had ik die danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef seto het volgende:
daar gaat je credibility Fugie
meer een cursus: hoe krijg ik eprops binnen 1 maand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):quote:
wat heb je nodig henkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
deal jij drugs sinji?
wie doet dan ook werken op zaterdag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
Werk jij bij UPC?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als werken.. (mja werken... echt geen fok te doen op deze zaterdag..):
[ afbeelding ]
@Sjimz, ik hou ook van jou
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef baggerhoofd het volgende:
Kopen jullie dit soort schoenen vooral online? Ik ben vanmiddag eens de Footlocker (wat een volk tref je daar aan trouwens) en Pro Sport binnengelopen, maar echt veel van die Nike Blazers vind je daar niet. Of moet ik daar wel wezen? Oh ja, het was in Eindhoven.
Nope, maar ik haal mijn plaatje maar weg voordat mijn baas erachterkomt dat ik plaatjes maak van de werkplek hihiquote:
Heb je toevallig ook Adidas, en hoe verschillen de maataanduidingen van deze 2 merken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef tiemenharte het volgende:
Hier mijn nieuwe Gola Harrier Sneakers uit engeland!
Ze worden al sinds 1968 gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |