Thanks Warhead, maar dat had ik ook al in mijn gezocht topic gedaan op lb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef thaWarhead het volgende:
He verdomme Sjimz waar is die lobi voor de tipgever?
Heette de verkoper toevallig Galang?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Fugie het volgende:
Eindelijk binnen
[ afbeelding ]
telefoon cam, dus brakke pic ja
ik hoop azuresquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat deze nog een keertje wordt ge-re-released in dezelfde kleurstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mneej, het was 1 of andere amerikaanse italiaan uit brooklynquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Heette de verkoper toevallig Galang?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef The_whitest_boy_alive het volgende:
Nieuwe nette sneakers gekocht van Diesel:
[ afbeelding ]
Ben er erg blij mee
waauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:34 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
In dat geval: Waar kan ik Adidas Conductor High Olympic kopen in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?
.
[ afbeelding ]
achja, toen ik wat jonger was was 150 gulden voor een paar nikes ook veel te veel geldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
moeders in de rij, alles
Als die moeders vervolgens betalen niet hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Bij Patta ook al. Mensen die hun moeders meeslepen naar die shit zijn echt kansloos.
Jawel, werken voor je eigen centen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als die moeders vervolgens betalen niet hoor
Lolz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit riekt mij teveel naar handel, als TS zo vriendelijk wil zijn mij een PM te sturen met enige uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |