Meteen maar om even recht te zetten: ik ben zelf terecht niet geslaagd.
Vandaag had ik dus mijn tussentijdse toets. Voor de ouderen onder ons, het is om een beetje een idee te krijgen van je examenniveau, en je kunt er vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen mee krijgen. Dus vanmiddag naar het CBR. Nogmaals, ik ben zelf terecht niet geslaagd ervoor, maar wat een vaag mens had ik als exaaminator

- Bij de introductie kreeg ik te horen dat ik het maar moest zien als een rit in mijn eentje. Ze vroeg of ik zelf dacht dat ik morgen zelfstandig kon rijden, met de opmerking dat als ik het morgen kon ik het ook wel vandaag kon. wel een vreemde vraag voor de tussentijdse toets

- Eerste opdracht was links-rechts-links-einde van de straat rechts. Op een gegeven moment knalt ze vol op de rem en trekt mijn stuur naar rechts, omdat ik volgens haar bij het einde van de straat was. Echter, het was gewoonweg een bocht naar links waar rechts een opritop uit kwam, maar het einde van de straat was het voorlopig toch echt nog niet

- Op een stukje van 4 meter: Ga maar hier links....nee doe maar rechts.....of nee laat maar, toch links.....
- BIj het begin, wat is het nummerbord van die grijze opel daarginds? Op mijn opmerking dat er geen opel staat, krijg ik te horen dat het ook wel een Audi kon zijn

- De parkeeropdracht. "Parkeer daar ergenss maar". Dus ik zet hem mooi op een parkeervlak naast de baan neer (hoewel ik het niet helemaal goed deed, waardoor dus gezakt). Krijg ik van haar pissig te horen dat ze wees naar een grote parkeerplaats links van de weg. Oftwel, ik moet vortaan naar haar kijken wanneer ze aanwijzingen geeft

Nogmaals, ik ben terecht niet geslaagd vandaag, maar al had ik alle skills verworven zou ik doodnerveus van haar zijn geworden.