Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
oooh, 8 werkdagen is wel gebruikelijk hoor, pas daarna ga ik me zorgen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemist.
. Op de 2e stond de verzending op shipped, maar er is vanalles fout gegaan met betalen, dus ik begon hem toch een beetje te knijpen. Nouja, heb ik mijn eerste nagellakbesteldramaontmaagding ook gelijk gehad
.
Op tinypic kun je ze verkleind uploadenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
[ afbeelding ]
Niet erg origineel, maar hij is zo mooi.London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
NOTD: Hot or Not?
het wil nog niet echt lukken om mijn foto's te verkleinen, dus sorry.![]()
De grijze is erg leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
-knip-
waarschijnlijk nog niet geleverd door de fabrikantquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraag me af waarom Kiwi Coolada n/a is op TD
omg!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
TVP met mijn bestelling![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |