abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72230463
Meteen maar om even recht te zetten: ik ben zelf terecht niet geslaagd.

Vandaag had ik dus mijn tussentijdse toets. Voor de ouderen onder ons, het is om een beetje een idee te krijgen van je examenniveau, en je kunt er vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen mee krijgen. Dus vanmiddag naar het CBR. Nogmaals, ik ben zelf terecht niet geslaagd ervoor, maar wat een vaag mens had ik als exaaminator

- Bij de introductie kreeg ik te horen dat ik het maar moest zien als een rit in mijn eentje. Ze vroeg of ik zelf dacht dat ik morgen zelfstandig kon rijden, met de opmerking dat als ik het morgen kon ik het ook wel vandaag kon. wel een vreemde vraag voor de tussentijdse toets
- Eerste opdracht was links-rechts-links-einde van de straat rechts. Op een gegeven moment knalt ze vol op de rem en trekt mijn stuur naar rechts, omdat ik volgens haar bij het einde van de straat was. Echter, het was gewoonweg een bocht naar links waar rechts een opritop uit kwam, maar het einde van de straat was het voorlopig toch echt nog niet
- Op een stukje van 4 meter: Ga maar hier links....nee doe maar rechts.....of nee laat maar, toch links.....
- BIj het begin, wat is het nummerbord van die grijze opel daarginds? Op mijn opmerking dat er geen opel staat, krijg ik te horen dat het ook wel een Audi kon zijn
- De parkeeropdracht. "Parkeer daar ergenss maar". Dus ik zet hem mooi op een parkeervlak naast de baan neer (hoewel ik het niet helemaal goed deed, waardoor dus gezakt). Krijg ik van haar pissig te horen dat ze wees naar een grote parkeerplaats links van de weg. Oftwel, ik moet vortaan naar haar kijken wanneer ze aanwijzingen geeft

Nogmaals, ik ben terecht niet geslaagd vandaag, maar al had ik alle skills verworven zou ik doodnerveus van haar zijn geworden.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72230512
Ik zou een klacht indienen, zo te horen is ze een beginner
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72230540
Ze bereidt je voor op het rijden met een vrouw naast je...
pi_72230549
Ho, he, hahahaha, sorry, maar dit is het fokforum, iedereen kan dit gewoon lezen joh! .
Vraag anders even aan iemand met verstand van je computers hoe je je dagboek moet openen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:22:01 #5
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_72230573
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef jack4ya het volgende:
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:22:17 #6
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_72230586
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
Ho, he, hahahaha, sorry, maar dit is het fokforum, iedereen kan dit gewoon lezen joh! .
Vraag anders even aan iemand met verstand van je computers hoe je je dagboek moet openen.
pi_72230599
quote:
Je bent verantwoordelijk voor een glimlach op mijn gezicht.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:23:29 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72230628
Tussentijdse toets. Had je geld teveel?
pi_72230636
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef jack4ya het volgende:
So true.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:26:23 #10
168121 retuow82
Het is friet!
pi_72230727
Tussentijdse examens

Leg een paar tientjes meer neer en je hebt kans dat je het rijbewijs hebt gehaald in plaats van de opmerking "ja als je zo rijdt bij het examen dan ben je geslaagd"
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_72230757
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef retuow82 het volgende:
Tussentijdse examens

Leg een paar tientjes meer neer en je hebt kans dat je het rijbewijs hebt gehaald in plaats van de opmerking "ja als je zo rijdt bij het examen dan ben je geslaagd"
Dan had ik een paar tientjes meer kwijt geweest
2 ingrepen ftw
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:30:03 #12
168121 retuow82
Het is friet!
pi_72230863
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Dan had ik een paar tientjes meer kwijt geweest
Nee die lessen die je nu nog moet nemen tot aan je examen krijg je gratis van je rijschool

Haal dat rekenwonder ook maar onder je naam uit
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32:33 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_72230948
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Kopbal het volgende:
Tussentijdse toets. Had je geld teveel?
Het CBR stond er in de tijd dat ik mijn rijbewijs haalde redelijk om bekend mensen onterecht
te laten zakken voor (waarschijnlijk) extra inkomsten, tenminste dat is wat ik van veel mensen
hoorde.. Ik had daarom een tussentijdse toets aangevraagd, mede voor dat en
de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen natuurlijk...

Ik ben bij zowel de tussentijdse toets als t examen geslaagd...

De vragen die de examinator aan de TS stelde zijn heel normale vragen, en ook het twijfelen
is iets wat alleen op de weg (of met een passagier) vaak voor zal komen dus is ws expres...
Als je daar niet mee om kan gaan ben je dus nog niet geschikt om de weg op te gaan...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_72230949
Ik heb me TTT ook niet gehaald maar wel in 1x geslaagd bij het praktijkexamen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72231033
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef B-FliP het volgende:

[..]

De vragen die de examinator aan de TS stelde zijn heel normale vragen, en ook het twijfelen
is iets wat alleen op de weg (of met een passagier) vaak voor zal komen dus is ws expres...
Als je daar niet mee om kan gaan ben je dus nog niet geschikt om de weg op te gaan...
Ga dan niet van tevoren zeggen dat er duidleijke instructies worden gegeven.

Tevens worden er bij TTT's normaal gezegd dat je het als normale rijles moet zien, en dat je nu eens van de examinator te horen krijgt wat er nog aan schort. En niet dat je moet doen alsof je er in je eentje in zit.
pi_72231139
Waar was dit? toch niet in enschede he?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72231204
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Waar was dit? toch niet in enschede he?
Amsterdam
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:40:36 #18
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_72231215
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Trannellius het volgende:
Ga dan niet van tevoren zeggen dat er duidleijke instructies worden gegeven.

Tevens worden er bij TTT's normaal gezegd dat je het als normale rijles moet zien, en dat je nu eens van de examinator te horen krijgt wat er nog aan schort. En niet dat je moet doen alsof je er in je eentje in zit.
Het is een toetsing daarom heet het ook een toets... Dat je het als een normale rijles moet
zien is om veel mensen van hun zenuwen of faalangst af te helpen...

De dingen die eraan schorten heb je achteraf wel te horen gekregen lijkt me... En over
instructies, bij examens kunnen ze je ook een weg in sturen waar je niet in mag vanwege
bijvoorbeeld eenrichtingsverkeer... Als je dat niet opmerkt en gewoon instructies volgt ben
je gezakt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:41:01 #19
168255 J.Herrer
pi_72231227
Je had haar gewoon dood moeten neuken op de achterbank en 50 euro moeten geven, dan had je vanmiddag nog je rijbewijs kunnen aanvragen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_72231344
Kan me voorstellen dat je van zo'n examinatrice de kriebels krijgt. Ze klinkt als mijn demente oma

Jammer dat je het niet gehaald hebt!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:47:30 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_72231403
quote:
pi_72231413
Dat zijn allemaal moment opnames
Je bent geslaagd en de volgende dag rij je 2 kinderen dood die zomaar de straat oprennen.
Ik bedoel maar.. de ene doet s'morgens in de zomervakantie examen waar het lekker rustig is op straat en de ander doet het in de winter, glad op de weg en tijdens de spitsuren.
pi_72231454
Zonde van je geld man. Beter doe je voortaan gelijk het examen.
pi_72231530
Ach zo'n vrijstelling van bijzondere verrichtingen heeft volgens mij ook z'n nadelen. Het examen duurt (volgens mij, maar zoals zo vaak ben ik niet gehinderd door enige kennis van zaken) toch even lang, dus zou je bij het examen langer moeten rijden, terwijl de bijzondere verrichtingen en makkelijk zijn.

Ik heb by the way ook de TTT gedaan, ging volgens mij niet zo geweldig (ik kreeg de opmerking dat ik de wegligging van de auto niet hoefde te testen), maar wel in 1 keer examen gehaald. Het is natuurlijk absoluut niet na te gaan of ik het examen niet ook in 1 keer gehaald had zonder TTT, maar schaden doet het in ieder geval niet.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:57:30 #25
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_72231661
ik las waterhoofd
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')