Als ik mezelf ook vertel dat het een nephand is. Vind ik mijn eigen handen minder erg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
laatst mijn moeders Nfu Oh 65 gepikt![]()
wat een holo..
[afbeelding]
das in het zonnetje, en dit in normaal licht:
[afbeelding]
Oh, dit is ook een mooie kleurquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
wat een holo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
wat een holo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh. Op mijn foto zie je de shimmer nietvzo heel goed, op die van MiMu van (blog)quote:
Ik ga het gewoon eens proberen maar ja, volgende keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
Ik probeerde een basecoat onder Bonder maar dat werkte niet lekker, maar probeer het een keer. Kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:55 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Ik heb toch geen TD bestelling gedaan...het mocht van mezelf, maar wow wat ben ik goed.
Mocht er nog iemand ergens lakjes bestellen? Nfu-Oh's of Modelsown of iets dan hoor ik het graag.
Ik zou dan ook graag meebestellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:55 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Ik heb toch geen TD bestelling gedaan...het mocht van mezelf, maar wow wat ben ik goed.
Mocht er nog iemand ergens lakjes bestellen? Nfu-Oh's of Modelsown of iets dan hoor ik het graag.
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag meebestellenWil die holo van nfu-oh hebben die hierboven is gepost.
Lief, doet me denken aan suikerquote:
*sop*quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Nudge.Ik vind het een heel mooi kleurtje maar lijkt denk ik erg veel op CG's For Audrey, dus nu even vergelijken.
Damn, ik wil ze!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Holo, zon,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TMI met een chip erin gisteren. Hij is inmiddels behoorlijk verder gechipt dus hij gaat er zometeen af.
Mooi gelakt! Is buffen geen optie voor die ribbels?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Big Spender Wanted! 1 laagje + tc
Ik moet mn nare woorden over Catrice terugtrekken bij deze iig, want deze lakte echt prima.
Ik heb nu dus al enkele keren alleen Bonder gebruikt als basecoat, want het is prima bevallen. Bleef lekker netjes zitten een paar dagen, minder chippen en krimpen. Maar zou je daar ook eerst ridgefiller onder kunnen doen? Doen jullie dat ook? Wordt het dan niet te dik? Daar ben ik wel bang voor eigelijk ofzo, dat het er niet uitziet. Maar nu met alleen Bonder zie je dus wel mn flaws, zoals bij mn middelvinger.
Allemaal mooi! En ja, da's wel typisch weer iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
Meet me at coral island,catrice met Nfu 39
[ afbeelding ]
CG-Passion in the pacific
[ afbeelding ]
Essence-Break Through
[ afbeelding ]
Art de Lautrec 01B
[ afbeelding ]
MM als handmodel![]()
Mooie Shrek lakjes en nog veel meer moois![]()
SQ,wat balen zo'n mens dat weer tegen te komen bij een sollicitatie![]()
Oh erg leuk die druppeltjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
SQ: jij hebt er geen geluk mee he?![]()
MM: Wat tof op die reclame![]()
Alle meiden met foto's: Mooi Mooi Mooi allemaalik wil Shrek lakjes!
Mijn NOTD, Misa Toxic Seduction met blauw/groene dingetjes/druppels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Hand. Love.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Peri, Guess, Loqi en Mss : Allemaal mooi
Gebruik je de macrostand?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
weer een poging tot nagellakfoto's
Vandaaag mijn bestelling op gehaald.![]()
[ afbeelding ]
Van pink richting duim:
opi: purple with a purpose
opi: paamplona purple
orly: glam rock
opi: you dont'know Jacques.
Mijn nagellakfotoskills zijn ubermatig.
wil je asje asjeblief de volgende keer je foto verkleinen? Telefoon flipt :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
*knip*
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
wil je asje asjeblief de volgende keer je foto verkleinen? Telefoon flipt :p
Rest lees ik straks fatsoenlijk bij als ik thuis ben!
Nope, ik blijf het gewoon met topcoat doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Oh erg leuk die druppeltjesHeb je al een andere lijm, ivm die vlekken?
Effe snel gedaan en dan krijg ik wel betere kleur, maar bibbernagels. Note to myself: niet te snel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik je de macrostand?
Tip: even buiten gaan staan, goed in het licht, en dan de macrostand pakken, dan krijg je prima plaatjes
Die van snkr is 600 x 600 pixels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Duh!!! Ik heb net zulke grote foto als snkr. Waarom dan bij mij zeuren??
SNKR's foto's zijn 600x600, de jouwe zijn groterquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
jouw foto is 1024 pixels breed, die van snk 600quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef tanteklara het volgende:
[ afbeelding ]
Van pink richting duim:
opi: purple with a purpose
opi: paamplona purple
orly: glam rock
opi: you dont'know Jacques.
Macro is een tulpje. Heuveltje is landschapsstandquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Effe snel gedaan en dan krijg ik wel betere kleur, maar bibbernagels. Note to myself: niet te snel.
En macrostand is toch met dat heuveltje?
Thanks again for the tips.
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nope, ik blijf het gewoon met topcoat doenPolkadot nagels zijn hot toch?
Echt niet, op jouw foto kun je klikken, die van snkr niet,quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat opeens een nieuwe trend is hier Beetje zeuren over de groote van de foto ivm met telefooninternettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
basecoat sowieso. Sandwichen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik hoor er goede verhalen overquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:33 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Echt niet, op jouw foto kun je klikken, die van snkr niet,
Ik ga met suede lakken, wel of geen basecoat? en dan lak topcoat lakIk ben een suede-n00b
niet alleen telefooninternet hoor, met een gewone pc/laptop is het ook kut als er meerdere gigantische foto's geplaatst worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:33 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat opeens een nieuwe trend is hier Beetje zeuren over de groote van de foto ivm met telefooninternetten
Dat dus. Eindelijk een resize medestander, in K&W ben ik ook altijd de zeurquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet alleen telefooninternet hoor, met een gewone pc/laptop is het ook kut als er meerdere gigantische foto's geplaatst worden.
buiten dat kan ik niet eens zien wat er op de foto staat, ik ga echt niet een eind scrollen om maar te proberen te zien wat er op staat.
op fok is het bijzonder gebruikelijk je foto's even te resizen, niks mis mee en een kleine moeite
Okay, dank je!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
basecoat sowieso. Sandwichen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik hoor er goede verhalen over
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Okay, dank je!ik ga sandwichen proberen. ik was de naam al kwijt, ik zat met hamburgeren in mn hoofd
![]()
Nou heb ik dus zin in een hamburgerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Okay, dank je!ik ga sandwichen proberen. ik was de naam al kwijt, ik zat met hamburgeren in mn hoofd
![]()
Ja, maar dat was omdat ik geen verschil zie. Vandaar de reactie. Maar ik snap hem nou.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Paintquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Mss het volgende:
En anders kan het ook gewoon in paint. Dat kan echt iedereen. Dat is makkelijker dan de foto's van de camera op je pc krijgen
hihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Ladies wat een mooie kleurtjes allemaal!Ik ga zo lekker OMG lakken, morgen naar Scheveningen op een terrasje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |