Ik snap waarom.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik mocht ze ook hebben maar heb 't maar gelaten, ik wacht wel
hoezoquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap waarom.![]()
Maar goed, ik heb mijn positie duidelijk gemaakt en blijkbaar hebben ze er geen problemen mee anders had ik niks gekregen lijkt me.
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind jullie tof dat jullie ze hebben afgeslagen duidelijk hebben gemaakt wat jullie positie is.Bravo.
En MM je bent model!!
Haha ben ook erg benieuwd! Let me know!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.
ze zijn wel echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Hebben ze je daar niks over gezegd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee om gaan eigenlijk. Want ik ga dus wel melden dat OPI te koop is bij o.a. Sephora in de V&D en TD.
Oh Who the Shrek Are You is leuk! Staat je leuk! Funky Donkey vind ik niet zo interessantquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Who The Shrek Are You isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hebben ze je daar niks over gezegd?
[..]
Oh Who the Shrek Are You is leuk! Staat je leuk! Funky Donkey vind ik niet zo interessant.
Jij bent snel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Jammer van die chips. Wat ga je nu lakken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TMI met een chip erin gisteren. Hij is inmiddels behoorlijk verder gechipt dus hij gaat er zometeen af.
Ik had echt NET mijn nagels gedaan met P2 maar ik moest ze swatchen.. Morgen ga ik Who The Shrek Are You opdoen naar een verjaardag, ben benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent snel!Ik heb nu geen tijd om te swatchen.
![]()
Ze zijn mooi.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer van die chips. Wat ga je nu lakken?
*kreun* ik wil die eerste hebben!!!!! En ik wil Ogre the top blue zien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Slechte telefoonfoto en kantelen lukte niet op een of andere manier...
[ afbeelding ]
Zo tof! Mijn nagels! In een advertentie in Vegas!![]()
Betekend dit dat ik mezelf nu model mag noemen?
Oeh die is wel echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Who The Shrek Are You
Die kleur doet me heel erg denken aan dat slijmerige speelgoedspul van vroeger![]()
[ afbeelding ]
Funky Donkey
Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
SQ: jij hebt er geen geluk mee he?![]()
MM: Wat tof op die reclame![]()
Alle meiden met foto's: Mooi Mooi Mooi allemaalik wil Shrek lakjes!
Mijn NOTD, Misa Toxic Seduction met blauw/groene dingetjes/druppels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
Meet me at coral island,catrice met Nfu 39
[ afbeelding ]
CG-Passion in the pacific
[ afbeelding ]
Essence-Break Through
[ afbeelding ]
Art de Lautrec 01B
[ afbeelding ]
MM als handmodel![]()
Mooie Shrek lakjes en nog veel meer moois![]()
SQ,wat balen zo'n mens dat weer tegen te komen bij een sollicitatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |