Zo te zien kom je uit Oss, dus dan is Powerhouse in Nijmegen goed te doen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik zoek adidas samba'sen de footlocker, coach en die andere schoenenboer hebben ze niet
dankje ik fiets er zo even langsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zo te zien kom je uit Oss, dus dan is Powerhouse in Nijmegen goed te doen!
o.a. deze Samba's in store:
[ afbeelding ]
Of anders kan je altijd nog bij Mckinnley Casuals in 's-Hertogenbosch kijken.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Lobby voor deze mafakkas
Je zult ook meer zwarte sneakers zien als het wat dichter naar de winter is. In de zomer zie je vaak wat lichtere kleuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:46 schreef gers het volgende:
ben vandaag bij powerhouse geweest hadden alleen geen zwarte samba's met bruine zool![]()
waarom zijn er trouwens zo weinig zwarte sneakers
Hoeveel kosten ze? En zijn ze verkrijgbaar in de omgeving van Amsterdam of in de omgeving van Breda?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:25 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dichtst in de buurt komt de Royal Mid:
[ afbeelding ]
Af en toe met water schoonmaken. Prop papier of wat dan ook erin om de neus weer een beetje bolling te geven. Zoiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Fugie het volgende:
Nu ik dat lees van schoenspanners, hoe zorgen jullie er voor dat je sneakers er enigzins goed uit blijven zien ?
Heel veel schoenen kopen zodat je ze maar heel af en toe aan hoeft te trekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Fugie het volgende:
Nu ik dat lees van schoenspanners, hoe zorgen jullie er voor dat je sneakers er enigzins goed uit blijven zien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |