Nice!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True true, van de week ook een mooi briefje gehad of ik nog even de waarde op wil geven. Dus nog wat ¤ aftikken en dan komt het vast goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
Douane is nooit leuk.
Godver wat zijn die zwarte SB's vetquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef SinjiOnO het volgende:
Zeer goede staat... veel succes
[ afbeelding ]
Dope cali!
nice ones..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze op het oog:
[ afbeelding ]
voor de gein eens in dit topic gekeken.... wow! die had ik, waar bestel je die ? De mijne waren 5 jaar geleden helemaal op, maar erg erg fijne schoentjesquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er maar niet op gaan lopen als ik jou was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef SinjiOnO het volgende:
'97 voor een mooie prijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, binnenhuis kan het nog wel, een vierdaagse zou ik niet proberen. Paartje van Enyo ging al cracken bij de lfstl x nb release. (air-unit)quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op gaan lopen als ik jou was.
Die zijn na 1 keer lopen overleden.
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze op het oog:
[ afbeelding ]
quote:Niketown New York
6 E. 57th St., New York, NY 10022
Ja denk het ook. THnxquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je zult Niketown wel bedoelen. Zit ook een Nike ID op de bovenste etage
[..]
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?. En hoeveel kosten ze? En zijn ze ergens in omgeving Amsterdam te koop?
. Bij voorbaat dank.
.
Dichtst in de buurt komt de Royal Mid:quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een model van voor mannen?. En hoeveel kosten ze? En zijn ze ergens in omgeving Amsterdam te koop?
. Bij voorbaat dank.
.
Je kan toch ook gewoon die in een mannenmaat kopen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
. Bij voorbaat dank.
.
Imho zien ze er redelijk unisex uit..quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
. Bij voorbaat dank.
.
Strik je veters, staat veel mooier.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef Grimbert het volgende:
wivah:
[ afbeelding ]
Het zwarte suede is alleen niet mooi zwart meer, weet iemand een manier om dit weer wat te fixen?
Whaa je hebt twee neuzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |