quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Ja sorry, vond het lang duren (ik ben ongeduldig, sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik was net bezig met het nieuwe topic, sorry mijn schuld, ik had gereageerd maar niet gezien dat ik de laatste was. Toen ik net ging kijken zag ik dat hij gesloten was & had ik de OP gevonden helemaal onderaan de 1e post, dus die had ik net gekopieerd etcweet ik iig voor volgende keer waar de OP staat!
Gelijk heb je hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja sorry, vond het lang duren (ik ben ongeduldig, sorry) en dacht inderdaad al dat je het niet gezien had, dus toen heb ik het maar even gedaan.
Verrrrry nice!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Mooi!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
Leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatjestvp:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea. Me likes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan??quote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Dwyn het volgende:
Mijn pakketje van Nailpolish Fashion is verdwaald.
Ja daar kan ik en Nailpolish Fashion niks aan doen helaas.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dwyn het volgende:
T&T staat op afgeleverd, maar niet bij mij en ook niet bij de buren waar de bezorger het normaal naar toe brengt als ik niet thuis ben. Ik wacht vanavond nog even af, of een van de bewoners van de flat misschien het heeft aangenomen en komt langsbrengen en anders ga ik TNT mailen/bellen.
Ik wacht altijd gewoon af.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Dat dat vervelend is snap ik maar daar kunnen wij niks aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef Dwyn het volgende:
Nee, ik weet hetIk heb alleen altijd wat met TNT en ik word het gewoon een beetje zat. Hoe moeilijk is het om even een briefje achter te laten?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dwyn het volgende:
T&T staat op afgeleverd, maar niet bij mij en ook niet bij de buren waar de bezorger het normaal naar toe brengt als ik niet thuis ben. Ik wacht vanavond nog even af, of een van de bewoners van de flat misschien het heeft aangenomen en komt langsbrengen en anders ga ik TNT mailen/bellen.
Ja, daar hoop ik ook nog op. Hij staat sinds gisteren op afgeleverd, dus dan zou het vandaag in ieder geval moeten komen. Maar goed, het is al bijna 18u.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...
Dat kan niet met internationale pakketjesquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Dat is bij ons ookquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
sorry, ik snap je post nietquote:Op donderdag 8 april 2010 18:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook
Maar als het pakket op de website als Costumer Cleared gemeldt staat dan zal het dezelfde dag of de volgende dag geleverd kunnen worden
We zijn jaloers op jouw boobies hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaa allemaal booooobies op mijn bureau
Mijn man dacht het te wetenquote:
quote:
Hm, niet mijn kleur, maar het flesje maakt veel goed, en mooi gelaktquote:
Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
oooh, 8 werkdagen is wel gebruikelijk hoor, pas daarna ga ik me zorgen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn ongeduld heeft gewerkt, er lag een briefje in de bus dat ik mijn bestelling heb gemist.
. Op de 2e stond de verzending op shipped, maar er is vanalles fout gegaan met betalen, dus ik begon hem toch een beetje te knijpen. Nouja, heb ik mijn eerste nagellakbesteldramaontmaagding ook gelijk gehad
.
Op tinypic kun je ze verkleind uploadenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
[ afbeelding ]
Niet erg origineel, maar hij is zo mooi.London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
NOTD: Hot or Not?
het wil nog niet echt lukken om mijn foto's te verkleinen, dus sorry.![]()
De grijze is erg leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
-knip-
waarschijnlijk nog niet geleverd door de fabrikantquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraag me af waarom Kiwi Coolada n/a is op TD
omg!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
TVP met mijn bestelling![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een hele mooie bestelling!!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cutequote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
TVP met mijn nieuwe vriendin Hommy![]()
[ afbeelding ]
(ze is inmiddels wel uit de slabak en in een mooie kooi.... hihi)
Welke is die op de bovenste foto helemaal links? Die is MOOI namelijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef babyfeet het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is up all nightquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke is die op de bovenste foto helemaal links? Die is MOOI namelijk!
En Hommie
erg heh! dit is dus ook nog zonder clean up, zo fijn lakken die nieuwe catricejesquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hamsters zijn eng
Mooie buit babyfeet!
En vreselijk roze, princess-a! Maar het zit er wel mooi op![]()
Welke is de tweede van links?quote:
aaahhhwww *aaait! wat liefquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, mooie kleur is dat zeg! toch ook maar even voor kijken..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Cute![]()
The pinker the better
[ afbeelding ]
Nee IDK toch? LOL is donkerderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe junk, jij?
(volgens mij is dat LOL )
Russische dwerghamstersquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het beschaafd te houden nogquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe junk, jij?
(volgens mij is dat LOL )
Leuke pic spamquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef liiszle het volgende:
mijn nieuwste aanwinst :
[ afbeelding ]
mooi jade kleurtje bij de plaatselijke drogist. lakt kut, lak is prachtig!
toch wat saai, dus even gepimpt
[ afbeelding ]
mijn lakjes afgelopen week :
oranje met flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Londons weather forcast met flakies
[ afbeelding ]
en From dusk do dawn met glitters
[ afbeelding ]
Ik spreek je graag over een maand of twee weerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik probeer het beschaafd te houden nog. Maar dat is wel erg lastig met al die mooie kleuren
.
met een mooie parel witte konad wordt ie vast nķg mooierquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef RenRen- het volgende:
Mijn china-mani zit er trouwens nogsteeeds op!
Ik wil eigenlijk heel graag een konad doen, maar het is nog te mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |