Ah mooizo! Ik zal je ff de schade PM-enquote:
Ja hoooor what are the odds! Balen zeg, ging 't gesprek wel goed?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
kudtheb ik net een sollicitatiegesprek, blijkt dat een vroegere vriendin, die me zonder duidelijke reden is gaan haten een jaar of wat geleden (naja, ze wilde me niet meer kennen omdat ik bevriend bleef met iemand waar zij problemen mee had
) in dat team werkt
Ze heeft het nooit bij willen leggen, ook niet toen we lang en breed volwassen waren. Da's dus enkeltje exit voor SQ
ja dat wel, maar dan nogquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja hoooor what are the odds! Balen zeg, ging 't gesprek wel goed?
Nee hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
kudtheb ik net een sollicitatiegesprek, blijkt dat een vroegere vriendin, die me zonder duidelijke reden is gaan haten een jaar of wat geleden (naja, ze wilde me niet meer kennen omdat ik bevriend bleef met iemand waar zij problemen mee had
) in dat team werkt
Ze heeft het nooit bij willen leggen, ook niet toen we lang en breed volwassen waren. Da's dus enkeltje exit voor SQ
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
Stom zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
Model!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Slechte telefoonfoto en kantelen lukte niet op een of andere manier...
[ afbeelding ]
Zo tof! Mijn nagels! In een advertentie in Vegas!![]()
Betekend dit dat ik mezelf nu model mag noemen?
Oh shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
) in dat team werkt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Slechte telefoonfoto en kantelen lukte niet op een of andere manier...
[ afbeelding ]
Zo tof! Mijn nagels! In een advertentie in Vegas!![]()
Betekend dit dat ik mezelf nu model mag noemen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Nudge.Ik vind het een heel mooi kleurtje maar lijkt denk ik erg veel op CG's For Audrey, dus nu even vergelijken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Zal ik de OPI Shrek lakjes voor jullie swatchen? Krijg er net 2 binnen
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Zal ik de OPI Shrek lakjes voor jullie swatchen? Krijg er net 2 binnen
OPI Nederland heeft ze gestuurd voor review.quote:
Iemand die mij al tien jaar weigert te groeten omdat ze boos is omdat ik bevriend was met iemand die zij niet leuk vindt laat dat waarschijnlijk wel meespelen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh shit.![]()
Zou wel erg onprofessioneel zijn als ze dat mee laat spelen trouwens.
ik heb who the shrek are you en funky donkeyquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OPI Nederland heeft ze gestuurd voor review.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |