Ik snap je reactie niet helemaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een film die goed is .. als je je verstand op nul zet, maar als je je verstand op nul zet, is de film niet goed maar slecht.
Bedankt voor de tip, ga binnenkort eens even kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:12 schreef resque het volgende:
Låt den Rätte Komma In (2008) Alternatieve titel: Let the Right One In
429 stemmen | gemiddelde 3,59mijn stem: (verwijderen)
Zweden
Drama / Horror
114 minuten
geregisseerd door Tomas Alfredson
met Kåre Hedebrant, Lina Leandersson en Per Ragnar
Oskar is een 12-jarig jongetje, dat continu wordt geplaagd door twee bullebakken. Op een dag maakt Oskar kennis met zijn nieuwe buurmeisje en de twee worden vrienden. Sinds ze naast Oskar en zijn familie is komen wonen, sterven plotseling een hoop mensen, maar niemand weet waarom, behalve Oskar, die een geheim van zijn buurmeisje kent.
wel goede film opzich,
7,5
imdb 7,8
What are the oddsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef SnuggLe het volgende:
Gisteren Gran Torino weer gezien. Magistrale film blijft het.
Het is geen film waar enorm veel in gebeurt inderdaad, ikzelf vond hem wel geweldigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef Darkzell het volgende:
Gran Torino is idd een erg goede film.
Heb Let the right one in proberen te kijken maar kwam maar niet door het eerste half uur heen. Misschien dat ik het nog maar eens moet proberen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Thy... het volgende:
The Illusionist (2006)
Een film over verboden liefde in een nieuw jasje. Het acteerwerk begint niet heel hoogstaand (niet op de laatste plaats door het kauwende duitse accent) maar later in de film loopt het redelijk. Ergens op 3/4 van de film wel een stukje gemist omdat ik in slaap was gevallen maar het einde was voorspelbaar genoeg dat dat geen problemen gaf.
De sfeer zit er wel goed in maar helaas zijn de hoofdpersonen erg stereotyp.
IMDB: 7.7/10
Mijn cijfer: 6.2/10
Netjes Arcee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
063 0091 SnuggLe
Wicker Park is mooi ja. Wel schrikken op het eind..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Desii het volgende:
Wicker Park
Hij komt wat langzaam op gang, maar na een paar flashbacks zat ik er lekker in
Een drama/romantisch verhaal dat mysterieus in elkaar steekt.
Wicker Park is een verfilming van een franse versie: l'appartement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je doet wel meer goed want je review geeft mij in ieder geval alle reden om deze film ook nooit eens per ongeluk te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....quote:
Ik schijt bijna in mijn broek van het lachen, wat een half tamme zaadfilm zegquote:"A Nightmare on Elm Street" is so original, realistic, and overall terrifying that it is easy to overlook the film's numerous shortcomings
Deze draait dit weekend op Lowlandsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef trebremmit het volgende:
Alweer een poosje geleden heb ik Anvil: The story of Anvil gezien
[ afbeelding ]
ik wil die film erg graag zien en ik wil m ook erg graag niet zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Waarom kijk jij uberhaubt horror films ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ik vind er echt te smerige lompe dingen in zitten. Met je stanleymes je arm open snijden, of je polsen met een vleesmes. Gatver. Wat is daar nu leuk aan, dat soort shock-shit?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....
Vet! MOet ik zien!
In Ierland draaide ie maandag alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef boskameel het volgende:
Waar heb je Inglorious Basterds gekeken?
Mja. Mee eens, what can I say?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef Seborik het volgende:
Tweeënhalf uur naar een kutcam kijken. Had je beter kunnen neuken.
die film is geniaal manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Falco het volgende:
Airplane!
Nah, te flauw, te hoge grappendichtheid en daarbij ook teveel herhaling. Het wordt daardoor een lauwe komedie die nergens weet te verrassen. Het moment van een grap zie je gedurende film continu aankomen. Gelukkig verliep de grap dan toch anders dan vooraf gedacht. Alsnog wist me Airplane! me hooguit een enkele glimlach te bezorgen. Veel te weinig voor een komedie dus. Cijfer: 5
helemaal mee eens! een lekker feel good moviequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
NIck And Norah's Infinite Playlist
Wat een fantastische film zeg, had echt niet verwacht dat ik hier zo enthousiast over zou zijn. Onwijs leuke film met Michael Cera als bekendste acteur. Goed acteerwerk, verhaal leuk uitgewerkt, ijzersterke soundtrack en een fantastisch sfeertje gewoon. Echt een aanrader. 5/5 in het genre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, ik vond het juist wel een leuke film. Er zaten alleen wel wat rare dingen in, waarvan je zou zeggen dat een handelaartje als Ale wat slimmer zou zijn. Desondanks vind ik de 7.2 zeker verdient.quote:
Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef iBolt het volgende:
Schitterende film! Echt super gaaf... en moet je eens voorstellen deze film te zien in Duitsland met Duitse na synchronisatie tussen allemaal DuitsersBriljant
bij 't einde gingen mensen in de zaal zelfs opstaan en klappen, nog nooit eerder gezien
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
oeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
002 1684 Lambiekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 6.8
Entre les murs (2008)
Grappige docu-achtige film waarbij een docent zijn klas in toom probeert te houden. Het is interessant te noemen. Met 10minuten gesprekken, overgangbesprekingen, en ingaan op ongein van je leerlingen en dan klemzetten met argumenten.
cijfer 7.5 / imdb 7.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Bikske.quote:
7/10quote:one house; one revolutionary; two open straight marriages; three gay people (maybe four); three children; two carnivores and eight vegetarians; there's only one way they're going to make it... together
Duitsers zijn toch wel uber meesters in na-synchronisatie hoor... Iig heb ik hetzelf nooit zo irritant gevonden dat het me weerhield om een film in de bios of op tv in het Duits te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...![]()
Maar Duitse na-synchronisatie is
Toffle film inderdaad. Tijdje terug alledrie de genoemde films van Moodysson bekeken. Erg goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef znarch het volgende:
Tillsammans
Over een woongemeenschap in de 70's in zweden. Geweldige feelgood hippie film. Vond de karakters stuk voor stuk best tof, en sommige scenes (zoals het voetballen in de tuin) ZO leuk om te zien![]()
Is zeker een aanrader![]()
Zoals IMDB omschrijft:
[..]
7/10
van dezelfde gast als: Fucking Åmål en Lilja-4 ever.
de trailer:
Dat gebeurde vorig jaar op LL ook, vond hem gedateerd itt sommige andere Hitchcocksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Laat ik ook weer eens wat posten, gisteren op de pleinbioscoop van Rotterdam gezien:
North by Northwest
[ afbeelding ]
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling![]()
Want het is een comedy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling[/b]
en daar moet je dan om lachen? je moet je natuurlijk wel bedenken dat ze destijds nog geen uitgebreide CGI makende computers hadden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
want sommige dingen zijn een beetje gedateerd en lachwekkend in deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |