quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef jack4ya het volgende:
Ze bereidt je voor op het rijden met een vrouw naast je...![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
Ho, he, hahahaha, sorry, maar dit is het fokforum, iedereen kan dit gewoon lezen joh!.
Vraag anders even aan iemand met verstand van je computers hoe je je dagboek moet openen.
Ho, he, hahahaha, sorry, maar dit is het fokforum, iedereen kan dit gewoon lezen joh!.
Vraag anders even aan iemand met verstand van je computers hoe je je dagboek moet openen.
So true.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef jack4ya het volgende:
Ze bereidt je voor op het rijden met een vrouw naast je...![]()
Dan had ik een paar tientjes meer kwijt geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef retuow82 het volgende:
Tussentijdse examens![]()
Leg een paar tientjes meer neer en je hebt kans dat je het rijbewijs hebt gehaald in plaats van de opmerking "ja als je zo rijdt bij het examen dan ben je geslaagd"
Nee die lessen die je nu nog moet nemen tot aan je examen krijg je gratis van je rijschoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dan had ik een paar tientjes meer kwijt geweest
Het CBR stond er in de tijd dat ik mijn rijbewijs haalde redelijk om bekend mensen onterechtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Kopbal het volgende:
Tussentijdse toets. Had je geld teveel?
Ga dan niet van tevoren zeggen dat er duidleijke instructies worden gegeven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De vragen die de examinator aan de TS stelde zijn heel normale vragen, en ook het twijfelen
is iets wat alleen op de weg (of met een passagier) vaak voor zal komen dus is ws expres...
Als je daar niet mee om kan gaan ben je dus nog niet geschikt om de weg op te gaan...
Amsterdamquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Waar was dit? toch niet in enschede he?
Het is een toetsing daarom heet het ook een toets... Dat je het als een normale rijles moetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Trannellius het volgende:
Ga dan niet van tevoren zeggen dat er duidleijke instructies worden gegeven.
Tevens worden er bij TTT's normaal gezegd dat je het als normale rijles moet zien, en dat je nu eens van de examinator te horen krijgt wat er nog aan schort. En niet dat je moet doen alsof je er in je eentje in zit.
Financiële schade, dat geintje kost je ook nog eens aardig wat geld zonder een echte meerwaarde te hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef El_Psycho het volgende:
Het is natuurlijk absoluut niet na te gaan of ik het examen niet ook in 1 keer gehaald had zonder TTT, maar schaden doet het in ieder geval niet.
Ik doe volgende week mn 3de keer examen, en ik heb nog geen 1x iemand gehad die NIET weet of die links of rechts wilquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het CBR stond er in de tijd dat ik mijn rijbewijs haalde redelijk om bekend mensen onterecht
te laten zakken voor (waarschijnlijk) extra inkomsten, tenminste dat is wat ik van veel mensen
hoorde.. Ik had daarom een tussentijdse toets aangevraagd, mede voor dat en
de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen natuurlijk...
Ik ben bij zowel de tussentijdse toets als t examen geslaagd...
De vragen die de examinator aan de TS stelde zijn heel normale vragen, en ook het twijfelen
is iets wat alleen op de weg (of met een passagier) vaak voor zal komen dus is ws expres...
Als je daar niet mee om kan gaan ben je dus nog niet geschikt om de weg op te gaan...
Nou dat is niet helemaal waar het neefje van mijn rij instructrice had dat dus ook. Die kerel zegt ga maar naar rechts en dat was dus een straat waar hij niet in mocht en hij maakt toch aanstalten om erin te rijden. Zegt die examinator. Wat ga je doen? Dit is een eenrichtingsweg en hier mag jij niet in rijden. Ow zegt die jongen dus die gaat weer rechtdoor de weg op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het is een toetsing daarom heet het ook een toets... Dat je het als een normale rijles moet
zien is om veel mensen van hun zenuwen of faalangst af te helpen...
De dingen die eraan schorten heb je achteraf wel te horen gekregen lijkt me... En over
instructies, bij examens kunnen ze je ook een weg in sturen waar je niet in mag vanwege
bijvoorbeeld eenrichtingsverkeer... Als je dat niet opmerkt en gewoon instructies volgt ben
je gezakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |