quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Ja sorry, vond het lang duren (ik ben ongeduldig, sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik was net bezig met het nieuwe topic, sorry mijn schuld, ik had gereageerd maar niet gezien dat ik de laatste was. Toen ik net ging kijken zag ik dat hij gesloten was & had ik de OP gevonden helemaal onderaan de 1e post, dus die had ik net gekopieerd etcweet ik iig voor volgende keer waar de OP staat!
Gelijk heb je hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja sorry, vond het lang duren (ik ben ongeduldig, sorry) en dacht inderdaad al dat je het niet gezien had, dus toen heb ik het maar even gedaan.
Verrrrry nice!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Mooi!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan??quote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Dwyn het volgende:
Mijn pakketje van Nailpolish Fashion is verdwaald.
Ja daar kan ik en Nailpolish Fashion niks aan doen helaas.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dwyn het volgende:
T&T staat op afgeleverd, maar niet bij mij en ook niet bij de buren waar de bezorger het normaal naar toe brengt als ik niet thuis ben. Ik wacht vanavond nog even af, of een van de bewoners van de flat misschien het heeft aangenomen en komt langsbrengen en anders ga ik TNT mailen/bellen.
Ik wacht altijd gewoon af.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Dat dat vervelend is snap ik maar daar kunnen wij niks aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef Dwyn het volgende:
Nee, ik weet hetIk heb alleen altijd wat met TNT en ik word het gewoon een beetje zat. Hoe moeilijk is het om even een briefje achter te laten?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dwyn het volgende:
T&T staat op afgeleverd, maar niet bij mij en ook niet bij de buren waar de bezorger het normaal naar toe brengt als ik niet thuis ben. Ik wacht vanavond nog even af, of een van de bewoners van de flat misschien het heeft aangenomen en komt langsbrengen en anders ga ik TNT mailen/bellen.
Ja, daar hoop ik ook nog op. Hij staat sinds gisteren op afgeleverd, dus dan zou het vandaag in ieder geval moeten komen. Maar goed, het is al bijna 18u.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...
Dat kan niet met internationale pakketjesquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Dat is bij ons ookquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
sorry, ik snap je post nietquote:Op donderdag 8 april 2010 18:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook
Maar als het pakket op de website als Costumer Cleared gemeldt staat dan zal het dezelfde dag of de volgende dag geleverd kunnen worden
We zijn jaloers op jouw boobies hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaa allemaal booooobies op mijn bureau
Mijn man dacht het te wetenquote:
quote:
Hm, niet mijn kleur, maar het flesje maakt veel goed, en mooi gelaktquote:
Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
oooh, 8 werkdagen is wel gebruikelijk hoor, pas daarna ga ik me zorgen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemist.
. Op de 2e stond de verzending op shipped, maar er is vanalles fout gegaan met betalen, dus ik begon hem toch een beetje te knijpen. Nouja, heb ik mijn eerste nagellakbesteldramaontmaagding ook gelijk gehad
.
Op tinypic kun je ze verkleind uploadenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
[ afbeelding ]
Niet erg origineel, maar hij is zo mooi.London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
NOTD: Hot or Not?
het wil nog niet echt lukken om mijn foto's te verkleinen, dus sorry.![]()
De grijze is erg leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
-knip-
waarschijnlijk nog niet geleverd door de fabrikantquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraag me af waarom Kiwi Coolada n/a is op TD
omg!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
TVP met mijn bestelling![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een hele mooie bestelling!!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cutequote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
TVP met mijn nieuwe vriendin Hommy![]()
[ afbeelding ]
(ze is inmiddels wel uit de slabak en in een mooie kooi.... hihi)
Welke is die op de bovenste foto helemaal links? Die is MOOI namelijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is up all nightquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke is die op de bovenste foto helemaal links? Die is MOOI namelijk!
En Hommie
erg heh! dit is dus ook nog zonder clean up, zo fijn lakken die nieuwe catricejesquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hamsters zijn eng
Mooie buit babyfeet!
En vreselijk roze, princess-a! Maar het zit er wel mooi op![]()
Welke is de tweede van links?quote:
aaahhhwww *aaait! wat liefquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, mooie kleur is dat zeg! toch ook maar even voor kijken..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Cute![]()
The pinker the better
[ afbeelding ]
Nee IDK toch? LOL is donkerderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe junk, jij?
(volgens mij is dat LOL )
Russische dwerghamstersquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het beschaafd te houden nogquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe junk, jij?
(volgens mij is dat LOL )
Leuke pic spamquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef liiszle het volgende:
mijn nieuwste aanwinst :
[ afbeelding ]
mooi jade kleurtje bij de plaatselijke drogist. lakt kut, lak is prachtig!
toch wat saai, dus even gepimpt
[ afbeelding ]
mijn lakjes afgelopen week :
oranje met flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Londons weather forcast met flakies
[ afbeelding ]
en From dusk do dawn met glitters
[ afbeelding ]
Ik spreek je graag over een maand of twee weerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik probeer het beschaafd te houden nog. Maar dat is wel erg lastig met al die mooie kleuren
.
met een mooie parel witte konad wordt ie vast nķg mooierquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef RenRen- het volgende:
Mijn china-mani zit er trouwens nogsteeeds op!
Ik wil eigenlijk heel graag een konad doen, maar het is nog te mooi
Whehehehhequote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hamsters zijn eng
Mooie buit babyfeet!
En vreselijk roze, princess-a! Maar het zit er wel mooi op![]()
ik vind die kleine fragiele trillende lijfjes gewoon zo... brrrr! Dus niet bang in de zin van dat ik er van op tafel spring...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WhehehehheHamsters zijn lief!! Vind je ratten ook eng??
Mooie handenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
[ afbeelding ]
Niet erg origineel, maar hij is zo mooi.London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
NOTD: Hot or Not?
het wil nog niet echt lukken om mijn foto's te verkleinen, dus sorry.![]()
DIt soort kleuren staan je echt prachtig, net als die Purple grey van Models Ownquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef PeRi het volgende:
Mijn buit van vanmiddag, de linker twee zijn voor mij en de rechter twee voor een vriendin.
[ afbeelding ]
vlnr: Let's Move On, Lucky in Lilac, Blue's Brother, Clay-ton My Hero.
[ afbeelding ]
En in daglicht; Sephora by OPI - Metro Chic. Zit heel dicht bij China Glaze - Channelesque, maar deze is een tikkeltje grijzer/donkerder/minder paars. I loves them both.
thanksquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
DIt soort kleuren staan je echt prachtig, net als die Purple grey van Models Own
Oow wat lief zegquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag je hier wel met de hond spelen, die houdt wel van gooi- en smijtwerkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die kleine fragiele trillende lijfjes gewoon zo... brrrr! Dus niet bang in de zin van dat ik er van op tafel spring...
Ik ben gewoon altijd bang dat ik ze doodknijp... 't is gewoon geen huisdier voor mij, ik heb iets robuusters nodig, die ik kan knijpen en gooien
quote:Op donderdag 8 april 2010 @ 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
met een mooie parel witte konad wordt ie vast nķg mooier
dat ziet er toch zo vet uit he! misschien moet ik ook maar weer eens aan de gang gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels met Awaken met konadje van Millenium
[ afbeelding ]
Ok, in close up zien mijn handen er nog steeds niet uit... niks aan te doen, maar met de mani ben ik best tevreden.
Gaaf!! Mooie maniquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels met Awaken met konadje van Millenium
[ afbeelding ]
Ok, in close up zien mijn handen er nog steeds niet uit... niks aan te doen, maar met de mani ben ik best tevreden.
He neeee he!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
*huilie doet* er is gisteren 1 nagel afgebroken
Ik ben blij dat ik de eerste toch gescoord heb, ben er heel blij meequote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 10:33 schreef snkr-xxx het volgende:
ik kom ook weer even spammen![]()
Catrice Sold Out Forever:
[afbeelding]
Catrice Lost in Mud:
[afbeelding]
En van deze site heb ik deze foto gepikt http://www.fragdiegurus.de/?p=459 :
[afbeelding]
Catrice
Dank jequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
Erg mooi snkr! Vooral LIM!
Ik wil ergens bestellen maar ik heb zowaar geen *makkelijk te verkrijgen* wishlist of het is nog niet uit.
Ahh ze gaan nog wel restocken hoor, komt goed!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de eerste toch gescoord heb, ben er heel blij meeDe Lost in Mud kan ik nergens meer vinden. Ahwell.
Hoeveel kost het verzenden van de swapdoos?
Dat was Scream Peach! had er op MUA een vergelijking van gezien, even kijken of ik die kan opsnorren. Essence What Do U Think is er ook een (en lakt iets lekkerder)quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:42 schreef princess-a het volgende:
Kan iemand mij nog snel vertellen welke nou een dupe was van Chanel Orange fizz? Die vond ik wel erg mooi
Verzendkosten voor een doosje die niet door de brievenbus past zijn meestal iets van 6.70 of 6.80 ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahh ze gaan nog wel restocken hoor, komt goed!!
Swapdoos weet ik niet
Inderdaad! Die orange fizz lijkt mij een heel ietsje roziger maar verderquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef snkr-xxx het volgende:
Yes, here it is:
[ afbeelding ]
OF is orange fizz en ISP I Scream Peach
http://makeupalley.com/m_108162140 , plaatje van TheLacquerista
Vast wel, maar dan ga ik er aan pulken en dan tsjahquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He neeee he!Was ie niet meer te plakken enzo?
Whehehehe, herkenbaar....quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan ga ik er aan pulken en dan tsjah
Ik heb een vijl in mijn porto voor noodgevallen mja als ik pulk-woede heb is de nagel verlorenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehehe, herkenbaar....
Alleen als ik thuis ben is een scheur misschien nog te redden, maar als ik langer dan tien minuten van huis ben, is het een verloren zaak...
Oooh, valt mee..quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 10:45 schreef Daph_ het volgende:
Verzenden van de swapdoos tot 10 kg kost 6,75 of 7 euro voor aangetekend
Zal ik eens een vergelijk foto maken nu?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een vijl in mijn porto voor noodgevallen mja als ik pulk-woede heb is de nagel verloren
Weet iemand hoe I Scream Peach vergelijkt tegen Gosh Peachy?
Vind je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind jouw LIM wel heel erg bruin lijken op de foto snkr...in het echt vind ik 'm toch iets meer naar beige neigen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind je?Om mijn vingers valt hij ook zoals die op van snkr
Delta heb net even foto's gemaakt ben ze nu er op aan het zetten.
Hier een foto ter vergelijking. Ik vind GOSH echt knal oranje tegenover die van Catrice. I Scream Peach vind ik meer tegen het zalmroze aan. Hoop dat je hier wat aan hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Weet iemand hoe I Scream Peach vergelijkt tegen Gosh Peachy?
thanksssquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier een foto ter vergelijking. Ik vind GOSH echt knal oranje tegenover die van Catrice. I Scream Peach vind ik meer tegen het zalmroze aan. Hoop dat je hier wat aan hebt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die heb ik ook. Zal ´m binnenkort eens gaan lakken. En die bloemetjes zijn inderdaad net leuk zo op je pink.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Op mn pink zwarte bloemetjes. Wilde alle nagels doen, maar vind de lak zelf ook wel erg mooi zonder versiering
Toch hou ik meer van felle kleuren, maar dat suede maakt een hoop goed!
Ja ik had hem gehaald en niet eens meer aangedacht dat ik die van GOSH ook had gelukkig lijken ze niet op elkaar, maar GOSH vind ik echt een faalkleur dus als iemand die wil ruilen dan kan dat maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit tegen wat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
thanksssisp is anders dus die meot ik ook
![]()
Ah mooizo! Ik zal je ff de schade PM-enquote:
Ja hoooor what are the odds! Balen zeg, ging 't gesprek wel goed?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
kudtheb ik net een sollicitatiegesprek, blijkt dat een vroegere vriendin, die me zonder duidelijke reden is gaan haten een jaar of wat geleden (naja, ze wilde me niet meer kennen omdat ik bevriend bleef met iemand waar zij problemen mee had
) in dat team werkt
Ze heeft het nooit bij willen leggen, ook niet toen we lang en breed volwassen waren. Da's dus enkeltje exit voor SQ
ja dat wel, maar dan nogquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja hoooor what are the odds! Balen zeg, ging 't gesprek wel goed?
Nee hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
kudtheb ik net een sollicitatiegesprek, blijkt dat een vroegere vriendin, die me zonder duidelijke reden is gaan haten een jaar of wat geleden (naja, ze wilde me niet meer kennen omdat ik bevriend bleef met iemand waar zij problemen mee had
) in dat team werkt
Ze heeft het nooit bij willen leggen, ook niet toen we lang en breed volwassen waren. Da's dus enkeltje exit voor SQ
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
Stom zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
Model!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Slechte telefoonfoto en kantelen lukte niet op een of andere manier...
[ afbeelding ]
Zo tof! Mijn nagels! In een advertentie in Vegas!![]()
Betekend dit dat ik mezelf nu model mag noemen?
Oh shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Nudge.Ik vind het een heel mooi kleurtje maar lijkt denk ik erg veel op CG's For Audrey, dus nu even vergelijken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Zal ik de OPI Shrek lakjes voor jullie swatchen? Krijg er net 2 binnen
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Zal ik de OPI Shrek lakjes voor jullie swatchen? Krijg er net 2 binnen
OPI Nederland heeft ze gestuurd voor review.quote:
Iemand die mij al tien jaar weigert te groeten omdat ze boos is omdat ik bevriend was met iemand die zij niet leuk vindt laat dat waarschijnlijk wel meespelen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh shit.![]()
Zou wel erg onprofessioneel zijn als ze dat mee laat spelen trouwens.
ik heb who the shrek are you en funky donkeyquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OPI Nederland heeft ze gestuurd voor review.
Ik snap waarom.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik mocht ze ook hebben maar heb 't maar gelaten, ik wacht wel
hoezoquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap waarom.![]()
Maar goed, ik heb mijn positie duidelijk gemaakt en blijkbaar hebben ze er geen problemen mee anders had ik niks gekregen lijkt me.
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind jullie tof dat jullie ze hebben afgeslagen duidelijk hebben gemaakt wat jullie positie is.Bravo.
En MM je bent model!!
Haha ben ook erg benieuwd! Let me know!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.
ze zijn wel echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Hebben ze je daar niks over gezegd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.
Oh Who the Shrek Are You is leuk! Staat je leuk! Funky Donkey vind ik niet zo interessantquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Who The Shrek Are You isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hebben ze je daar niks over gezegd?
[..]
Oh Who the Shrek Are You is leuk! Staat je leuk! Funky Donkey vind ik niet zo interessant.
Jij bent snel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Jammer van die chips. Wat ga je nu lakken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TMI met een chip erin gisteren. Hij is inmiddels behoorlijk verder gechipt dus hij gaat er zometeen af.
Ik had echt NET mijn nagels gedaan met P2 maar ik moest ze swatchen.. Morgen ga ik Who The Shrek Are You opdoen naar een verjaardag, ben benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent snel!Ik heb nu geen tijd om te swatchen.
![]()
Ze zijn mooi.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer van die chips. Wat ga je nu lakken?
*kreun* ik wil die eerste hebben!!!!! En ik wil Ogre the top blue zien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh die is wel echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
Die kleur doet me heel erg denken aan dat slijmerige speelgoedspul van vroeger![]()
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
SQ: jij hebt er geen geluk mee he?![]()
MM: Wat tof op die reclame![]()
Alle meiden met foto's: Mooi Mooi Mooi allemaalik wil Shrek lakjes!
Mijn NOTD, Misa Toxic Seduction met blauw/groene dingetjes/druppels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
Meet me at coral island,catrice met Nfu 39
[ afbeelding ]
CG-Passion in the pacific
[ afbeelding ]
Essence-Break Through
[ afbeelding ]
Art de Lautrec 01B
[ afbeelding ]
MM als handmodel![]()
Mooie Shrek lakjes en nog veel meer moois![]()
SQ,wat balen zo'n mens dat weer tegen te komen bij een sollicitatie![]()
Oh die heb ik volgens mij nog untried staan...daar ga ik maar niet te lang meer mee wachtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TMI met een chip erin gisteren. Hij is inmiddels behoorlijk verder gechipt dus hij gaat er zometeen af.
Mooi! Roze met gouden shimmer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Big Spender Wanted! 1 laagje + tc
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence-Break Through
[ afbeelding ]
Art de Lautrec 01B
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd, mag ik het ook weten?quote:
Ik probeerde een basecoat onder Bonder maar dat werkte niet lekker, maar probeer het een keer. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 14:08 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Ik moet mn nare woorden over Catrice terugtrekken bij deze iig, want deze lakte echt prima.
Ik heb nu dus al enkele keren alleen Bonder gebruikt als basecoat, want het is prima bevallen. Bleef lekker netjes zitten een paar dagen, minder chippen en krimpen. Maar zou je daar ook eerst ridgefiller onder kunnen doen? Doen jullie dat ook? Wordt het dan niet te dik? Daar ben ik wel bang voor eigelijk ofzo, dat het er niet uitziet. Maar nu met alleen Bonder zie je dus wel mn flaws, zoals bij mn middelvinger.
Mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[afbeelding]
Who The Shrek Are You
[afbeelding]
Funky Donkey
Als ik mezelf ook vertel dat het een nephand is. Vind ik mijn eigen handen minder erg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
laatst mijn moeders Nfu Oh 65 gepikt![]()
wat een holo..
[afbeelding]
das in het zonnetje, en dit in normaal licht:
[afbeelding]
Oh, dit is ook een mooie kleurquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
wat een holo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
wat een holo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh. Op mijn foto zie je de shimmer nietvzo heel goed, op die van MiMu van (blog)quote:
Ik ga het gewoon eens proberen maar ja, volgende keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
Ik probeerde een basecoat onder Bonder maar dat werkte niet lekker, maar probeer het een keer. Kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:55 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Ik heb toch geen TD bestelling gedaan...het mocht van mezelf, maar wow wat ben ik goed.
Mocht er nog iemand ergens lakjes bestellen? Nfu-Oh's of Modelsown of iets dan hoor ik het graag.
Ik zou dan ook graag meebestellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:55 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Ik heb toch geen TD bestelling gedaan...het mocht van mezelf, maar wow wat ben ik goed.
Mocht er nog iemand ergens lakjes bestellen? Nfu-Oh's of Modelsown of iets dan hoor ik het graag.
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag meebestellenWil die holo van nfu-oh hebben die hierboven is gepost.
Lief, doet me denken aan suikerquote:
*sop*quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Nudge.Ik vind het een heel mooi kleurtje maar lijkt denk ik erg veel op CG's For Audrey, dus nu even vergelijken.
Damn, ik wil ze!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Holo, zon,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gelakt! Is buffen geen optie voor die ribbels?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet mn nare woorden over Catrice terugtrekken bij deze iig, want deze lakte echt prima.
Ik heb nu dus al enkele keren alleen Bonder gebruikt als basecoat, want het is prima bevallen. Bleef lekker netjes zitten een paar dagen, minder chippen en krimpen. Maar zou je daar ook eerst ridgefiller onder kunnen doen? Doen jullie dat ook? Wordt het dan niet te dik? Daar ben ik wel bang voor eigelijk ofzo, dat het er niet uitziet. Maar nu met alleen Bonder zie je dus wel mn flaws, zoals bij mn middelvinger.
Allemaal mooi! En ja, da's wel typisch weer iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence-Break Through
[ afbeelding ]
Art de Lautrec 01B
[ afbeelding ]
MM als handmodel![]()
Mooie Shrek lakjes en nog veel meer moois![]()
SQ,wat balen zo'n mens dat weer tegen te komen bij een sollicitatie![]()
Oh erg leuk die druppeltjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
SQ: jij hebt er geen geluk mee he?![]()
MM: Wat tof op die reclame![]()
Alle meiden met foto's: Mooi Mooi Mooi allemaalik wil Shrek lakjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Hand. Love.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Peri, Guess, Loqi en Mss : Allemaal mooi
Gebruik je de macrostand?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
weer een poging tot nagellakfoto's
Vandaaag mijn bestelling op gehaald.![]()
[ afbeelding ]
Van pink richting duim:
opi: purple with a purpose
opi: paamplona purple
orly: glam rock
opi: you dont'know Jacques.
Mijn nagellakfotoskills zijn ubermatig.
wil je asje asjeblief de volgende keer je foto verkleinen? Telefoon flipt :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
*knip*
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
wil je asje asjeblief de volgende keer je foto verkleinen? Telefoon flipt :p
Rest lees ik straks fatsoenlijk bij als ik thuis ben!
Nope, ik blijf het gewoon met topcoat doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Oh erg leuk die druppeltjesHeb je al een andere lijm, ivm die vlekken?
Effe snel gedaan en dan krijg ik wel betere kleur, maar bibbernagels. Note to myself: niet te snel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik je de macrostand?
Tip: even buiten gaan staan, goed in het licht, en dan de macrostand pakken, dan krijg je prima plaatjes
Die van snkr is 600 x 600 pixels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Duh!!! Ik heb net zulke grote foto als snkr. Waarom dan bij mij zeuren??
SNKR's foto's zijn 600x600, de jouwe zijn groterquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
jouw foto is 1024 pixels breed, die van snk 600quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
[ afbeelding ]
Van pink richting duim:
opi: purple with a purpose
opi: paamplona purple
orly: glam rock
opi: you dont'know Jacques.
Macro is een tulpje. Heuveltje is landschapsstandquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Effe snel gedaan en dan krijg ik wel betere kleur, maar bibbernagels. Note to myself: niet te snel.
En macrostand is toch met dat heuveltje?
Thanks again for the tips.
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nope, ik blijf het gewoon met topcoat doenPolkadot nagels zijn hot toch?
Echt niet, op jouw foto kun je klikken, die van snkr niet,quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat opeens een nieuwe trend is hier Beetje zeuren over de groote van de foto ivm met telefooninternettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
basecoat sowieso. Sandwichen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik hoor er goede verhalen overquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:33 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Echt niet, op jouw foto kun je klikken, die van snkr niet,
Ik ga met suede lakken, wel of geen basecoat? en dan lak topcoat lakIk ben een suede-n00b
niet alleen telefooninternet hoor, met een gewone pc/laptop is het ook kut als er meerdere gigantische foto's geplaatst worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:33 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat opeens een nieuwe trend is hier Beetje zeuren over de groote van de foto ivm met telefooninternetten
Dat dus. Eindelijk een resize medestander, in K&W ben ik ook altijd de zeurquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet alleen telefooninternet hoor, met een gewone pc/laptop is het ook kut als er meerdere gigantische foto's geplaatst worden.
buiten dat kan ik niet eens zien wat er op de foto staat, ik ga echt niet een eind scrollen om maar te proberen te zien wat er op staat.
op fok is het bijzonder gebruikelijk je foto's even te resizen, niks mis mee en een kleine moeite
Okay, dank je!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
basecoat sowieso. Sandwichen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik hoor er goede verhalen over
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Okay, dank je!ik ga sandwichen proberen. ik was de naam al kwijt, ik zat met hamburgeren in mn hoofd
![]()
Nou heb ik dus zin in een hamburgerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Okay, dank je!ik ga sandwichen proberen. ik was de naam al kwijt, ik zat met hamburgeren in mn hoofd
![]()
Ja, maar dat was omdat ik geen verschil zie. Vandaar de reactie. Maar ik snap hem nou.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Paintquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Mss het volgende:
En anders kan het ook gewoon in paint. Dat kan echt iedereen. Dat is makkelijker dan de foto's van de camera op je pc krijgen
hihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Ladies wat een mooie kleurtjes allemaal!Ik ga zo lekker OMG lakken, morgen naar Scheveningen op een terrasje zitten
de kruidvat hier doet er ook teringlangzaam over, maar ben er deze week niet meer geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Lieve lieve lieve dames....
Zou ik alsjeblieft een beroep op één van jullie mogen doen? Vandaag ben ik op zoek gegaan naar de Catrice lakken. Ik ben in 6 verschillende Kruidvatten geweest, zowel hier in de buurt als zelfs aan zee! De enige die ik heb weten te scoren was I scream peach. Wat is namelijk het geval? De lakken zijn er wel maar er is maar een display voor een kwart van de collectie!
In ál die Kruidvatten elke keer dezelfde kleuren....
Ik wil dus vragen aan iemand die een Kruidvat heeft die wel alle, of meer, kleuren heeft of ze misschien wat voor me wil halen en opsturen![]()
Het gaat om deze 3 kleurtjes: I Sea You, Lucky in Lilac en Big Spender Wanted....
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
Ik ga 99% zeker morgen naar de stad en daar is een groot display. Dus wil best even voor je kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zal eventjes afwachten of er iemand is die een Kruidvat heeft die zeker weten een groot display heeft en anders PM ik je eventjes, goed?
Ik ga voor je kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Debsterr; Graag! Ook al hebben ze er eentje maar ofzo, neem maar mee dan regelen we het wel!
Mirjam; Mocht het nog nodig zijn dan hoor je van me.
Superbedankt alvast allemaal!
Euj. Ik had je nog gesmst!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Juud: mooi!
Vandaag? Niets gezien! Maar ben allemaal aan het klusseren dus kan niks gehoord hebben... ga zo ff checkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken.
[..]
Euj. Ik had je nog gesmst!
Mooi kleurtje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!
Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.
Ik heb vandaag Catrice-From dusk to dawn op..
Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]
Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.
Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Nee, ik bedoelde jou nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
Owh dan is het goedquote:
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Heb vandaag nog 2 keer een compliment gehad over m'n nagels haha. Had Sacred Heart op met wat zwarte nailart erop. Vroegen ze: 'waar doe je dat?' Ik: 'dat doe ik zelf
'.
Het helpt als je een beetje donkere lak op je tips smeert, Ik vijl met naakte nagels teveel op de vorm van het wit, als je nagels er allemaal hetzelfde uitzien vijl je ook sneller de juiste en gelijke vorm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik heb echt moeite om m'n nagels goed te vijlen in model
Geen idee. Bij de groothandel zodat ze niet zo duur zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef Guess. het volgende:
Wie weet waar ik goede nagelvijlen voor acryl nagels kan kopen? Ik haal ze nu bij het kruidvat ofzo maar na een vijlsessie kan ik ze weggooien.
Vandaag OPI-Absolutely Alice binnen gekregen
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'![]()
Staat je mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!
Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.
Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]
Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.
Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
ahh wat lukt er niet? sowieso altijd langer mikken dan je eigenlijk wil, dan komt het vaker goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik heb echt moeite om m'n nagels goed te vijlen in model
Ik vind jouw nagels helemaal niet op die van snkr lijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
I present... OPI DS Extravagance! (mijn ringvinger en pink doen een poging om op snkr-xxx nephand te lijken haha, nagels zijn qua lengte en vorm een beetje gelijkend *sprak zij trots*)
Met veel te geel kuntslicht zonder flits, totaal niet gelijkend (maar ik zet hem er toch bij om de zachte kant van de glitters te laten zien):
[ afbeelding ]
Flitsj!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Me luvs
Ghehe, alleen mn ringvinger doet een pogingquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind jouw nagels helemaal niet op die van snkr lijken.![]()
Wel een mooi kleurtje
Erg mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
I present... OPI DS Extravagance! (mijn ringvinger en pink doen een poging om op snkr-xxx nephand te lijken haha, nagels zijn qua lengte en vorm een beetje gelijkend *sprak zij trots*)
Met veel te geel kuntslicht zonder flits, totaal niet gelijkend (maar ik zet hem er toch bij om de zachte kant van de glitters te laten zien):
[ afbeelding ]
Flitsj!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Me luvs
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef babyfeet het volgende:
mooie lakjes allemaal wer zeg![]()
ik heb IDK opgedaan net hij is echt mooi
[ afbeelding ]
Heel bijzonderquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Flitsj!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Me luvs
Heel mooi! Mijne is nog untried maar op jouw foto is ie zo mooi dat dat niet lang meer gaat durenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef babyfeet het volgende:
mooie lakjes allemaal wer zeg![]()
ik heb IDK opgedaan net hij is echt mooi
[ afbeelding ]
Leuk! Heel netjes gelakt ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:40 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n slechte foto, gebruik macrostand maar het wil maar niet lukken. Achja, het is in ieder geval Pamplona purple met een frankenglitter
Goed uitgeleefdquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:26 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn weekendmani,
vandaag gekozen voor de nummer 27 van Essence MultiDimension
That's Life
Een heel fijn lakje om te lakken, met een glimmer erin.
[ afbeelding ]
Vervolgens met een full nail plate en de zwarte konadlak mezelf uitgeleefd
[ afbeelding ]
Die pas echt mooi wordt na de konadtopcoat.
Verder zie ik mooie kleurtjes langskomen
vind die nagels met kleuren die zo op elkaar lijken wel erg leuk om te zien
Hij is ook prachtig. Ik noem de kleur 'oud - aubergine' omdat ie toch ook wel wat auberginerigsquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!
Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]
Spannend en leuk dat je gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gisteren op OPI Opening Night Gold geboden op eBay, werd 's middags overboden en heb toen vannacht om 1:20 m'n wekker gezet (hij liep af om 1:26) om nog een last-minute bod uit te brengen![]()
Maar ik heb gewonnen
![]()
Heb ook2 Nfu Oh's besteld (holo uiteraard) + cuticle remover. Bestaat er iets als een polish rehab?
Ik heb een vergelijking van Grape Pop en Funkey Donkey op m'n blogquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik zit al de hele tijd te dubben... Wil heel graag 3 Nfu Oh's bestellen: 125, 122 en 64. Maar tis zo duur... *zucht* Goedkoper dan 30 euro gaat m echter toch niet worden ben ik bang
Thanks!! Ze lijken best veel op elkaar. Maar denk dat ik dan toch voor grape pop ga, want goedkoper en dekkend in 2 lagenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een vergelijking van Grape Pop en Funkey Donkey op m'n blog
Zou ik ook doen iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!! Ze lijken best veel op elkaar. Maar denk dat ik dan toch voor grape pop ga, want goedkoper en dekkend in 2 lagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |