we zijn hypebeasts!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Waarom is jullie wereld zo klein en denken jullie in merken maar niet in schoenen..? Ik word er treurig van.
Ik heb geen cam. En ze zijn min of meer als beaters gebruikt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
Materiaal is baas, drop eens een Wivah als je tijd hebt
Ja, hele mooie schoen, gebruik zelf nog de rode veter, maar dit ziet er toch ook mooi uit!quote:
Ik vind fitteds echt lelijk, 9 van de 10 mensen die ze dragen zien er ook niet uit met een fitted.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:39 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het met jullie Fitteds verzameling?
Hard!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef SinjiOnO het volgende:
Nope, heb deze nog op het oog:
[ afbeelding ]
Wanneer de fitted op de kleding en schoenen en het liefst ook nog een mooie zonnebril is afgestemd, heb ik er geen probeem mee...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:05 schreef seto het volgende:
[..]
Ik vind fitteds echt lelijk, 9 van de 10 mensen die ze dragen zien er ook niet uit met een fitted.
Als je ermee weg kan komen (zeldzaam), zijn ze wel vet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer de fitted op de kleding en schoenen en het liefst ook nog een mooie zonnebril is afgestemd, heb ik er geen probeem mee...
Ik heb het niet zo op met half werk, jij wel?quote:
fitted + zonnebril is hypebeast galorequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op met half werk, jij wel?
Hoe heb je zo snel een foto van mij kunnen vinden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
fitted + zonnebril is hypebeast galore
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |