De upper raakt iig niet los van de midsole door uitgedroogde lijm, dat is blijkbaar het grootste probleem bij OG Huarache lights, volgens de (legit) seller zijn de schoenen 100% wearable dus ik ga er wel van uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Modus het volgende:
Valt daar nog op te lopen, die Hua Lights?
Wat voor een paar zit je op te wachten dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat voor een paar zit je op te wachten dan?
Is ook de enige van het pack die ik wel mooi vind.quote:
Haal ik niet... huarache is halve maat groter heb ik begrepen door die sok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef SinjiOnO het volgende:
Er is op ebay net een Mowabb VNDS size 9 weg voor 70 dollar
mooi...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Electric_Wizard het volgende:
Je weet dat je ze wil, Warhead
[ afbeelding ]
lelijk...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Modus het volgende:
Die sokken zitten echt goed. Ik heb die Mowabbs ook maar heb ze geloof ik 1x aan gehad.
Deze heb ik ook nog, die draag wel iets vaker:
[ afbeelding ]
Ik ben altijd bang bij deze schoen dat die pijltjes ineens om en om neon gaan oplichten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Electric_Wizard het volgende:
Je weet dat je ze wil, Warhead
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang bij deze schoen dat die pijltjes ineens om en om neon gaan oplichten.
Hangt van de schoen af, maar er is eentje voor mij waar geld niet meer belangrijk isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef Roscovitch het volgende:
wat is jullie max aan geld wat je uitgeeft aan één paar sneakers?
quote:
Ik heb dat pack speciaal gekocht voor die rode, die groene kunnen mij dan weer niet boeien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is ook de enige van het pack die ik wel mooi vind.
Meer dan 400 is me wat te gek.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef Roscovitch het volgende:
wat is jullie max aan geld wat je uitgeeft aan één paar sneakers?
Echt, die gast kan een shop beginnen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:41 schreef Luie-princes het volgende:
Sinjiono, jij gaat haaaaaaaaardd!
Skytop blijft een keihard model, jij weet nietquote:
Materiaal is baas, drop eens een Wivah als je tijd hebtquote:
lol hypebeastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Hangt van de schoen af, maar er is eentje voor mij waar geld niet meer belangrijk is
Supreme Blazers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal weer eens nietquote:
cosign.quote:
we zijn hypebeasts!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Waarom is jullie wereld zo klein en denken jullie in merken maar niet in schoenen..? Ik word er treurig van.
Ik heb geen cam. En ze zijn min of meer als beaters gebruikt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
Materiaal is baas, drop eens een Wivah als je tijd hebt
Ja, hele mooie schoen, gebruik zelf nog de rode veter, maar dit ziet er toch ook mooi uit!quote:
Ik vind fitteds echt lelijk, 9 van de 10 mensen die ze dragen zien er ook niet uit met een fitted.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:39 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het met jullie Fitteds verzameling?
Hard!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef SinjiOnO het volgende:
Nope, heb deze nog op het oog:
[ afbeelding ]
Wanneer de fitted op de kleding en schoenen en het liefst ook nog een mooie zonnebril is afgestemd, heb ik er geen probeem mee...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:05 schreef seto het volgende:
[..]
Ik vind fitteds echt lelijk, 9 van de 10 mensen die ze dragen zien er ook niet uit met een fitted.
Als je ermee weg kan komen (zeldzaam), zijn ze wel vet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer de fitted op de kleding en schoenen en het liefst ook nog een mooie zonnebril is afgestemd, heb ik er geen probeem mee...
Ik heb het niet zo op met half werk, jij wel?quote:
fitted + zonnebril is hypebeast galorequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op met half werk, jij wel?
Hoe heb je zo snel een foto van mij kunnen vinden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
fitted + zonnebril is hypebeast galore
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True true, van de week ook een mooi briefje gehad of ik nog even de waarde op wil geven. Dus nog wat ¤ aftikken en dan komt het vast goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
Douane is nooit leuk.
Godver wat zijn die zwarte SB's vetquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef SinjiOnO het volgende:
Zeer goede staat... veel succes
[ afbeelding ]
Dope cali!
nice ones..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze op het oog:
[ afbeelding ]
voor de gein eens in dit topic gekeken.... wow! die had ik, waar bestel je die ? De mijne waren 5 jaar geleden helemaal op, maar erg erg fijne schoentjesquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er maar niet op gaan lopen als ik jou was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, binnenhuis kan het nog wel, een vierdaagse zou ik niet proberen. Paartje van Enyo ging al cracken bij de lfstl x nb release. (air-unit)quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op gaan lopen als ik jou was.
Die zijn na 1 keer lopen overleden.
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze op het oog:
[ afbeelding ]
quote:Niketown New York
6 E. 57th St., New York, NY 10022
Ja denk het ook. THnxquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je zult Niketown wel bedoelen. Zit ook een Nike ID op de bovenste etage
[..]
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?. En hoeveel kosten ze? En zijn ze ergens in omgeving Amsterdam te koop?
. Bij voorbaat dank.
.
Dichtst in de buurt komt de Royal Mid:quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?. En hoeveel kosten ze? En zijn ze ergens in omgeving Amsterdam te koop?
. Bij voorbaat dank.
.
Je kan toch ook gewoon die in een mannenmaat kopen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
. Bij voorbaat dank.
.
Imho zien ze er redelijk unisex uit..quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
. Bij voorbaat dank.
.
Strik je veters, staat veel mooier.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef Grimbert het volgende:
wivah:
[ afbeelding ]
Het zwarte suede is alleen niet mooi zwart meer, weet iemand een manier om dit weer wat te fixen?
Whaa je hebt twee neuzen.quote:
Ja maar je moet wel goed oppassen welke sneakers, je moet eerst door een kwaliteitscontrole. Afhankelijk van de waardering van je gekozen sneakers zul je dan óf positieve reacties krijgen, of voor kkmongool uitgemaakt worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:58 schreef gers het volgende:
kan ik hier vragen waar ik bepaalde sneakers kan kopen
nou ik zoek adidas samba'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel goed oppassen welke sneakers, je moet eerst door een kwaliteitscontrole. Afhankelijk van de waardering van je gekozen sneakers zul je dan óf positieve reacties krijgen, of voor kkmongool uitgemaakt worden.
Probeer een aantal europese webinkels uit de op. Sns / crooked tongues / caliroots (als je drie maanden de tijd hebt om op je bestelling te wachten). Of gewoon de adidas online store maar die site is irritant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik zoek adidas samba'sen de footlocker, coach en die andere schoenenboer hebben ze niet
quote:
toevallig geen echte winkel want ik ben niet zeker over mijn schoenmaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Probeer een aantal europese webinkels uit de op. Sns / crooked tongues / caliroots (als je drie maanden de tijd hebt om op je bestelling te wachten). Of gewoon de adidas online store maar die site is irritant.
In dat gevalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel goed oppassen welke sneakers, je moet eerst door een kwaliteitscontrole. Afhankelijk van de waardering van je gekozen sneakers zul je dan óf positieve reacties krijgen, of voor kkmongool uitgemaakt worden.
Ik heb die anderhalf jaar geleden in een winkel gehaald, ik vermoed dat die niet meer verkocht worden tbh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:34 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
In dat geval: Waar kan ik Adidas Conductor High Olympic kopen in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?
.
[ afbeelding ]
Oké...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb die anderhalf jaar geleden in een winkel gehaald, ik vermoed dat die niet meer verkocht worden tbh.
Google Maps - Lacebag.nlquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Oké.... Nouja, weten jullie dan een goede sneakerstore in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda die mooie sneakers verkoopt in de wat kleinere maten (41-42)?
En ooh ja dit zijn IMO mooie sneakers maar, als je sneakers kent die volgens jou ook mooi zijn en die nu nog te verkrijgen zijn in maat 41-42 in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda geef dat dan a.u.b. aan.. Bij voorbaat dank.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart en hoog als ik het goed begrijp dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Oké.... Nouja, weten jullie dan een goede sneakerstore in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda die mooie sneakers verkoopt in de wat kleinere maten (41-42)?
En ooh ja dit zijn IMO mooie sneakers maar, als je sneakers kent die volgens jou ook mooi zijn en die nu nog te verkrijgen zijn in maat 41-42 in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda geef dat dan a.u.b. aan.. Bij voorbaat dank.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd alhoewel, het hoeft niet perse zwart en hoog te zijn maar het liefst welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zwart en hoog als ik het goed begrijp dus
Voor hoeveel gaan die eigenlijk weg, die Solebox 1500´s?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef SinjiOnO het volgende:
! thanks for the heads up, maar ze komen nu ongunstig... ik moet cash overhebben voor de Solebox 1500's![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer de fitted op de kleding en schoenen en het liefst ook nog een mooie zonnebril is afgestemd, heb ik er geen probeem mee...
wat loopt ie er nichterig bij. Ik gok erop dat het een man isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je vriendin eruit ziet dat je daar over twijfeltquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat loopt ie er nichterig bij. Ik gok erop dat het een man is
Zo te zien kom je uit Oss, dus dan is Powerhouse in Nijmegen goed te doen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik zoek adidas samba'sen de footlocker, coach en die andere schoenenboer hebben ze niet
dankje ik fiets er zo even langsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zo te zien kom je uit Oss, dus dan is Powerhouse in Nijmegen goed te doen!
o.a. deze Samba's in store:
[ afbeelding ]
Of anders kan je altijd nog bij Mckinnley Casuals in 's-Hertogenbosch kijken.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Lobby voor deze mafakkas
Je zult ook meer zwarte sneakers zien als het wat dichter naar de winter is. In de zomer zie je vaak wat lichtere kleuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:46 schreef gers het volgende:
ben vandaag bij powerhouse geweest hadden alleen geen zwarte samba's met bruine zool![]()
waarom zijn er trouwens zo weinig zwarte sneakers
Hoeveel kosten ze? En zijn ze verkrijgbaar in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:25 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dichtst in de buurt komt de Royal Mid:
[ afbeelding ]
Af en toe met water schoonmaken. Prop papier of wat dan ook erin om de neus weer een beetje bolling te geven. Zoiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Fugie het volgende:
Nu ik dat lees van schoenspanners, hoe zorgen jullie er voor dat je sneakers er enigzins goed uit blijven zien ?
Heel veel schoenen kopen zodat je ze maar heel af en toe aan hoeft te trekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Fugie het volgende:
Nu ik dat lees van schoenspanners, hoe zorgen jullie er voor dat je sneakers er enigzins goed uit blijven zien ?
260 dollar / 180 euro. Maar het zal wel komen omdat het > 150 is dat het zoveel extra is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef SinjiOnO het volgende:
75? Heftig man, wat is de totale waarde van je pakket?
Waren er Rotterdam Hooligans aan t knallen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef Fugie het volgende:
was vandaag in rotterdam even wat winkels checken, maar echt blij ben ik er niet van geworden.
Nee, die waren in hoek van hollandquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:05 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waren er Rotterdam Hooligans aan t knallen?
check anders gewoon online bij purchazequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef Fugie het volgende:
was vandaag in rotterdam even wat winkels checken, maar echt blij ben ik er niet van geworden.
hell no, griptape op Pro Bs voelt zo sexy vergeleken met SBTGs (btw, heb je ze al binnen?)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
SHOOTO: Ik wil m'n FC's wel traden tegen je pro B griptapes
Can't blame me for tryingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hell no, griptape op Pro Bs voelt zo sexy vergeleken met SBTGs (btw, heb je ze al binnen?)
Little chance... i'm a sucker for white + gumsole when finished with golden swoosh.... Het enige wat zou kunnen helpen is een gil van jouw kant uit dat je die griptapes zat bent, whehe.quote:Geef maar een gil als je ze zat bent
Onderstequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 2 pick ups van deze week.
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 2 pick ups van deze week.
Liggen ze comfortabel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.
Co-sign.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.
Ik denk Air Pegasus, waren vaak in de sale de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet iemand welk model nike's dit is? en waar te krijgen? hopelijk is het beetje te zien
Iemand?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Rnnz het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze sneakers kan kopen (liefst online)?
[ afbeelding ]
Het enige waar ik ze gevonden krijg is op Caliroots, maar daar zijn ze niet in mijn maat.
Het zijn dus Adidas Originals Court Star, zwart.
hey! die vind ik wel dope. waarvandaan als ik vragen mag?quote:
morgen bro.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
doe eens wivah maken met die blazers
TOMSquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hey! die vind ik wel dope. waarvandaan als ik vragen mag?
Thanks Warhead, maar dat had ik ook al in mijn gezocht topic gedaan op lb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef thaWarhead het volgende:
He verdomme Sjimz waar is die lobi voor de tipgever?
Heette de verkoper toevallig Galang?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Fugie het volgende:
Eindelijk binnen
[ afbeelding ]
telefoon cam, dus brakke pic ja
ik hoop azuresquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat deze nog een keertje wordt ge-re-released in dezelfde kleurstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mneej, het was 1 of andere amerikaanse italiaan uit brooklynquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Heette de verkoper toevallig Galang?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef The_whitest_boy_alive het volgende:
Nieuwe nette sneakers gekocht van Diesel:
[ afbeelding ]
Ben er erg blij mee
waauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:34 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
In dat geval: Waar kan ik Adidas Conductor High Olympic kopen in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?
.
[ afbeelding ]
achja, toen ik wat jonger was was 150 gulden voor een paar nikes ook veel te veel geldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
moeders in de rij, alles
Als die moeders vervolgens betalen niet hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Bij Patta ook al. Mensen die hun moeders meeslepen naar die shit zijn echt kansloos.
Jawel, werken voor je eigen centen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als die moeders vervolgens betalen niet hoor
Lolz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit riekt mij teveel naar handel, als TS zo vriendelijk wil zijn mij een PM te sturen met enige uitleg
had ik die danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef seto het volgende:
daar gaat je credibility Fugie
meer een cursus: hoe krijg ik eprops binnen 1 maand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):quote:
wat heb je nodig henkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
wie doet dan ook werken op zaterdag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
Werk jij bij UPC?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef baggerhoofd het volgende:
Kopen jullie dit soort schoenen vooral online? Ik ben vanmiddag eens de Footlocker (wat een volk tref je daar aan trouwens) en Pro Sport binnengelopen, maar echt veel van die Nike Blazers vind je daar niet. Of moet ik daar wel wezen? Oh ja, het was in Eindhoven.
Nope, maar ik haal mijn plaatje maar weg voordat mijn baas erachterkomt dat ik plaatjes maak van de werkplek hihiquote:
Heb je toevallig ook Adidas, en hoe verschillen de maataanduidingen van deze 2 merken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef tiemenharte het volgende:
Hier mijn nieuwe Gola Harrier Sneakers uit engeland!
Ze worden al sinds 1968 gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut ja, och... Laat ik het zo zeggen, ik kan er ook wel weer eens naast zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Nope, maar ik haal mijn plaatje maar weg voordat mijn baas erachterkomt dat ik plaatjes maak van de werkplek hihi
Zijn toch Asics als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:57 schreef Fugie het volgende:
hmm, k-swiss, nooit echt fan van geweest. Maar ieder zijn ding
Ik weet het allemaal niet, maakt me eigenlijk ook niet zo veel uitquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Zijn toch Asics als ik me niet vergis?
Laatste post vorige bladzijde nietquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
geen idee, maar ergens toen ik nog zwaar fanboy was van adidas besloot ik dat k-swiss een trieste rip-off is. En nu denk ik er niet anders overquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Waar komen die rooie middelste rooie sneakers vandaan ze zijn hardddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:42 schreef SinjiOnO het volgende:
Dope hoor Sjimz
Trouwens, de Vans van Cali zijn nu ook te verkrijgen bij Oki-Ni voor 150 pond.
Pickups:
(Stoked on these)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen idee, maar ergens toen ik nog zwaar fanboy was van adidas besloot ik dat k-swiss een trieste rip-off is. En nu denk ik er niet anders over
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet waarom, maar ik vond het nodig om deze te pre-orderen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]Gespiegeld plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, order dan maar snel cancellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |