abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80132139
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Paint
Oldschool ftw!
All good things are wild and free.
pi_80132185
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieft vond de reactie erop vrij pittig
hihi
Even wat rechtzetten en dan is het gelulklets over foto's verkleinen klaar!
Het was absoluut niet lullig bedoeld, maar het is heel vervelend als je in de bus zit te Fok!ken met poep internet en je dan de hele rit kan wachten op een grote foto
(En uploaden via tinypic is inderdaad handig, want dan kun je ze gelijk verkleinen )

En alle nageltjes zijn weer mooi!
Ik kan pas morgenavond weer lakken, morgen werken, zondag vrij
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:16:36 #253
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80134033
Ladies wat een mooie kleurtjes allemaal! Ik ga zo lekker OMG lakken, morgen naar Scheveningen op een terrasje zitten
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_80134529
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Ladies wat een mooie kleurtjes allemaal! Ik ga zo lekker OMG lakken, morgen naar Scheveningen op een terrasje zitten
Oh heerlijk

Dit is mijn 3e catrice faal, heel misschien al de 4e Elke keer denk ik nu is het genoeg, die andere kleuren lijken teveel op wat ik al heb, en elke keer kom ik thuis, zie ik swatches en denk ik kudt.
Mijn smaak wordt ook steeds breder trouwens, ik haat oranje en dat zou je niet zeggen als je mn buit ziet Daarnaast zei mn vriendinnetje ook nog eens bij elke kleur ; maak je je nou druk om die 2,50? (euh nee, wel om die honderden euro's aan lak die ik al heb )

Londons weather forecast, let's mauve on, meet me at coral island, blue's brother en I scream peach

Drogist hier gooide OPI er uit, alpine snow, we'll always have paris, I'm fondue of you.. allemaal 6.45 en ik heb er niet 1 gekocht Vond ze te duur met dank aan TD
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:32:58 #255
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80134675
Lieve lieve lieve dames....
Zou ik alsjeblieft een beroep op één van jullie mogen doen? Vandaag ben ik op zoek gegaan naar de Catrice lakken. Ik ben in 6 verschillende Kruidvatten geweest, zowel hier in de buurt als zelfs aan zee! De enige die ik heb weten te scoren was I scream peach. Wat is namelijk het geval? De lakken zijn er wel maar er is maar een display voor een kwart van de collectie!
In ál die Kruidvatten elke keer dezelfde kleuren....

Ik wil dus vragen aan iemand die een Kruidvat heeft die wel alle, of meer, kleuren heeft of ze misschien wat voor me wil halen en opsturen
Het gaat om deze 3 kleurtjes: I Sea You, Lucky in Lilac en Big Spender Wanted....
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:34:31 #256
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80134738
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Lieve lieve lieve dames....
Zou ik alsjeblieft een beroep op één van jullie mogen doen? Vandaag ben ik op zoek gegaan naar de Catrice lakken. Ik ben in 6 verschillende Kruidvatten geweest, zowel hier in de buurt als zelfs aan zee! De enige die ik heb weten te scoren was I scream peach. Wat is namelijk het geval? De lakken zijn er wel maar er is maar een display voor een kwart van de collectie!
In ál die Kruidvatten elke keer dezelfde kleuren....

Ik wil dus vragen aan iemand die een Kruidvat heeft die wel alle, of meer, kleuren heeft of ze misschien wat voor me wil halen en opsturen
Het gaat om deze 3 kleurtjes: I Sea You, Lucky in Lilac en Big Spender Wanted....
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
de kruidvat hier doet er ook teringlangzaam over, maar ben er deze week niet meer geweest.
ik kan morgen wel even kijken of ze een display hebben, en of dat dan een grote is, of maar een paar? dan kan ik ze evt. alsnog voor je halen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:35:49 #257
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80134791
Ik zal eventjes afwachten of er iemand is die een Kruidvat heeft die zeker weten een groot display heeft en anders PM ik je eventjes, goed?
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:36:06 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80134803
prima hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:44:44 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80135147
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zal eventjes afwachten of er iemand is die een Kruidvat heeft die zeker weten een groot display heeft en anders PM ik je eventjes, goed?
Ik ga 99% zeker morgen naar de stad en daar is een groot display. Dus wil best even voor je kijken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:53:49 #260
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80135489
Debsterr; Graag! Ook al hebben ze er eentje maar ofzo, neem maar mee dan regelen we het wel!
Mirjam; Mocht het nog nodig zijn dan hoor je van me.
Superbedankt alvast allemaal!
pi_80135649
Hallo!

Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.

Ik heb vandaag Catrice-From dusk to dawn op..

Foto zonder flits:

Foto met flits:

Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.

Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:02:09 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_80135835
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Juud: mooi!
disclaimer
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:07:06 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80136044
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Debsterr; Graag! Ook al hebben ze er eentje maar ofzo, neem maar mee dan regelen we het wel!
Mirjam; Mocht het nog nodig zijn dan hoor je van me.
Superbedankt alvast allemaal!
Ik ga voor je kijken .
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Juud: mooi!
Euj. Ik had je nog gesmst!
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:08:39 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_80136123
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ga voor je kijken .
[..]

Euj. Ik had je nog gesmst!
Vandaag? Niets gezien! Maar ben allemaal aan het klusseren dus kan niks gehoord hebben... ga zo ff checken
disclaimer
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:09:43 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80136165
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!

Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.

Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]

Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.

Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
Mooi kleurtje!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80136209
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:11:51 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_80136247
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:

[..]

Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
Nee, ik bedoelde jou niet
disclaimer
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:15:01 #268
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80136403
Heb vandaag nog 2 keer een compliment gehad over m'n nagels haha. Had Sacred Heart op met wat zwarte nailart erop. Vroegen ze: 'waar doe je dat? ' Ik: 'dat doe ik zelf '.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:15:32 #269
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80136432
Ik ken Chanel niet eens qua lakken dus dat scheelt
pi_80136493
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde jou niet
Owh dan is het goed
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Heb vandaag nog 2 keer een compliment gehad over m'n nagels haha. Had Sacred Heart op met wat zwarte nailart erop. Vroegen ze: 'waar doe je dat? ' Ik: 'dat doe ik zelf '.
Haha
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:25:53 #271
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80136901
Serieus, ik heb echt moeite om m'n nagels goed te vijlen in model
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:26:58 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80136954
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Het helpt als je een beetje donkere lak op je tips smeert, Ik vijl met naakte nagels teveel op de vorm van het wit, als je nagels er allemaal hetzelfde uitzien vijl je ook sneller de juiste en gelijke vorm.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:32:12 #273
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80137195
Wie weet waar ik goede nagelvijlen voor acryl nagels kan kopen? Ik haal ze nu bij het kruidvat ofzo maar na een vijlsessie kan ik ze weggooien.

Vandaag OPI-Absolutely Alice binnen gekregen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:39:44 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80137538
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef Guess. het volgende:
Wie weet waar ik goede nagelvijlen voor acryl nagels kan kopen? Ik haal ze nu bij het kruidvat ofzo maar na een vijlsessie kan ik ze weggooien.

Vandaag OPI-Absolutely Alice binnen gekregen
Geen idee. Bij de groothandel zodat ze niet zo duur zijn?

Ik heb nu glitters op die gewoon NIET gritty aanvoelen !
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:39:54 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80137543
Alice is mooi en nog steeds untried. ARGH!

Zo, weer tijd om aan het werk te gaan, ben benieuwd of Iron Butterfly het gaat overleven.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 20:45:12 #276
43556 miss_dynastie
pi_80137766
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:

[..]

Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:49:08 #277
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80137945
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:58:13 #278
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80138370
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geniaal!
pi_80140285
quote:
Hallo!

Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]

Staat je mooi
pi_80140389
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
ahh wat lukt er niet? sowieso altijd langer mikken dan je eigenlijk wil, dan komt het vaker goed
pi_80143942
I present... OPI DS Extravagance! (mijn ringvinger en pink doen een poging om op snkr-xxx nephand te lijken haha, nagels zijn qua lengte en vorm een beetje gelijkend *sprak zij trots*)

Met veel te geel kuntslicht zonder flits, totaal niet gelijkend (maar ik zet hem er toch bij om de zachte kant van de glitters te laten zien):

Flitsj!

Close-up:

Me luvs
I had a signature once. It was awful.
pi_80144165
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
I present... OPI DS Extravagance! (mijn ringvinger en pink doen een poging om op snkr-xxx nephand te lijken haha, nagels zijn qua lengte en vorm een beetje gelijkend *sprak zij trots*)

Met veel te geel kuntslicht zonder flits, totaal niet gelijkend (maar ik zet hem er toch bij om de zachte kant van de glitters te laten zien):
[ afbeelding ]

Flitsj!

[ afbeelding ]

Close-up:

[ afbeelding ]

Me luvs
Ik vind jouw nagels helemaal niet op die van snkr lijken.
Wel een mooi kleurtje
pi_80144277
Mijn poging om mijn nagels schoon te maken a la snkr zijn mislukt hoor. Fuck dit, maakt het alleen erger
pi_80144322
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik vind jouw nagels helemaal niet op die van snkr lijken.
Wel een mooi kleurtje
Ghehe, alleen mn ringvinger doet een poging (zie je alleen vooral van voren, niet van opzij). Ach wat Ik red het toch nooit Een mens mag dromen toch?
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:02:09 #285
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80144386
Morgen mijn eerste poging om wat van de nieuwe catrice lakjes te pakken te krijgen Fijn weekend allemaal
Knoei
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:03:32 #286
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_80144438
mooie lakjes allemaal wer zeg

ik heb IDK opgedaan net hij is echt mooi
pi_80145751
quote:

[ afbeelding ]

Flitsj!

[ afbeelding ]

Close-up:

[ afbeelding ]

Me luvs
Erg mooi
pi_80145767
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef babyfeet het volgende:

[ afbeelding ]
pi_80146139

Weer zo'n slechte foto, gebruik macrostand maar het wil maar niet lukken. Achja, het is in ieder geval Pamplona purple met een frankenglitter
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:26:53 #290
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_80147903
Mijn weekendmani,

vandaag gekozen voor de nummer 27 van Essence MultiDimension
That's Life
Een heel fijn lakje om te lakken, met een glimmer erin.

Vervolgens met een full nail plate en de zwarte konadlak mezelf uitgeleefd

Die pas echt mooi wordt na de konadtopcoat.

Verder zie ik mooie kleurtjes langskomen
vind die nagels met kleuren die zo op elkaar lijken wel erg leuk om te zien
pi_80148919
quote:

[ afbeelding ]

Flitsj!

[ afbeelding ]

Close-up:

[ afbeelding ]

Me luvs
Heel bijzonder
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef babyfeet het volgende:

[ afbeelding ]
Heel mooi! Mijne is nog untried maar op jouw foto is ie zo mooi dat dat niet lang meer gaat duren
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:40 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n slechte foto, gebruik macrostand maar het wil maar niet lukken. Achja, het is in ieder geval Pamplona purple met een frankenglitter
Leuk! Heel netjes gelakt ook
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:26 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn weekendmani,

vandaag gekozen voor de nummer 27 van Essence MultiDimension
That's Life
Een heel fijn lakje om te lakken, met een glimmer erin.
[ afbeelding ]

Vervolgens met een full nail plate en de zwarte konadlak mezelf uitgeleefd
[ afbeelding ]
Die pas echt mooi wordt na de konadtopcoat.

Verder zie ik mooie kleurtjes langskomen
vind die nagels met kleuren die zo op elkaar lijken wel erg leuk om te zien
Goed uitgeleefd

Ik vind die vergelijkingen ook echt leuk om te zien hoor, niet omdat ik persee Chanel lakjes moet hebben. Het gaat bij mij juist steeds andersom, ik had lost in mud al en baalde dat ik I scream peach had laten staan en toen las ik hier dat het dupes waren.. vind het dan wel leuk om de vergelijking te zien
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80152771
Net nog even een rhinestone toegevoegd aan mijn mani, ging makkelijker dan ik dacht
Helaas inmiddels wel wat tipwear, dus vanavond gaat de hele boel er weer af. Heb de rhinestones ook alleen op mijn ringvingers gedaan, was eigenlijk alleen even om te proberen.
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:10:40 #293
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80153052
quote:
Hallo!

Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]

Hij is ook prachtig. Ik noem de kleur 'oud - aubergine' omdat ie toch ook wel wat auberginerigs heeft maar ze zijn uitgeschoten met grijs ofzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:40:02 #294
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80153615
Zo, net ff 3 zomerjurkjes, schoentjes, topje en zonnebril besteld bij H&M

Ik wou gaan lakken maar bedenk me net dat we vanmiddag de buitenbar gaan beitsen. Ik wacht wel tot morgen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80154473
Ik heb gisteren op OPI Opening Night Gold geboden op eBay, werd 's middags overboden en heb toen vannacht om 1:20 m'n wekker gezet (hij liep af om 1:26) om nog een last-minute bod uit te brengen Maar ik heb gewonnen

Heb ook2 Nfu Oh's besteld (holo uiteraard) + cuticle remover. Bestaat er iets als een polish rehab?
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:39:37 #296
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80154763
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gisteren op OPI Opening Night Gold geboden op eBay, werd 's middags overboden en heb toen vannacht om 1:20 m'n wekker gezet (hij liep af om 1:26) om nog een last-minute bod uit te brengen Maar ik heb gewonnen

Heb ook2 Nfu Oh's besteld (holo uiteraard) + cuticle remover. Bestaat er iets als een polish rehab?
Spannend en leuk dat je gewonnen hebt.

(ik ben bezig met het opzetten van een polish rehab. Later meer info.)
pi_80154839
ik zit al de hele tijd te dubben... Wil heel graag 3 Nfu Oh's bestellen: 125, 122 en 64. Maar tis zo duur... *zucht* Goedkoper dan 30 euro gaat m echter toch niet worden ben ik bang
pi_80155183
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik zit al de hele tijd te dubben... Wil heel graag 3 Nfu Oh's bestellen: 125, 122 en 64. Maar tis zo duur... *zucht* Goedkoper dan 30 euro gaat m echter toch niet worden ben ik bang
Ik heb een vergelijking van Grape Pop en Funkey Donkey op m'n blog
pi_80155367
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik heb een vergelijking van Grape Pop en Funkey Donkey op m'n blog
Thanks!! Ze lijken best veel op elkaar. Maar denk dat ik dan toch voor grape pop ga, want goedkoper en dekkend in 2 lagen
pi_80155689
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:03 schreef mirannie het volgende:

[..]

Thanks!! Ze lijken best veel op elkaar. Maar denk dat ik dan toch voor grape pop ga, want goedkoper en dekkend in 2 lagen
Zou ik ook doen idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')