als vervanger van die.. Misschien ChG Pink Voltage?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Reska het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar deze kleur (Orly - hot house flower) maar kan hem nergens vinden, iemand enig idee of hij nog te verkrijgen is?
Anders wordt het OPI - shootout at the O.K. Coral, die lijkt er op, maar is minder fel als ik de swatches zo zie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |