meer een cursus: hoe krijg ik eprops binnen 1 maand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):quote:
wat heb je nodig henkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
wie doet dan ook werken op zaterdag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
Werk jij bij UPC?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef baggerhoofd het volgende:
Kopen jullie dit soort schoenen vooral online? Ik ben vanmiddag eens de Footlocker (wat een volk tref je daar aan trouwens) en Pro Sport binnengelopen, maar echt veel van die Nike Blazers vind je daar niet. Of moet ik daar wel wezen? Oh ja, het was in Eindhoven.
Nope, maar ik haal mijn plaatje maar weg voordat mijn baas erachterkomt dat ik plaatjes maak van de werkplek hihiquote:
Heb je toevallig ook Adidas, en hoe verschillen de maataanduidingen van deze 2 merken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef tiemenharte het volgende:
Hier mijn nieuwe Gola Harrier Sneakers uit engeland!
Ze worden al sinds 1968 gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut ja, och... Laat ik het zo zeggen, ik kan er ook wel weer eens naast zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Nope, maar ik haal mijn plaatje maar weg voordat mijn baas erachterkomt dat ik plaatjes maak van de werkplek hihi
Zijn toch Asics als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:57 schreef Fugie het volgende:
hmm, k-swiss, nooit echt fan van geweest. Maar ieder zijn ding
Ik weet het allemaal niet, maakt me eigenlijk ook niet zo veel uitquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Zijn toch Asics als ik me niet vergis?
Laatste post vorige bladzijde nietquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
geen idee, maar ergens toen ik nog zwaar fanboy was van adidas besloot ik dat k-swiss een trieste rip-off is. En nu denk ik er niet anders overquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Waar komen die rooie middelste rooie sneakers vandaan ze zijn hardddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:42 schreef SinjiOnO het volgende:
Dope hoor Sjimz
Trouwens, de Vans van Cali zijn nu ook te verkrijgen bij Oki-Ni voor 150 pond.
Pickups:
(Stoked on these)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen idee, maar ergens toen ik nog zwaar fanboy was van adidas besloot ik dat k-swiss een trieste rip-off is. En nu denk ik er niet anders over
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet waarom, maar ik vond het nodig om deze te pre-orderen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]Gespiegeld plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, order dan maar snel cancellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |