Whehehehhequote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hamsters zijn eng
Mooie buit babyfeet!
En vreselijk roze, princess-a! Maar het zit er wel mooi op![]()
ik vind die kleine fragiele trillende lijfjes gewoon zo... brrrr! Dus niet bang in de zin van dat ik er van op tafel spring...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WhehehehheHamsters zijn lief!! Vind je ratten ook eng??
Mooie handenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Starstruck het volgende:
Ik zal ook maar weer eens wat posten.
[ afbeelding ]
Niet erg origineel, maar hij is zo mooi.London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
NOTD: Hot or Not?
het wil nog niet echt lukken om mijn foto's te verkleinen, dus sorry.![]()
DIt soort kleuren staan je echt prachtig, net als die Purple grey van Models Ownquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef PeRi het volgende:
Mijn buit van vanmiddag, de linker twee zijn voor mij en de rechter twee voor een vriendin.
[ afbeelding ]
vlnr: Let's Move On, Lucky in Lilac, Blue's Brother, Clay-ton My Hero.
[ afbeelding ]
En in daglicht; Sephora by OPI - Metro Chic. Zit heel dicht bij China Glaze - Channelesque, maar deze is een tikkeltje grijzer/donkerder/minder paars. I loves them both.
thanksquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
DIt soort kleuren staan je echt prachtig, net als die Purple grey van Models Own
Oow wat lief zegquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
TVP met mijn nieuwe vriendin Hommy![]()
[ afbeelding ]
(ze is inmiddels wel uit de slabak en in een mooie kooi.... hihi)
Dan mag je hier wel met de hond spelen, die houdt wel van gooi- en smijtwerkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die kleine fragiele trillende lijfjes gewoon zo... brrrr! Dus niet bang in de zin van dat ik er van op tafel spring...
Ik ben gewoon altijd bang dat ik ze doodknijp... 't is gewoon geen huisdier voor mij, ik heb iets robuusters nodig, die ik kan knijpen en gooien
quote:Op donderdag 8 april 2010 @ 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
met een mooie parel witte konad wordt ie vast nóg mooier
dat ziet er toch zo vet uit he! misschien moet ik ook maar weer eens aan de gang gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels met Awaken met konadje van Millenium
[ afbeelding ]
Ok, in close up zien mijn handen er nog steeds niet uit... niks aan te doen, maar met de mani ben ik best tevreden.
Gaaf!! Mooie maniquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels met Awaken met konadje van Millenium
[ afbeelding ]
Ok, in close up zien mijn handen er nog steeds niet uit... niks aan te doen, maar met de mani ben ik best tevreden.
He neeee he!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
*huilie doet* er is gisteren 1 nagel afgebroken
Ik ben blij dat ik de eerste toch gescoord heb, ben er heel blij meequote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 10:33 schreef snkr-xxx het volgende:
ik kom ook weer even spammen![]()
Catrice Sold Out Forever:
[afbeelding]
Catrice Lost in Mud:
[afbeelding]
En van deze site heb ik deze foto gepikt http://www.fragdiegurus.de/?p=459 :
[afbeelding]
Catrice
Dank jequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
Erg mooi snkr! Vooral LIM!
Ik wil ergens bestellen maar ik heb zowaar geen *makkelijk te verkrijgen* wishlist of het is nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |