Dat dat vervelend is snap ik maar daar kunnen wij niks aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef Dwyn het volgende:
Nee, ik weet hetIk heb alleen altijd wat met TNT en ik word het gewoon een beetje zat. Hoe moeilijk is het om even een briefje achter te laten?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dwyn het volgende:
T&T staat op afgeleverd, maar niet bij mij en ook niet bij de buren waar de bezorger het normaal naar toe brengt als ik niet thuis ben. Ik wacht vanavond nog even af, of een van de bewoners van de flat misschien het heeft aangenomen en komt langsbrengen en anders ga ik TNT mailen/bellen.
Ja, daar hoop ik ook nog op. Hij staat sinds gisteren op afgeleverd, dus dan zou het vandaag in ieder geval moeten komen. Maar goed, het is al bijna 18u.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. De volgende ochtend werd het gewoon bezorgd. Postbode vertelde dat dat dus wel vaker gebeurt...
Dat kan niet met internationale pakketjesquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag.
Als jullie bestellen bij TD, hoe kunnen jullie dan het pakket in Nederland volgen via de TNT? Of kan dat niet en moet je gewoon afwachten? Want ik heb niet zoveel geduld meer.
Dat is bij ons ookquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan niet met internationale pakketjesWanneer is je status veranderd naar "shipped"?
sorry, ik snap je post nietquote:Op donderdag 8 april 2010 18:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook
Maar als het pakket op de website als Costumer Cleared gemeldt staat dan zal het dezelfde dag of de volgende dag geleverd kunnen worden
We zijn jaloers op jouw boobies hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaa allemaal booooobies op mijn bureau
Mijn man dacht het te wetenquote:
quote:
Hm, niet mijn kleur, maar het flesje maakt veel goed, en mooi gelaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |