Onderstequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 2 pick ups van deze week.
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 2 pick ups van deze week.
Liggen ze comfortabel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.
Co-sign.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik slaap op die Blazers, dat moet ik eigenlijk helemaal niet doen.
Ik denk Air Pegasus, waren vaak in de sale de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet iemand welk model nike's dit is? en waar te krijgen? hopelijk is het beetje te zien
Iemand?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Rnnz het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze sneakers kan kopen (liefst online)?
[ afbeelding ]
Het enige waar ik ze gevonden krijg is op Caliroots, maar daar zijn ze niet in mijn maat.
Het zijn dus Adidas Originals Court Star, zwart.
hey! die vind ik wel dope. waarvandaan als ik vragen mag?quote:
morgen bro.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
doe eens wivah maken met die blazers
TOMSquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hey! die vind ik wel dope. waarvandaan als ik vragen mag?
Thanks Warhead, maar dat had ik ook al in mijn gezocht topic gedaan op lb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef thaWarhead het volgende:
He verdomme Sjimz waar is die lobi voor de tipgever?
Heette de verkoper toevallig Galang?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Fugie het volgende:
Eindelijk binnen
[ afbeelding ]
telefoon cam, dus brakke pic ja
ik hoop azuresquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat deze nog een keertje wordt ge-re-released in dezelfde kleurstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mneej, het was 1 of andere amerikaanse italiaan uit brooklynquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Heette de verkoper toevallig Galang?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef The_whitest_boy_alive het volgende:
Nieuwe nette sneakers gekocht van Diesel:
[ afbeelding ]
Ben er erg blij mee
waauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:34 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
In dat geval: Waar kan ik Adidas Conductor High Olympic kopen in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?
.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |